MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

slagveld of bbq...op de een of andere manier zal er toch voldoende gegeten worden.
jij ziet er best sappig uit DavyO...je komt toch hoop ik? :evil2:
 
Stixxx zei:
slagveld of bbq...op de een of andere manier zal er toch voldoende gegeten worden.
jij ziet er best sappig uit DavyO...je komt toch hoop ik? :evil2:


:D Hehehehe ja ik kom ook.
 
RobertHosper zei:
waarom krijg ik het gevoel dat er we niet genoeg eten gaan hebben als ik zie wei dr opeens allemaal meewillen? Miss een dealtje met de Slagerij van Kampen sluiten dat we groepskorting krijgen ?:rolleyes:

5 ons kipfilet per persoon
2 ons biefstuk
2 ons burgers..

Zoiets?..dan nog stokbrood, salade, drank etc...komt denk ik rond de 20 euro pp uit?..
Ga inderdaad een dealtje maken met de slager en poelier..komt wel goed joh....maar al met al halen we de 30 personen denk ik niet eens!

Rico
 
dutch windmill zei:
5 ons kipfilet per persoon
2 ons biefstuk
2 ons burgers..

Zoiets?..dan nog stokbrood, salade, drank etc...komt denk ik rond de 20 euro pp uit?..
Ga inderdaad een dealtje maken met de slager en poelier..komt wel goed joh....maar al met al halen we de 30 personen denk ik niet eens!

Rico

Er staan toch 52 mensen al op de lijst , of hebben er al mensen afgezegd?...
Ik kom igg, ik heb er nu al zin in .. en honger als ik aan al het eten denk:D
 
gev je ook spare ribs en patat:D
 
dutch windmill zei:
maar al met al halen we de 30 personen denk ik niet eens!

Rico

Daar kom je heel snel achter,kerel.

Nu iedereen geld over laten maken en wie er binnen 2 weken niet betaald heeft is een loser! :D
 
op welk gironummer dan??? denk niet dat we bij aankomst moete dokken..wel n beetej aso als ie met een hele lading vlees zit opgescheept en de helft komt maar opdagen:(
 
we kunne ook een verplichte BBQ instellen onder de inschrijvers..anders verlies je 100 karmapunten :D
 
Stixxx zei:
slagveld of bbq...op de een of andere manier zal er toch voldoende gegeten worden.
jij ziet er best sappig uit DavyO...je komt toch hoop ik? :evil2:

Laat er ook nog eens een sappige Huckleberry komen:rolleyes:
 
denk eraan dat er mensen uit Belgie ook komen. ik denk niet dat je vanuit België geld kan overschrijven op een giro-rekening, of wel???
 
2 maanden vantevoren geld overmaken...?
stel gewoon een ultimatum dat het binnen moet zijn alvorens je het geld nodig hebt voor de inkopen.
 
Stixxx zei:
denk eraan dat er mensen uit Belgie ook komen. ik denk niet dat je vanuit België geld kan overschrijven op een giro-rekening, of wel???
Dat is geen probleem.
 
bartp zei:
Zou wat zijn als dat niet kon. :cool:

das waar, maar ik heb al dikwijls in boekjes gezien met vb. abonnementen:

nl stort op giro nr ....
be stort op bankrekening ...

daarmee mijn vraag dus he ;)
 
Stixxx zei:
das waar, maar ik heb al dikwijls in boekjes gezien met vb. abonnementen:

nl stort op giro nr ....
be stort op bankrekening ...

daarmee mijn vraag dus he ;)
Omdat je meestal extra geld betaald bij internationale overschrijvingen. Als ze in beide landen een rekening openen, kunnen ze zelf eenmalig dat bedrag betalen ipv alle klanten dit bedrag te laten betalen.
 
ik kom ook maybe... ben makkelijk te herkenen
 
Stixxx zei:
das waar, maar ik heb al dikwijls in boekjes gezien met vb. abonnementen:

nl stort op giro nr ....
be stort op bankrekening ...

daarmee mijn vraag dus he ;)

Gewoon aangetekend opsturen met de post,bro.

Sneller dan de bank!
 
Back
Naar boven