Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bartp zei:
9 dagen niet meer online geweest... :cool:

Of DW is aan het rukken of hij is op vakantie....



Ik denk het eerste :D
 
Is er verder helemaal niemand die er iets meer over weet??
 
Hij is opgepakt. Ze dachten dat hij een ontploffende vleesbom ging maken toen hij 25 kg kipfilet, 15 kg biefstuk, 10 kg knakworstjes en 15 kg speklappen bestelde.
 
Kan ook zijn dat hij er gewoon echt geen zin meer in heeft...
 
DW is even op vakantie ja.

Hij zal denk ik daarna meteen gaan beginnen met de organisatie enzo.
 
RichardV zei:
Hij is opgepakt. Ze dachten dat hij een ontploffende vleesbom ging maken toen hij 25 kg kipfilet, 15 kg biefstuk, 10 kg knakworstjes en 15 kg speklappen bestelde.

Een gehaktmentatiebom :D
 
die vuile aso heeft gewoon besloten om 's goed te gaan bulken alles zelf op te gaan eten :D:D:D
 
Leuk ik kom zeker even langs. Heb weinig tijd maar wil wel ff kennismaken.
 
Okay jongens..ik ben er weer..denk niet dat het nog gata lukken dat al het geld op tijd binnen is bij mij, dus ik zal het voorschieten..maar moet dan wel zeker zijn dat mensen ook echt komen..

grtjes DW
 
dutch windmill zei:
Okay jongens..ik ben er weer..denk niet dat het nog gata lukken dat al het geld op tijd binnen is bij mij, dus ik zal het voorschieten..maar moet dan wel zeker zijn dat mensen ook echt komen..

grtjes DW

Ik zal er zeker zijn. Het is een thuiswedstrijd voor me :D
 
dutch windmill zei:
Okay jongens..ik ben er weer..denk niet dat het nog gata lukken dat al het geld op tijd binnen is bij mij, dus ik zal het voorschieten..maar moet dan wel zeker zijn dat mensen ook echt komen..

grtjes DW

Tsja ik weet het niet, de ervaring leert dat soms mensen zeggen dat ze dan komen en dan toch niet komen, maar je moet het zelf weten. Ik denk dat je redelijk snel die betaling in orde kan hebben. Als je een rekeningnummertje post staat het uiterlijk woensdag op je rekening (tenzij in Zwitserland! ;) )
 
Niet betalen is een ban :thumbup:

Maar ervaring leert inderdaad dat van degenen die zich aanmelden meestal zo'n 10% niet komt opdagen.
 
post dan gg t rekeningnummer DW...dan kunnen we het overmaken
 
RobertHosper zei:
post dan gg t rekeningnummer DW...dan kunnen we het overmaken
Ja, dat zou fijn zijn. :)
 
dutch windmill zei:
Okay jongens..ik ben er weer..denk niet dat het nog gata lukken dat al het geld op tijd binnen is bij mij, dus ik zal het voorschieten..maar moet dan wel zeker zijn dat mensen ook echt komen..

grtjes DW


en wie niet komt, betaald toch zo niet :whip:

eneee kan mijn chickie ook meekomen?
 
Ik wil mij best opgeven lijkt me leuk, maar kan ik dan met iemand vanuit amsterdam meerijden, ik woon 1km naast schiphol.
 
hardgainers zei:
eneee kan mijn chickie ook meekomen?


Heb je een nieuw Pools chickie bro? ..Blond, jong en strak ? :meal:

Grt. Rico
 
EricR zei:
Niet betalen is een ban :thumbup:

Maar ervaring leert inderdaad dat van degenen die zich aanmelden meestal zo'n 10% niet komt opdagen.
als het niet meer is..
 
waar blijft dat rekeningnummer noooouhooooooooooou???
 
FrederX zei:
als het niet meer is..
Heb meetings meegemaakt via een beleggingsforum, 10% ongeveer dat zich aanmelde en niet kwam opdagen. Meestal degenen met de grootste mond.
 
Back
Naar boven