XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hahahahahahahahaha :D

Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan EricR te geven.
 
EricR zei:
Statistisch gezien is er minder kans op regen omdat er de laatste maanden al veel regen is gevallen. Maar ja statistisch gezien heb je ook een aangenaam gevoel als je met het ene been in een bak met ijswater gaat staan en met het andere been in een bak met water dat 70 graden warm is.

:D
 
Het zal best wel ergens staan, maar ik heb geen zin om 85 pagina's door te spiten :D

wat is de preciese lokatie van de BBQ ? ? ? ? ? ? ?

de omrek van de Kralingseplas is nl nog al groot :D:D:D
 
Volgens mij staat die vraag er vaker (namelijk vaak) dan het antwoord (namelijk nooit).
 
3XL zei:
Het zal best wel ergens staan, maar ik heb geen zin om 85 pagina's door te spiten :D

wat is de preciese lokatie van de BBQ ? ? ? ? ? ? ?

de omrek van de Kralingseplas is nl nog al groot :D:D:D

Mannen met zulke grote derde beens liever niet aanwezige op de DBB BBQ! :D
 
RobertHosper zei:
hertje, hinde, bok, ree, reebok:D!!!
Herten-tamen

maar die is flauw... :rolleyes:
 
S0m30n3 zei:
Herten-tamen

maar die is flauw... :rolleyes:

zucht..je...HERTtentamen:( me vorige verdoet:(
 
Nog maar een week bro´s.

Heb er veel zin an :) Ben benieuwd naar hertje :)
 
Gaan we nog op HERTEN-jacht :D?
 
DavyO zei:
Gaan we nog op HERTEN-jacht :D?

:D

Ik weet niet of er na de BBQ nog animo is om te gaan stappen in rotjeknor. Lijkt me wel leuk. Ben benieuwd naar de blikken als je met een hele groep bodybuilders breakaway binnenkomt. :cool:
 
jorasho zei:
Volgens mij staat die vraag er vaker (namelijk vaak) dan het antwoord (namelijk nooit).


Dus als ik goed begrijp zijn er op 3 sept, 50 mensen op zoek naar waar het precies is op een gebied wat ca. 4.5km lang is ? ? ? ?
 
Haha, de mannen die breder zijn als een boom zullen nog wel zichtbaar zijn, maar sommige sprieten waarschijnlijk niet ;)
 
Lijkt me handig om een soort verzamelpunt te hebben ergens ofzo. Of het moet aangeven zijn met hele grote borden met pijlen erop :D
 
RichardV zei:
Haha, de mannen die breder zijn als een boom zullen nog wel zichtbaar zijn, maar sommige sprieten waarschijnlijk niet ;)


Mischien goed het volgende af te spreken.

Als je niemand kan vinden en je bent bang dat ze jou niet zien dan ga je

- overdreven je buik inhouden
- overdreven je borstkast opzetten
- overdreven met een "eendenwaggel" lopen
- lopen alsof je aan iedere kant een voetbal onder je oksel heb

Iedereen ziet dan ineens dat daar een BB aankomt lopen en kan je mischien de lokatie wijzen waar nog meer van deze "typen" te vinden zijn

:D:D:D:D
 
3XL zei:
Mischien goed het volgende af te spreken.

Als je niemand kan vinden en je bent bang dat ze jou niet zien dan ga je

- overdreven je buik inhouden
- overdreven je borstkast opzetten
- overdreven met een "eendenwaggel" lopen
- lopen alsof je aan iedere kant een voetbal onder je oksel heb

Iedereen ziet dan ineens dat daar een BB aankomt lopen en kan je mischien de lokatie wijzen waar nog meer van deze "typen" te vinden zijn

:D:D:D:D

Bij gebrek aan voetballen, misschien een egel gebruiken, weet je zeker dat je wijd geneog gaat lopen :D
 
Afspreken lijkt me wel ok. Geef een tijdstip, en we spreken op Rotterdam Centraal voor de Bruna af en zoeken dan wel hoe we er komen (is wel handig als iemand dat al heeft uitgezocht).

Weer ziet er trouwens wel lekker uit.
 
3XL zei:
Dus als ik goed begrijp zijn er op 3 sept, 50 mensen op zoek naar waar het precies is op een gebied wat ca. 4.5km lang is ? ? ? ?

Yeps, is onderdeel van de BBQ, eerst een leuke verassingsspeurtocht. :thumbup:
 
MrJ zei:
Yeps, is onderdeel van de BBQ, eerst een leuke verassingsspeurtocht. :thumbup:
met wat als prijs?10 kilo whey?500 euri aan dianabool?of 1 jaar lang gratis kipfilet bij de Slager van Kampen?
 
ja ik mag toch wel hopen dat de mods een leuk programma opgestelt hebben :)
 
Back
Naar boven