Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

serieus gozer.. stel dat niemand kan werken voor me.. ik baal dan erg man.. heb me hier zo op verheugd.. maargoed.. mayb. is er een kans
 
FrederX zei:
serieus gozer.. stel dat niemand kan werken voor me.. ik baal dan erg man.. heb me hier zo op verheugd.. maargoed.. mayb. is er een kans
**** man

had je het dan niet doorgegeven dan aan hem? dat je wat geplanned had en zo

gvd ! mmmmmm vervelend tja... weet ook niet
laat morgen maar weten

of je komt wat later en gaat met robers and the gang nog wat feesten?
 
ikke en een mede DBB'er...denk richting stadhuisplein om ff wat voor te drinken en dan naar Holly ofzo:) nog mense die drna zin hebben om zich uit te leven na de BBQ dan?
 
zijn er nog uit rotterdam naasr robert die nog een plekje hebben om te pitten dan? want zo ja dan ga ik ook nog wel uit leven in hollywood!
 
Markywannabee zei:
**** man

had je het dan niet doorgegeven dan aan hem? dat je wat geplanned had en zo

gvd ! mmmmmm vervelend tja... weet ook niet
laat morgen maar weten

of je komt wat later en gaat met robers and the gang nog wat feesten?

tis best k*t als je om 6 uur moet beginnen.. tot een uur of 12..

maargoed.. ik hoor het morgen wel
 
FrederX zei:
tis best k*t als je om 6 uur moet beginnen.. tot een uur of 12..

maargoed.. ik hoor het morgen wel
0600 tot 1200 of 1800 tot 2400?
 
Wow, leuk!

Is er een BBQ? Wanneer? Mag ik ook meedoen?!
 
brokje speed/xtc'je blijf je ook wakker van hoor;) maar das nie zo verantwoord voor de muscles:D
 
RobertHosper zei:
brokje speed/xtc'je blijf je ook wakker van hoor;) maar das nie zo verantwoord voor de muscles:D
nee en blijkbaar weer mrj er door niet meer dat er een bbq is! oeps
 
teveel lijntjes genakt Mr J :p?
 
MrJ zei:
Wow, leuk!

Is er een BBQ? Wanneer? Mag ik ook meedoen?!
Huh, ik weet ook van nix. Ja dat er wat gasten in het Kralingse bos op herten gingen schieten ofzo... En de meeting van de DBB gays, dat ook. :rolleyes:
 
Ik moet ff kijken of ik na de BBQ nog ga stappen. Een maat van me gaat mee doen aan de highland games in hank en daar wil ik ff kijken :) Hij is nu 4de van nederland en zijn persoonlijk record is 250 kilo (excl. stang) bankdrukken. Een sterke kerel dus :)

Misschien dat ik ga maar dan maak ik het niet te laat. Ik kijk wel ff. Ik vraag me wel af of ik als 30jarige hollywood binnen kom. Het breezergehalte is daar wel hoog. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Dani zei:
Huh, ik weet ook van nix. Ja dat er wat gasten in het Kralingse bos op herten gingen schieten ofzo... En de meeting van de DBB gays, dat ook. :rolleyes:

Vaag hoor een meeting zonder ons. :(

Dan gaan wij zelf toch gewoon met z'n 2en bbq op m'n balkon? :thumbup:
 
@Dutch Windmill:

We hebben nu 40 man in totaal, misschien je berekening nog aanpassen?
 
Wie nu nog afmeld gewoon een permban! Gelukkig komen mijn sletjes wel, ik neem de Durex extra dik wel mee.
 
EricR zei:
Wie nu nog afmeld gewoon een permban! Gelukkig komen mijn sletjes wel, ik neem de Durex extra dik wel mee.

RobG klaagde over te weinig glijmiddel afgelopen keer. Misschien een tip.
 
uh? gaat het nu wel door? of niet ...of is het allemaal een grapje? :( snap er niks meer van ???
 
Back
Naar boven