Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

**** mn ov werkt ook maar voor 40% in het weekend. naaiers...
 
bedankt davyO had het nog niet gelezen voor ik dat vorige stuurde, als je gaat veel plezier!!
 
bodyspinner zei:
bedankt davyO had het nog niet gelezen voor ik dat vorige stuurde, als je gaat veel plezier!!

Thanks bro :D Ik ga zeker, nou maar hopen op een mooie zonnige dag en genoeg eten en drinken dan wordt het vast en zeker gezellig :cool: Fototoestel gaat igg mee :P
 
tja het word niks denk ik! zo te zien geen limbo's die er heen gaan! en welke ik heb gevraagd gaan niet kunnen niet of willen niet!

dus... denk dat deze limbo ook verstek zal gaan laten!
 
Markywannabee zei:
tja het word niks denk ik! zo te zien geen limbo's die er heen gaan! en welke ik heb gevraagd gaan niet kunnen niet of willen niet!

dus... denk dat deze limbo ook verstek zal gaan laten!

Komop bro dit wil je toch niet allemaal missen? :D
 
DavyO zei:
Komop bro dit wil je toch niet allemaal missen? :D
wat dan? dat deze vertegenwoordiger van limbo land even de grond in word gewerkt?

dacht het niet he bro ;-)

al heb ik net wel een meid leren kennen uit tilburg! moet die even snel beter leren kennen! dus ik betaal haar die bbq wel en dan gaan we daarna uit in Holllywood ! :D :D
 
Markywannabee zei:
tja het word niks denk ik! zo te zien geen limbo's die er heen gaan! en welke ik heb gevraagd gaan niet kunnen niet of willen niet!

dus... denk dat deze limbo ook verstek zal gaan laten!

Potverdoemme je bent toch wel mans genoeg om alleen te komen? Moet je per se een crew Limbo's achter je reet meezeulen?

Kom op man en en laat me genieten van je bitterzoete Alizee-accent! :D
 
DBC01 zei:
Potverdoemme je bent toch wel mans genoeg om alleen te komen? Moet je per se een crew Limbo's achter je reet meezeulen?

Kom op man en en laat me genieten van je bitterzoete Alizee-accent! :D
aliwatte?

alib komt toch uit amsterdam of zo? ??? en ja! moet een hele crew menemen!

ben niet mans genoeg om zelf te komen! ;-) ook al doe ik aan kickboxen :D
 
Oxh sjezus nog zo 1. Ik moet er nog 100 aan m'n deur krijgen volgens een Oude Legende maar eentje op BBQ-dag is ook leuk hoor.
 
Jij moet wel een beest zijn "Markywannabee"
 
DBC01 zei:
Oxh sjezus nog zo 1. Ik moet er nog 100 aan m'n deur krijgen volgens een Oude Legende maar eentje op BBQ-dag is ook leuk hoor.
uh? wat? jesus nog zo een?

ahum! ben pas net begonen hoor :D

dus geen zorgen! was meer verbaal bluffen! ;-)
 
Mars zei:
Jij moet wel een beest zijn "Markywannabee"
uh ikke? beest zijn!

ikke geen beest zijn! ikke dom zijn! ikke wel willen lijken op beest maar ikke niet gek zijn


:D
 
Zeker iemand die met de bus naar de sportschool gaat en z'n bokshandschoenen losjes buiten de tas laat bungelen (kijk ik zit op ram-les! :D )
 
DBC01 zei:
Zeker iemand die met de bus naar de sportschool gaat en z'n bokshandschoenen losjes buiten de tas laat bungelen (kijk ik zit op ram-les! :D )
ahahh mm nee ik pak de fiets en geen stoer doenerij nee helemaal niet!


maar nu durf ik al helemaal niet meer te komen! bah dadelijk of denken ze heel wat van me ( moet ik nog wat laten zien ook ) of ze willen het juiste even gaan uittesten ( dan lig ik zo op de grond )

zeker als ik kijk wie er allemaal komt dat zijn dan geen tegenstanders dat zijn mensen waar ik dan tegenopkijk letterlijk en figuurlijk! :(


deze jongen gaat er met de staart tussen de bene vandooorrr

veel plezier zaterdag......
 
Pffff....vermoeiend ben jij.

We komen samen om wat te ouwehoeren meneer Dragonball. Dus niks partijen knokken, knok maar tegen de baco's van testo! :D
 
zo net cardio gedaan! zweet druppeld er vanaf! ;-)

mmm ja ok ouwehoeren? over bodybuiling?

want ken niemand van jullie dus weet niet waar ik het over moet hebben dan anders
 
LOL @ Markywannabee, zie het gewoon als nieuwe mensen leren kennen. Waarschijnlijk zal het in het begin redelijke oppervlakkige praat zijn, maar als het een beetje klikt zal dat na verloop van tijd wel loslopen en zullen jullie een leuke dag hebben. Maak je niet zo'n zorgen en enjoy it :)

greetz,
Ron
 
Buffster zei:
LOL @ Markywannabee, zie het gewoon als nieuwe mensen leren kennen. Waarschijnlijk zal het in het begin redelijke oppervlakkige praat zijn, maar als het een beetje klikt zal dat na verloop van tijd wel loslopen en zullen jullie een leuke dag hebben. Maak je niet zo'n zorgen en enjoy it :)

greetz,
Ron

Helemaal mee eens :D, Ik ken toch ook nog niemand, maar dat is juist leuk ook. Verder zal het wel vooral over bodybuilding en s e x gaan de hele tijd denk ik, dus dat wordt leuk :D

Ik kan niet wachten tot zaterdag :)
 
Buffster zei:
LOL @ Markywannabee, zie het gewoon als nieuwe mensen leren kennen. Waarschijnlijk zal het in het begin redelijke oppervlakkige praat zijn, maar als het een beetje klikt zal dat na verloop van tijd wel loslopen en zullen jullie een leuke dag hebben. Maak je niet zo'n zorgen en enjoy it :)

greetz,
Ron

Fijn bedankt Ron, dit scheelt mij weer veel zuchten :)
 
DBC01 zei:
Fijn bedankt Ron, dit scheelt mij weer veel zuchten :)
mmm ja allemaal goed!

krijg eigenlijk steeds meer zin om te komen! en dat was al voordat al dit positieve er stond!

ik bedoel het kan tegenvallen maar ook mevallen en als het tegenvalt tja eigen auto en weg ben je he! ;-)

en als het mevalt dan kan het best leuk zijn!

en davyo bbd ok maar over coïtus in dat naar ik heb horen zeggen homopark :D denk dat we beter onse shirts aan kunnen houden en dicht bij elkaar moeten blijven ! o ja en tip steek wat wc papierin je reet! om ze tegen te houden :eek:

o ja iemand een gsm nummer dat hij wil geven zodat ik kan bellen als ik er ben! want ga niet zonder nummer! ben namenlijk een vrouw in het verkeer :o ik ga dat nooit vinden! :o


edit ------------


he weeet iemand eigenlij heo het zit met parkeren daar? en kwanta kosta?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven