Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Daar was ik al bang voor.....zal wel met meerdere het geval zijn. :p
 
MrJ zei:

Ik heb me nooit aangemeld, omdat ik nog hoopte eronderuit te kunnen komen, maar dus niet gelukt, wel jammer.

Misschien kunnen jullie anders een klein tafeltje ofzo neerzetten met een portret van mij erop. :)
 
We zullen je ongelofelijk missen,bro...




































































































:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :hello:
 
Zelda zei:
Ik heb me nooit aangemeld, omdat ik nog hoopte eronderuit te kunnen komen, maar dus niet gelukt, wel jammer.

Misschien kunnen jullie anders een klein tafeltje ofzo neerzetten met een portret van mij erop. :)
ik zal een boek menenem als register!
kunnen we allemaal wat erbij schrijven!
 
Testo zei:
Daar was ik al bang voor.....zal wel met meerdere het geval zijn. :p

Ik niet hoor.

Ik ga naast je zitten en leg mijn hand dan voorzichtig op je been. :thumbup:


Lekka lekka. :o
 
Ik wens jullie morgen een zeer gezellige barbeque.....ik vind mezelf nog te kort rondhangen hier, maar volgend jaar ben ik erbij. Veel plezier dudes en dudettes, tis jullie gegund...
 
Yzord zei:
Ik wens jullie morgen een zeer gezellige barbeque.....ik vind mezelf nog te kort rondhangen hier, maar volgend jaar ben ik erbij. Veel plezier dudes en dudettes, tis jullie gegund...
uh? :D dus je kan maar je komt gewoon niet ?! en ik dan ben er ook veel korter!
 
Veel plezier allemaal!!

Volgende keer ga ik ook, dit weekend moet ik werken :(
 
Beetje verwarrend allemaal hoor:D

Begint het nou om 14:00 of 15:00 ?
 
15:00 uur zo te zien, dus dat wordt om half twee op het CS in Den Haag, Davy. Kwart over 2 bij de Bruna in Rotterdam verzamelen.
 
EricR zei:
15:00 uur zo te zien, dus dat wordt om half twee op het CS in Den Haag, Davy. Kwart over 2 bij de Bruna in Rotterdam verzamelen.

Is goed Eric, tot morgen dan maar:D. Trouwens hoe herken ik je ;-) of herken je mij wel..
 
DavyO zei:
Is goed Eric, tot morgen dan maar:D. Trouwens hoe herken ik je ;-) of herken je mij wel..
Ik herken jou wel, Bruna op Den Haag CS dus om half twee.
 
Vervoer is geregeld... :) Rob ik zie je... :D
 
maar waar kan ik nu de auto neerflikkeren?

neemt er nog iemand muziek mee?
 
Ook ik kan wegens geldgebrek niet komen helaas.......:(
 
Hmm, dan is half twee inderdaad wel zwaar overdreven voor Rotjeknor centraal. Kwart over 2 is wel ok, alleen vraag ik me af of er nu niet mensen zijn die dit niet op tijd lezen...
 
jorasho zei:
Hmm, dan is half twee inderdaad wel zwaar overdreven voor Rotjeknor centraal. Kwart over 2 is wel ok, alleen vraag ik me af of er nu niet mensen zijn die dit niet op tijd lezen...

Ik zorg er wel voor dat ik wat vroeger sta voor het geval dat er mensen al om 13.30 al komen. Ik vang ze wel op en vermaak ze met mijn gerard joling soundmiximitatie :cool:


Azrael zei:
Ook ik kan wegens geldgebrek niet komen helaas.......:(

Bro het is maar 15 euro. Beetje een slappe smoes vind ik maar je mot het zelf weten. :cool:

Goedemorgen trouwens bro's . :D
 
Laatst bewerkt:
Emile zei:
Ik zorg er wel voor dat ik wat vroeger sta voor het geval dat er mensen al om 13.30 al komen. Ik vang ze wel op en vermaak ze met mijn gerard joling soundmiximitatie :cool:




Bro het is maar 15 euro. Beetje een slappe smoes vind ik maar je mot het zelf weten. :cool:

Goedemorgen trouwens bro's . :D

Goedemorgen bro :D

Ik heb er igg zin in :D Julie ook :)
 
Back
Naar boven