MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005

Bezoekers in dit topic

He mss een idee maar waarom houden we geen posing kontest? lijkt me wel gaaf!
 
Markywannabee zei:
He mss een idee maar waarom houden we geen posing kontest? lijkt me wel gaaf!

Ik zie ons al in een kringetje zitten: "En, wie is de volgende?"
 
in een kringetje?we kunnen ook andere dingen doen in een kringetje:D jammer dat er alleen te weinig dames komen:(
 
Dat is een kringspier, geen kringetje. ;)
 
wie had het over kringspieren?;)
 
DBC01 zei:
Ik zie ons al in een kringetje zitten: "En, wie is de volgende?"
niks in een kringetje!

een paar die dat willen moeten gewoon naast elkaar staan een posedown! en dan mogen een paar andere de jury spelen :D
 
OMFG How gay. Past wel in de sfeer van 't park zo heb ik me laten vertellen....
 
DBC01 zei:
OMFG How gay. Past wel in de sfeer van 't park zo heb ik me laten vertellen....
ok? gay? dus bbd die op het podium staan is dat dan ook gay?

mmm beetje vreemd.... een bbd bbq met bbdders en wat zou je dan gaan doen!

naast frisbeen etc leek me dat voor de hand liggende maar wie ben ik..... ???
 
Ikke...ik ben er niet zo van om in een park dat bekend staat als R'dams Nr1 Homobos een gayposing te gaan doen en 'net alsof' te doen alsof je op een podium staat.
Jullie zijn allemaal wedstrijdmensen maar ik als hobbybuilder hou m'n spullen gewoon aan. Vind het niet zo'n must om zonder topje te gaan paraderen.

Een stukje gras onder een boom op een homo ontmoetingsplaats is iets anders dan een podium in een sportpalace lijkt me. Maar ga vooral je gang, ik sla wel gade :D
 
DBC01 zei:
Ikke...ik ben er niet zo van om in een park dat bekend staat als R'dams Nr1 Homobos een gayposing te gaan doen en 'net alsof' te doen alsof je op een podium staat.

Een stukje gras onder een boom op een homo ontmoetingsplaats is iets anders dan een podium in een sportpalace lijkt me. Maar ga vooral je gang, ik sla wel gade :D
uh? Nr1 homobos?? ja hoe moet ik dat weten! kom uit limburg niet uit het noorden ;-)

Wie heeft die plek dan eigenlijk uitgekozen :D

Ik zeg niet dat we dat moeten gaan doen z;n pose! ligt ook een beetje aan de lokatie idd! en mss heb je ook wle gelijk! het was maar een idee
ik zat te denken wat doet mijn op z'n dag! en dan kijk je naar wat voor bbq het is en dan gaat het over bodybuilding dus ik denk in navolging van de contest hier op dbb leek me dat wel een idee! maar goed
ik houd me mond er al over heb geen zin in al die gay op merkingen
 
Dat kan Marky, je mag er best uitkomen hoor maar niet zaterdag a.s. in het Kralingsebos.
 
DBC01 zei:
Dat kan Marky, je mag er best uitkomen hoor maar niet zaterdag a.s. in het Kralingsebos.
ahahahahahahahahaahahhhahaahahahahaahahah :D :D

he shit jammer!
 
he maar wat is de bedoeling dat er word gedaan daar in rotterdam! dus die barbieknoei! ik ben daar heel goed in! als je dat wilt aanbranden dan ben ik de man!!

verder wat zwemmen in een vijver? en wat frisbeeen?

ik zou wel willen komen omdat ik dan mss wat tips etc kan opdoen! spontane reacties zijn vaak veel beter dan uitgelokt!

maar als dat helemaal niet de bedeoling is dan kan ik beter niet komen denk ik! daarnaast er is nog niemand uit limboland die eer komt dacht ik zo! en ga dus niet in mijn 1tje limboland vertegenwoordigen!

dus limbos laat wat van je horen
 
kom op jongens een beetje aardig zijn voor elkaar :)
 
Damn dat poseer idee was idd vreselijk gay.
 
niet allemaal tegelijk hoor!!!
Weet nog niet zo goed hoe deze site werkt ben hier nog maar pas, wel leuk dat jullie zoiets organiseren.
groetjes en veel plezier voor degene die gaan en hopelijk is het goed weer!!!!!
 
Back
Naar boven