AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

en ik ben de ielste omdat ik nog steeds niet ben gaan bulken (en dat noemen m'n ouders al gigantisch veel)
 
En wederom gezwans over on topic zijn ja of de nee...sjees ze lopen te geinen, voor hoe men op de bbq eruit ziet. Behoorlijk ontopic lijkt mij :D
 
zucht...nog 42 nachtjes slapen
 
Ja, ik heb een kalendertje gemaakt met allemaal vakjes.
Elke ochtend als ik wakker word mag ik er 1 open maken.
Daarachter zit dan mijn multivitamine.
Als ik die eruit haal, krijg ik een fototje te zien van een van de BBQ leden hier.
Nog 42 vakjes te gaan en dan mag het grote vakje (met dubbele deurtjes :o ) open !!!
p.s. Vanochtend zat DBC erachter :) was wel ff schrikken :eek:
 
Chewie zei:
En wederom gezwans over on topic zijn ja of de nee...sjees ze lopen te geinen, voor hoe men op de bbq eruit ziet. Behoorlijk ontopic lijkt mij :D
Ik snap niet helemaal wat een tattoo op je klote met een BBQ te maken heeft, en daarbij is al verschillende keren, door meerdere mods gevraagd een beetje on-topic te blijven.
 
arme centaur...strax krijgt ie nog een hartverlamming :eek: van ons voordat die BBQ goed en wel begonnen is:(
 
Centaur zei:
Ik snap niet helemaal wat een tattoo op je klote met een BBQ te maken heeft, en daarbij is al verschillende keren, door meerdere mods gevraagd een beetje on-topic te blijven.

Wacht maar af, denk dat het toch on-topic is hoor, die gaat die tattoo echt zetten :D
 
tis akelig stil...
 
huckfinn zei:
Zo, ben net terug van tattoo Wim.

Je lult uit je nek!
Tattoo Wim heeft een wachttijd van minstens een half jaar tevens doet hij geen micro tattoo's!
 
ReyMysterio zei:
Je lult uit je nek!
Tattoo Wim heeft een wachttijd van minstens een half jaar tevens doet hij geen micro tattoo's!

Ik ken Wim op een andere manier dan dat jij hem kent.
 
Ja er wordt alleen nog maar onzin gepost...alles is wel een beetje duidelijk nu, zal van de week even inventariseren wat er allemaal moet komen en hoe we het gaan doen met betalingen etc..

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Ja er wordt alleen nog maar onzin gepost...alles is wel een beetje duidelijk nu, zal van de week even inventariseren wat er allemaal moet komen en hoe we het gaan doen met betalingen etc..

grt. Rico

Very good :D
 
laat maar weten hoe je het geld wilt hebben...storten op n rekening?of gewoon cash?
 
RobertHosper zei:
laat maar weten hoe je het geld wilt hebben...storten op n rekening?of gewoon cash?

op een rekening is het beste volgens mij. er gaat anders teveel geklooi zijn met wie wel en wie nog niet betaald heeft. met overschrijvingen kan je er nog een mededeling aan toevoegen
 
Holy tering wat een lijst. Nu moet ik bijna wel komen :o
 
Back
Naar boven