Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al is het maar om jou op de BBQ te gooien Marc ;) Als het maar niet op mijn BBQ is.
 
EricR zei:
Al is het maar om jou op de BBQ te gooien Marc ;) Als het maar niet op mijn BBQ is.
Bij DBC in de wok.
En ja bench jij komt zeker, weer een gezellige brabo erbij. :D
 
benchMarc zei:
Holy tering wat een lijst. Nu moet ik bijna wel komen :o

Bijna???
:mad: je KOMT gewoon!!!:D:D:D:D
 
ok ik merk dat ik knopen moet gaan doorhakken!
dus even een vraag:

gaat er een tram/bus ofzo vanaf het station naar de Kralingse Plas en tot hoe laat rijden die? Ik moet namelijk op zn minst om 23.30 in de laatste trein naar Groningen zitten.

wie o wie? :)
 
welke kant gaan we trouwens zitten, is bijvoorbeeld boszoom (even checken op locatienet) een goede locatie om op te geven aan 9292ov?
 
Zijn er meer dan ik had verwacht.
 
nou hollands windmolentje...t ziet r naar uit dat we heel wat meer kip en burgers nodig gaan hebben..laten we gelijk ook maar een afsprak maken met de bakker om in grote hoeveelheden in te kopen:D
 
boogie zei:
ok ik merk dat ik knopen moet gaan doorhakken!
dus even een vraag:

gaat er een tram/bus ofzo vanaf het station naar de Kralingse Plas en tot hoe laat rijden die? Ik moet namelijk op zn minst om 23.30 in de laatste trein naar Groningen zitten.

wie o wie? :)
Ik zorg dat ik voor het donker weg ben !!
Dat bos is akelig dichtbij namenlijk :eek:
 
RobertHosper zei:
nou hollands windmolentje...t ziet r naar uit dat we heel wat meer kip en burgers nodig gaan hebben..laten we gelijk ook maar een afsprak maken met de bakker om in grote hoeveelheden in te kopen:D
Wat ik zeg, bestel gewoon een cateringkar.
Maak een mooie prijs met die gast, kan die vent/vrouw lekker gaan bakken en wij bunkeren :D
catering_image8_large.jpg

catering_image3_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
mmm...liefst een vrouw die ons ook van andere diensten voorziet...levend buffet ofzo? waar we de hapjes van een naakte schoonheid afeten?:lick:

Goed idee trouwes Bro...ik denk dat we alleen wel meer dan 20 euri kwijt zijn p.p.
En ik denk niet dat ze zijn berekend op uitgehongerde DBB'ers die al 3x zoveel eten als de normale Jan. :D
 
bakker?

3x zoveel mits alles clean natuurlijk :D
 
uiteraard Bro :lick:
 
ok dan :D

maar wat wil je bij een bakker doen? of is 't zo'n rotterdamse winkel die eigenlijk bakker heet maar in de praktijk gewoon supermarkt is :D
 
RobertHosper zei:
mmm...liefst een vrouw die ons ook van andere diensten voorziet...levend buffet ofzo? waar we de hapjes van een naakte schoonheid afeten?:lick:

Goed idee trouwes Bro...ik denk dat we alleen wel meer dan 20 euri kwijt zijn p.p.
En ik denk niet dat ze zijn berekend op uitgehongerde DBB'ers die al 3x zoveel eten als de normale Jan. :D
Stuur er een ecto op af om een prijs te vragen.
Dat laatste is hun probleem :D
 
volgaarne waarde DBB broeder:)
 
Hey, lui uit rotterdam zelf. Kent iemand van jullie een hotel die te betalen is daar in de buurt.
Anders kan ik geen alcoholische dranken nuttigen he!
 
Zal zeggen neem je tent mee :P
 
boogie zei:
ok ik merk dat ik knopen moet gaan doorhakken!
dus even een vraag:

gaat er een tram/bus ofzo vanaf het station naar de Kralingse Plas en tot hoe laat rijden die? Ik moet namelijk op zn minst om 23.30 in de laatste trein naar Groningen zitten.

wie o wie? :)
hallo :scratch:
 
Volgens mij was er nog plek bij robg en brutez in de wagen. Dan ga ik misschien wel :) Weet niet naar hoeveel kg ik ben gezakt na de vakantie, maargoed :(
 
Back
Naar boven