AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ga je Bart aanrijden? :eek: Rob twee keer er overheen dan, zekerheid voor alles.
 
Markywannabee zei:
he mam je staat wel op de lijst en dan ga je op de dag zelf nog zeggen dat je geen geld hebt? :(

had je maar niet moeten uitgegaan zijn gisteravond

Ben niet uitgeweest al een tijd niet maar heb dus een beetje pech gehad waardoor ik geen poen heb nu.........
 
Emile zei:
15 euro. Beetje een slappe smoes vind ik maar je mot het zelf weten. :cool:

Goedemorgen trouwens bro's . :D

Het kost me wel meer dan 15 euro.....moet er ook heen en terug he......en ik heb een beetje pech met geld gehad op het moment.
 
DBC01 zei:
Er gaan toch hoop ik geen mensen meesmikkelen die niet betaald hebben he?

Waar is de final version van de lijst?


Hoef niet te eten hoor lievurd woon een 15 min verderop dus.... maar wou de gozer die heel dbb volspamt wel eens irl zien :D ;)
 
Ik ga nu maar eens kijken of er wat te beleven valt daar
 
Ik ga ook maar eens die kant op...laterzzzzzzzzzzzzz
 
Ook maar eens kijken of er nog wat over is.
HEB HONGER !!!
 
Hmm.. ik maai het gras wel even nog ;)
 
Zoow... klaar met werken, ga ook maar es f kijken!
 
WTF waar is het nou? Ik ben wezen kijken maar heb een half uur rondegelopen. Zag wel een groep meisjes, maar dat leek me erg sterk. Ben daarna naar de andere kant gereden met de auto maar ook daar niet. Ik kan ook geen beschrijving vinden :headbang: :sob:
 
Is er ook iemand bij die pics maakt en post natuurlijk
 
ziezo..ik en markwannabee zijn geweest...maarre...op wat die hard BB'ers na was t wel weinig maar gezelli:D volgend jaar weer:)
 
RobertHosper zei:
ziezo..ik en markwannabee zijn geweest...maarre...op wat die hard BB'ers na was t wel weinig maar gezelli:D volgend jaar weer:)

Zekers bro :cool:
 
zo hierben ik ook! even ingelogt bij robert h

NU even hollywood onveilig maken!

weet niet hoelaat ik morgen vroeg in de middag wakker ben en nog terug in limboland maar fotos komen er aan!!! EN filmpjeS!!!!

voor diegene die niet zijn gekomen! weten dan! dat ze dat de volgende keer niet meer mogen doen!!!!!!!!!!


was trouwens mega leuk wel om iedereen eens in het echt te zien ( die wie zijn gekomen dan :D )
van sommige had je een anderbeeld en van andere was het zo als je het had verwacht!

en DBC toffe gozer! mooi hertje! :cool:
 
Shut up met je hertje idiot!
 
Ruud zei:
Is er ook iemand bij die pics maakt en post natuurlijk
geen zorgen! wel 3 man hadden hun foto toestel bij hun!

denk binnenkort een hele site vol!!!
 
Mars zei:
Shut up met je hertje idiot!
ja! dat heb ik er aan overgehouden! iedereen zegt nu hertje! volgens mij tegen alle chicks ahaha

o ja! voor die wie niet geweeest zijn

naast de bbq lokatie! was een afgezet stuk! met toch aardig wat mooi schoon hertjes die rondliepen!

jammer he! :D :D

edit---\\

oeps sorry multi respons edit vergeten! moet nog beetje leren toch! :o
 
Hertje is zo'n zielig woord verzonnen door Dragon Ball C01.
Heb je nog wat vrouwen te grazen genomen dan met je freaky body Mark?
 
Het was gezellig! :)

Ik heb moeite gedaan om alle fototoestellen te ontwijken. Gelieve geen fotos te posten waar ik herkenbaar op sta.
 
Boogie hoe was het met je trein afgelopen?
 
Back
Naar boven