MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Markywannabee zei:
mmm ja allemaal goed!

krijg eigenlijk steeds meer zin om te komen! en dat was al voordat al dit positieve er stond!

ik bedoel het kan tegenvallen maar ook mevallen en als het tegenvalt tja eigen auto en weg ben je he! ;-)

en als het mevalt dan kan het best leuk zijn!

en davyo bbd ok maar over coïtus in dat naar ik heb horen zeggen homopark :D denk dat we beter onse shirts aan kunnen houden en dicht bij elkaar moeten blijven ! o ja en tip steek wat wc papierin je reet! om ze tegen te houden :eek:

o ja iemand een gsm nummer dat hij wil geven zodat ik kan bellen als ik er ben! want ga niet zonder nummer! ben namenlijk een vrouw in het verkeer :o ik ga dat nooit vinden! :o

hehehe lol bro :D

Ik weet niet of het een homo park is, voor homo`s ben ik niet bang. Ik moet geen last van ze hebben (dat ze me lastig vallen ofzo) want dan gaan er okketokken worden uitgedeeld :):D
 
Zullen we Marky zaterdag officieel tot DBB Bitch kronen? :D ;)
 
Routebeschrijving:
Vanaf de A16 de afslag nr. 26 Kralingen nemen richting Rotterdam. Volg de borden Kralingen ofwel bij verkeerslichten rechtsaf, dan bij volgende verkeerslichten weer rechtsaf. Bij volgende verkeerslichten linksaf de Kralingseweg op. Ca. 500 m. verder de tweede weg links. Dit is bij een kleine rotonde over een boogbrugje de Plaszoom in. Deze doodlopende weg vervolgt u over de basaltkeien tot voorbij de tweede molen. Hier kunt u (gratis) parkeren.


zo kijk eens aan! wel plekje voor mij vrij houden he!nou niet allemaal daar gaan staan met auto he

IK ga komen denk ik ! het woord gratis is opgedoken1 nu nog even onderhandelen over die 15 euris!! krijg ik als dbb bitch korting??
 
Dani zei:
Zullen we Marky zaterdag officieel tot DBB Bitch kronen? :D ;)
ai dani

zag net je fotos pas je bent een meid! en wat voor heen! wow rug foto val ik bij in het niet :(

mm ben je nog single en kom je ook?? :D
 
Dani zei:
Zullen we Marky zaterdag officieel tot DBB Bitch kronen? :D ;)
MrJ en RobG zijn mijn bitches, de rest mag met Marky de bosjes in. Maar van J en Rob blijft iedereen af! :mad: :D
 
aiai! denk dat ik beter een onstopper in mijn gat kan duwen als ik dat zo hoor
 
EricR zei:
MrJ en RobG zijn mijn bitches, de rest mag met Marky de bosjes in. Maar van J en Rob blijft iedereen af! :mad: :D

:heart:
 
Markywannabee zei:
aiai! denk dat ik beter een onstopper in mijn gat kan duwen als ik dat zo hoor

hahaha zal ik niet doen. Ze palen die ontstopper zo door tot je strot!
 
Grote mannen, grote jannen!
 
idd, dat is dus veel pijnlijker dan zonder ontstopper dus je kan kiezen.
 
ramonovietsj zei:
hahaha zal ik niet doen. Ze palen die ontstopper zo door tot je strot!
aii dan maar veel condooms menemen! vrouwen condmoon wel te verstaan!


a krijg er steeds meer zin in om te gaan! :D
 
Precies, als het dan toch gebeurt dan kan je er beter net zo goed van genieten ook.
 
dit kan bijna naar het gare hanehok zo te zien ahahahah
 
wat doen we wal het slecht weer is! bij een member thuis gaan zitten ofg een leuke bar op zoeken?
 
eerst maar wokken dan en gezellie naar de skihut of hollywood?:D
 
RobertHosper zei:
eerst maar wokken dan en gezellie naar de skihut of hollywood?:D
ja ski hut niet dus 16 euries? die hoollywood al gecheckt op 4 euries tussen 2200 en 2300

btw robert ik ga komen hoor 90% zeker nu! zal morgen zeker weten

mmm je kan de laatse 10% verzekeren dooor te zorgen voor wat paalbaars??

heb de ge dat?
 
gotverd.... me baas heeft me zaterdag ingeplant.. en niemand anders kan.. ik moet morgen toch werken, dus ik zal proberen wat te regelen..

damn, nou maar hopen dat iemand toch kan
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
FrederX zei:
gotverd.... me baas heeft me zaterdag ingeplant.. en niemand anders kan.. ik moet morgen toch werken, dus ik zal proberen wat te regelen..

damn, nou maar hopen dat iemand toch kan
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
jaja

dat is omdat ik kom zeker :D

nu gaat dadelijk niemand meer komen ;-)
 
Back
Naar boven