Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:mad: k*t man volgens mij ben ik dan 2 weken op oefening in duitsland :eek: baal ik van :mad:
 
m@rl1 zei:
voor op de BBQ?? :p

wrom niet?:p veel eiwit...denk alleen nie dat DW dat goedkoop kan fixen:(
 
s kijken of er een hertenpark in de buurt is....of we tegen een schappelijke prijs een ertje mogen uitzoeken en afschieten..ik weet hoe je zo'n beest moet stropen van me oom geleerd in Canada:D:lick:
 
Weet het niet hoor, maar met nog maar 2 weken te gaan word het niet eens tijd om een giro 666 te openen?
DW je had al volop kunnen rentenieren en er een leuke vakantie uit kunnen trekken als je 3 maanden geleden al een rekeningnr. had opgegeven :D
 
ik heb zin in kellogs cornflakes dingen met chocola erin
 
eeeh..denk niet dan DW dat verzorgd heeft op de bbq:D
 
D-U-N-K zei:
ik heb zin in kellogs cornflakes dingen met chocola erin

mag jij ook komen dan ?? :D ;)

ik zal er in ieder geval niet zijn... dan zal ik wel weer met mijn luie ballen op het strand liggen hier :D
 
Begint al aardig dichtbij te komen... :)
 
Waarom heb ik het vage vermoeden dat de BBQ niet door gaat??
 
DW had al gezegd dat hij het voor zal schieten, maar dan moet wel iedereen komen. :)
 
Ja, en wie toch niet komt wordt gebanned, toch? :)

Ik heb er al afspraken voor moeten afzeggen, want op zich is er ook een leuk wedstrijdje waar ik wel bij wilde zijn, maar whatever, DBB was dit keer eerder. :D
 
Pumpin' zei:
mag jij ook komen dan ?? :D ;)

ik zal er in ieder geval niet zijn... dan zal ik wel weer met mijn luie ballen op het strand liggen hier :D
lik mn gladde ballen... ja ik mag komen maar nee ik kom niet heb basketbal toernooi
 
Wel duidelijk aangeven waar het is want de kralingse plas is groot :)

Of een algemeen ddb nummer voor hulp.
 
Juist, lijkt me ook een goed idee, zeker voor de mensen die in Rotjeknor altijd de weg kwijtraken.
 
Wat nu als het echt zeikt van de regen???
 
Gaat het nog door die BBQ? En hoe is dat nou geregeld met de betaling? Waar is het precies?
 
Statistisch gezien is er minder kans op regen omdat er de laatste maanden al veel regen is gevallen. Maar ja statistisch gezien heb je ook een aangenaam gevoel als je met het ene been in een bak met ijswater gaat staan en met het andere been in een bak met water dat 70 graden warm is.
 
Mooi wetenschappelijk verantwoord geformuleerd Eric! :thumbup:
 
Back
Naar boven