MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Emile zei:
Weer of geen weer. Ik kom zeker.

Desnoods kom ik met mijn kaplaarzen en regenpak aan. Ik wil eindelijk dbc01, lijkt me wel een aardige knaap, (en dani) ontmoeten verdorrie :mad: :D

Doe ook een duit in het zakje van het gast-sprekersgeld, dan wordt mijn komst nogeens lucratief! :D
 
DBC01 zei:
Doe ook een duit in het zakje van het gast-sprekersgeld, dan wordt mijn komst nogeens lucratief! :D

partijvoorzitter db01 van de PvdI (Partij van de Ijzers) klinkt goed :cool:
 
Jongens en meisjes: nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover :D:D
 
Emile zei:
partijvoorzitter db01 van de PvdI (Partij van de Ijzers) klinkt goed :cool:

Gastsprekersschap hoeft niet meteen gezien te worden als partijvoorzittersschap maar als je toch bezig gaat...:D Ik denk da er nu wel wat varianten gaan langskomen die minder flatteus zullen zijn :roflol:
 
DBC01 zei:
Gastsprekersschap hoeft niet meteen gezien te worden als partijvoorzittersschap maar als je toch bezig gaat...:D Ik denk da er nu wel wat varianten gaan langskomen die minder flatteus zullen zijn :roflol:
gezien de leeftijd van DBC kan ik me wel voorstellen dat een voorzittersschap inmiddels wel mag worden aangesteld! :D
 
NOU moet je opassen lieverd, hier krijg ik gezeik mee :eek:

Ze denken meteen dat ik je betaal voor deze uitspraken ofzo :(
 
DBC01 zei:
NOU moet je opassen lieverd, hier krijg ik gezeik mee :eek:

Ze denken meteen dat ik je betaal voor deze uitspraken ofzo :(
uh??? betalen? YOU??? ahahahahahaahahahahah

meen je dat nou echt? ik maak maar grapjes hoor :D
 
Markywannabee zei:
uh??? betalen? YOU??? ahahahahahaahahahahah

meen je dat nou echt? ik maak maar grapjes hoor :D

Dat snap jij wel lieverd maar er zijn er genoeg die dat écht denken, geloof me maar. Anders zouden er niet zoveel ongeruste smoelen in 1 topic belanden.

Even ontopic weer: Ik heb vertrouwen in het weer gekregen! :D:D
 
DBC01 zei:
Dat snap jij wel lieverd maar er zijn er genoeg die dat écht denken, geloof me maar. Anders zouden er niet zoveel ongeruste smoelen in 1 topic belanden.

Even ontopic weer: Ik heb vertrouwen in het weer gekregen! :D:D
ongeruste smoelen?? ';-)

maar idd ontopic!

ik weet het zo net nog niet?! meestal als je werkt is het zon en ga je wat leuks doen in het wekend ja dan.... f*k regen
 
Reisinformatie voor OV-gang(st)ers

Uit het kaartje blijkt dat bus 38 en lijn 7 beiden bij de Kralingseplas in de buurt stoppen. Het lijkt me wel handig om deze dan ook te nemen. Beiden vertrekken vanaf Rotterdam CS en doen er ongeveer een kwartiertje over, daarna is het nog wat lopen.

Voor de reizigers met de trein: we spreken om half 2 af voor de Bruna (stationshal, aan de zijde van de trams) en we wachten hooguit 10 minuten. Het ritje kost 2 strippen.
 
Gaan we met zijn allen nog afspreken voor cs of nie ???

Ik dacht zelf aan 13.00 voor de bruna op rotterdam cs.
 
Half 2 lijkt me redelijker, tenzij je verwacht dat we eerst een half uur moeten wachten voordat iedereen er is...
 
jorasho zei:
Half 2 lijkt me redelijker, tenzij je verwacht dat we eerst een half uur moeten wachten voordat iedereen er is...

Half 2 is oke. Wie wilt er allemaal daarzo afspreken?

Je kan me herkennen aan mijn mouwloze tshirt :cool: :D
 
Als het lekker weer is, lijkt me dat niet een heel erg goed herkenningspunt :D
 
ik heb me aangemeld althans! ( weet nog niet zekerr ) maar geen reactie ;-(
 
EDIT : Wacht eens even.....ik kan nogsteeds in princiepe ;) eens ff regelen...
 
Ik weet niet wie er mee wil reizen, maar u bent altijd welkom,

ik vertrek vanaf leeuwarden en hier kom ik langs:
11:17 i Leeuwarden 3 Zwolle Intercity 10540 NS
11:33 Heerenveen
11:47 Steenwijk
12:18 Zwolle
12:57 Amersfoort
13:19 Utrecht Centraal
13:47 Rotterdam Alexander
13:56 i Rotterdam Centraal


eenmaal in Rotterdam gekomen, loop ik wel naar het kralingse plas toe, anders neem ik wel een taxi..

voor vragen kun je me altijd pm'en
 
Back
Naar boven