AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja windmolen, update? :p
 
hee is DBC01 de pijpslet :eek: ofzo? dat i zo'n speciaal kleurtje krijgt in de genodigdenlijst ???
 
Hmm spijtig de datum ligt me niet. Vertrek enkele dagen later terug naar lloret en moet der wel deftig staan.

Als k dan biertjes ga zuipen en bbq ga vreten komt dat niet goed :-(


spijtig
 
tommieboy zei:
Hmm spijtig de datum ligt me niet. Vertrek enkele dagen later terug naar lloret en moet der wel deftig staan.

Als k dan biertjes ga zuipen en bbq ga vreten komt dat niet goed :-(


spijtig

Ja idd, want ik denk dat die ene BBQ je een heel ander lichaam geeft. Kijk vooral uit! :p
 
Ja, en het is natuurlijk verplicht bier tanken!
 
En een paar dagen in Lloret wel helemaal loos. Alsof dat zo goed is!
 
tommieboy zei:
Hmm spijtig de datum ligt me niet. Vertrek enkele dagen later terug naar lloret en moet der wel deftig staan.

Als k dan biertjes ga zuipen en bbq ga vreten komt dat niet goed :-(


spijtig

wat een k*tsmoes zeg, 1 dag op vakantie en je bent helemaal naar de klote! neem je toch gewoon je eiwitshakie mee naar die BBQ ;)
 
hardgainers zei:
wat een k*tsmoes zeg, 1 dag op vakantie en je bent helemaal naar de klote! neem je toch gewoon je eiwitshakie mee naar die BBQ ;)

Je kan ook natuurlijk altijd aanschuiven bij de veggie BBQ van EricR, geen vettige worsten en hamburgers daar en dan heeft Eric meteen gezelschap :D
 
Stixxx zei:
Je kan ook natuurlijk altijd aanschuiven bij de veggie BBQ van EricR, geen vettige worsten en hamburgers daar en dan heeft Eric meteen gezelschap :D


was hij uitgenodigd dan? :D
 
Ik wil helemaal geen gezelschap!
 
Mars zei:
Dunk dan zeg je dat toernooi toch af. ik bedoel wat is nou belangrijker.


nouja in basketbal ben ik goed en ik kom dan op internet en mijn foto's en shit ook.


bij de bbq word ik vet
 
Wist je trouwens dat de link in je sig niet werkt?
 
EricR zei:
Ik wil helemaal geen gezelschap!
hehe zit ie daar geroosterde broccoli te eten met een sperziebonenshake,

veel plezier
 
boogie zei:
hehe zit ie daar geroosterde broccoli te eten met een sperziebonenshake,

veel plezier

:D

Ach die dag zondig ik wel, moet kunnen :cool:
 
RichardV zei:
En een paar dagen in Lloret wel helemaal loos. Alsof dat zo goed is!


Neen dat niet maar wil wel deftig vertrekken hoor ;-)
 
ik heb DW 3 pm-tjes gestuurd maar geen antwoord gehad. Is ie dood ofzo? Of mag ik gewoon niet komen? :(
 
Lauw zei:
ik heb DW 3 pm-tjes gestuurd maar geen antwoord gehad. Is ie dood ofzo? Of mag ik gewoon niet komen? :(

Hij raad het in 1 keer goed Rico. Nu mag ie van mij wel komen hoor :D
 
pat21 zei:
Wist je trouwens dat de link in je sig niet werkt?


jah dat weet ik, die link is 2 jaar oud, en die foto was maar 2 wkeen online ofzo, du shij doet t al 2 jaar niet meer

waaom ik m dan niet weghaal?
weet niet...
 
Back
Naar boven