MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

misschien kom ik wel, is t een beetje met openbaar vervoer te bereiken, of ik moet in 1 keer slagen voor mijn rijbewijs:D
 
Kun je weer niet van me af blijven sletje
 
MonsterStrength zei:
Denk dat we dat beest liever op de BBQ gooien dan "het" te verkrachten. Voor de groepsverkrachting gebruiken we BenchMarc zelf wel!

Nou zeg...:( ik wil dr eerst wel ff mee palen als jullie het nie erg vinden voordat ze op de BBQ gaat.:( zo lelijk is ze echt niet hoor...en Benchie? die mag mooi toekijken:D
 
Okay jongens genoeg offtopic gelul weer hier..

Hosper..ik zie dat je in SpijkCity woont?..kan je mooi meehelpen vind je niet?

Rico
 
dutch windmill zei:
Okay jongens genoeg offtopic gelul weer hier..

Hosper..ik zie dat je in SpijkCity woont?..kan je mooi meehelpen vind je niet?

Rico

Ik help wel mee bro. Ik heb je al een PM gestuurd mede rotterdammer :cool:
 
hehe.. even iets anders, is het wle toegestaan dat je zomaar met en heel volk het kralingse bos onveilig maakt en dan ook nog met bbq's gaat staan kloten.. btw, als ik er dan ben, fiets ik wel even langs misschien.. ;)
 
BBnoel zei:
hehe.. even iets anders, is het wle toegestaan dat je zomaar met en heel volk het kralingse bos onveilig maakt en dan ook nog met bbq's gaat staan kloten.. btw, als ik er dan ben, fiets ik wel even langs misschien.. ;)

Dat merken we vanzelf :cool:
 
Meld me bij deze aan als vrijwilliger voor de voorbereiding (moet nog wel ff vrij vragen maar dat zit wel snor)

Heb er steeds meer zin an! Nu de weergoden nog
 
Ja beter is het mooi weer.
 
dutch windmill zei:
Okay jongens genoeg offtopic gelul weer hier..

Hosper..ik zie dat je in SpijkCity woont?..kan je mooi meehelpen vind je niet?

Rico

Yo rico!Ja hoor;) kben wel in voor een handje helpen!PM me maar over hoe en wat;)
 
Mechanic heeft een jointje teveel gerookt! :D
 
waarom krijg ik het gevoel dat er we niet genoeg eten gaan hebben als ik zie wei dr opeens allemaal meewillen? Miss een dealtje met de Slagerij van Kampen sluiten dat we groepskorting krijgen ?:rolleyes:
 
RobertHosper zei:
waarom krijg ik het gevoel dat er we niet genoeg eten gaan hebben als ik zie wei dr opeens allemaal meewillen? Miss een dealtje met de Slagerij van Kampen sluiten dat we groepskorting krijgen ?:rolleyes:

Ik hoop dat er wel genoeg eten is, want ander zou het wel eens een slagveld kunnen worden ipv een bbq ;):D
 
Back
Naar boven