Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zit bij fris ook sinas bijvoorbeeld? Ik zal eens kijken of ik iets van een krukkie kan fixen, van mezelf heb ik niks, maar misschien mn ouders enzo. Zal eens kijken of de routeplannert het pakt.

Lijkt me toch ondanks dat we nu een locatie hebben wel ok om voor de OV-reizigers op R'dam Centraal iets af te spreken zodat als we zoek raken we in ieder geval nog een supermakrt kunnen bestormen :D
 
Lijkt me een best ok tijdstip.
 
Wie heeft er nog barbeques om mee te nemen als men met de auto komt..

onze verzorgen van de grote BBQ heeft helaas af moeten zeggen.......
[/B
]

Ik heb een webervan 47 cm maar daar kan geen 40 man van eten..als ik er een huur bij de slager krijg je een gas BBQ en dat smaakt nergens naar..

dus wie redt de dbb BBQ?..denk dat we er 3 nodig hebben dus ik zoek er nog 2!!

grt. Rico
 
wij hebben zon groot rijdend ding, en aangezien dat ik met de trein ga, zal dat niet lukken.. ik zal vandaag ff aan me pa vragen als ik een ander kan lenen, of van iemand anders..


en wie dit leest, ga nou niet op mij wachten.. de meer hoe beter
 
Kristus als ik er eentje had mocht je hem zo hebben. Ik BBQ nooit dus helaas...
 
Jezus..geen auto en geen BBQ???

ben jij nou een vent?..whahaha
 
Damn, en welke reden had die leverancier daarvoor dan? :(
 
In kroatie was het gewoon een goed vuur maken..en dan op de hete kolen van het houtvuur een groot rooster plaatsen..binnen no-time was het vlees gaar.

rooster zag eruit zoals hier:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niemand hier werkzaam in de metaal bewerking die dit na werktijd in elkaar kan lassen??
 
10 stoeptegels uit Spangen en we kunnen steengrillen :D

Tja of je gebruikt de stoeptegels als ondergrond, pleurt er een rits kolen op, muurtje van bakstenen eromheen, rooster á la Jugger erop en klaar ben je.
 
Zoals al eerder aangeboden ik kan deze dag met mijn auto een steentje (of 10 ;) ) bijdragen met de opbouw echter ik bbq zelden op mijn balkon :) dus hier kan ik niet meehelpen.
Maar kan hem wel eventueel bij iemand in de buurt komen ophalen!

Dus kom op mannnen geef even een seintje om die bbq door mij uit je tuin te trekken en de dag door te laten gaan.
 
:roflol: nu ga je me toch niet vertellen dat jullie niet even enkele roosters en wat stenen kunnen regelen hé


iedereen ( lees veel ) pleurt hier fortuinen aan aas in hun kont ( of andere plaatsen ) , maar een paar BBQ's mankeren en grote stress , :D

niet te schatten
 
kheb wel een minigrill...maar daar kun je alleen 2 burgers en een worstje/sateetje op maken, denk niet dat erg veel helpt :p
 
Wat een gekneus over een paar BBQ's....die dingen kosten iets van 20 euro ofzo dus haal gewoon nog 2 van die dingen en bereken het door in de prijs,betaalt iedereen maar 2 euro meer ofzo...we gaan niet mekkeren over een paar van die simpele details lijkt me... :rolleyes:
 
Of los hjet inderdaad op de studentenmanier op, wij hebben gisteren ook op een paar straatstenen en wat roostertjes gebarbecued :)
 
Testo zei:
Wat een gekneus over een paar BBQ's....die dingen kosten iets van 20 euro ofzo dus haal gewoon nog 2 van die dingen en bereken het door in de prijs,betaalt iedereen maar 2 euro meer ofzo...we gaan niet mekkeren over een paar van die simpele details lijkt me... :rolleyes:

Is goed kerel..die mag jij halen dan..want ik heb al genoeg te regelen hahaha..bij deze ben jij dus aangewezen...[/SIZE]
grtjes Rico

Ooh en over die stenen..klinkt allemaal leuk, maar we zijn in een park waar BBQ'en gedoogd wordt...dit betekend dus dat je je wel aan regels moet houden...waaronder dus een degelijke BBQ etc etc
 
wegwerp bbq die eenmalig te gebruiken zijn?
 
dutch windmill zei:
Is goed kerel..die mag jij halen dan..want ik heb al genoeg te regelen hahaha..bij deze ben jij dus aangewezen...[/SIZE]
grtjes Rico


Moet ik nou helemaal vanuit Amsterdam op mijn fiets 2 van die pokkedingen meenemen? :D
 
Testo zei:
Moet ik nou helemaal vanuit Amsterdam op mijn fiets 2 van die pokkedingen meenemen? :D

Gewoon niet zo zeiken jij en trappen!

Heb je je cardio ook weer gehad! :D
 
Back
Naar boven