AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005

Bezoekers in dit topic

Zo ben ook net terug van de BBQ van het jaar :)
Had wel wat meer mensen verwacht maar degenen die er waren hadden het zeker naar hun zin.
De kippenpootjes waren echt top ;)
Verder natuurlijk met zijn allen lekker een paar watertjes gedronken zoals de echte BB-er dat hoort te doen.
Vond het wel leuk dat 3XL ook nog ff langs kwam al was het maar kort.
Leuk om de gezichten achter de avatars eens te zien.
Ben benieuwd hoe de fotos zijn.
Ben de volgende meeting zeker weer van de party :thumbs:
Rico, bedankt jongen, goed geregeld allemaal.
En degenen die meegeholpen hebben verdienen natuurlijk ook een schouderklopje :)
Heb trouwens met Talpa gebeld en Testo, jij hebt je one-man-show hoor !
 
Jongens, het was erg goed, zoals gezegd wat weinig mensen wat gewoon jammer is van de mensen die zich niet hebben afgemeld. Wel ben ik inderdaad erg benieuwd waar boogie uithangt nu, zo vreselijk zijn de spoorwegen toch ook niet?

De hertjes waren de roei/kano/etc-chicks van Rotjeknor, ze zagen er goed uit. Top man, Rico, nogmaals dank voor de organisatie.
 
Het was zeker geslaagd! Het bier vloeide rijkelijk en ook in nicotine en teer ben ik door verscheidene mensen voorzien. Hartelijk dank! :)
 
Leuk te horen dat de BBQ geslaagd was, ben benieuwd naar de foto's en filmpjes.
 
Ik moest vandaag toevallig in de buurt van Kralingen zijn dus ben even langs de Kralingse Plas gelopen. Zag wel een aantal BBQ's waaronder een groepje negers met een voetbal en volgens mij zat de groep van DBB daar naast? Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik RobertHosper (van avatar) daar bij een plee staan :D

Anyways tof dat jullie het naar je zin hebben gehad.
 
Ruff-E zei:
Ik moest vandaag toevallig in de buurt van Kralingen zijn dus ben even langs de Kralingse Plas gelopen. Zag wel een aantal BBQ's waaronder een groepje negers met een voetbal en volgens mij zat de groep van DBB daar naast? Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik RobertHosper (van avatar) daar bij een plee staan :D

Anyways tof dat jullie het naar je zin hebben gehad.
Zou heel goed kunnen... :o
 
Ruff-E zei:
Ik moest vandaag toevallig in de buurt van Kralingen zijn dus ben even langs de Kralingse Plas gelopen. Zag wel een aantal BBQ's waaronder een groepje negers met een voetbal en volgens mij zat de groep van DBB daar naast? Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik RobertHosper (van avatar) daar bij een plee staan :D

Anyways tof dat jullie het naar je zin hebben gehad.
Yep 2 negerinnetjes met een balletje :)
Waarom niet ff langskomen als je er toch bent?
 
jorasho zei:
Wel ben ik inderdaad erg benieuwd waar boogie uithangt nu, zo vreselijk zijn de spoorwegen toch ook niet?
Nee, trein was het probleem niet.
’t Was meer dat ik niet zo’n zint had in weer een lange treinrit (ben de afgelopen week al kris kras door Nederland gereden met de trein), wat me ook weer geld kost.
Maar belangrijker nog was dat mn ouders midden in een verhuizing/inrichting zitten en mijn hulp erg goed kunnen gebruiken met het slopen van de badkamer (’t moet namelijk voor maandag klaar en mn pa is door zn rug gegaan blablabla etc. etc.).
Wel jammer, want het leek me op zich best leuk. Anderzijds krijgen jullie nu evenzogoed een meer waarheidsgetrouw beeld van mij; ik ben namelijk een onbetrouwbare hond :D
Ik hoop in ieder geval dat de aanwezigen lol hebben gehad enzo en mss wel tot volgend jaar ofzo.

moi: groet'n uut grunn

edit: wel jammer dat je dan weer die negerinnetjes moet missen --> God straft meteen ;)
 
Waarom melden degenen die niet zijn gekomen zich dan niet van te voren af? Geen zin, wat is dat nou voor excuus? Geen naar mijn mening.

Er wordt door de organistie ingeslagen, rekening houdend met het aantal nog lopende aanmeldingen. Dat kost hen dus gewoon geld als er niet wordt betaald, door degenen die niet zijn komen opdagen. Ik vind dat je in zo'n geval de organisatoren moet compenseren, er is ruim van te voren aangegeven wanneer de BBQ was en dan kan je dat ook inplannen.
 
Laatst bewerkt:
Het was top!

Rico kerel, klasse man. Bedankt voor alles, doen we zeker een keer over! :thumb:

Leuk een aantal bekende en nieuwe gezichten gezien te hebben! Allemaal leuke mensen, lekker eten en drinken en het weer zat ook mee.

Klein minpuntje vind ik de mensen die niet zijn komen opdagen zonder zich af te melden (uitgezonderd degenen die het niet konden vinden). Er is voor jullie eten en drinken geregeld wat dus niet op gaat. We hadden erg veel over.

Maar goed, samen met Dani naar DW gereden. Daar gewacht op Juggernaut en de boodschapjes gedaan qua drinken, houtskool salades ed. Daarna richting de BBQ plaats gereden waar Mr. Big ons al opwachte (damn, die gast is echt Big :eek: ). Spulletjes neergezet en toen kwamen stapsgewijs de mensen binnendruppelen. Het wachten was toen op Testo en z'n BBQ's. Nadat die half Rotterdam had gezien kwam hij dan toch uiteindelijk. Snel in elkaar gezet (Markywannebee was het snelste met inelkaar zetten) en de fik erin!

Daarna kippenpootjes en de door Juggernaut gekruide biefstukjes. Helaas waren die laatsten al weg voordat ik de gaten had dat er iets klaar was. :D

Maar niet getreurd, er was zat te eten, te drinken en te praten! Na 19.00 begonnen de eerste mensen weg te gaan. Om 20.30 ging mijn persoontje er vandoor met Dani. Er bleven nog wat mensen zitten die naw later ook nog uit zijn gegaan.

Ik heb dus een leuke dag gehad en ik denk dat iedereen er ook zo over denkt!

Nogmaas; Rico toppie! :kiss:
 
Wat betreft de BBQ zelf. Die was prima georganiseerd, mijn complimenten aan degenen die hebben meegewerkt aan het organiseren.

Het was erg gezellig en we hebben met zijn allen veel plezier gehad. Op het hilarische af soms, heb mezelf in ieder geval prima vermaakt. Iedereen die wel is komen opdagen had het volgens mij ook prima naar de zin. Van nieuwkomer tot oudgediende op DBB.

Degenen die wat eerder zijn weggegaan, die hebben de oneman show gemist van Testo :D Geef de man wat karma er voor!;)
 
EricR zei:
Degenen die wat eerder zijn weggegaan, die hebben de oneman show gemist van Testo :D Geef de man wat karma er voor!;)
Vooral het stukje dat hij zit te bellen is het terugspoelen waard :thumbs:
 
Denk dat Mr B.I.G. daar anders over denkt. Die is trouwens wel erg B.I.G.

Mooie was dat ondanks soms wat onenigheden op het board zelf iedereen goed met elkaar door 1 deur kon op deze BBQ. Leek dus net een EO-jongerendag, maar dan anders. Heel anders. :D BB-ers gezond? Na vandaag krab ik toch eens achter mijn oren als ik daar over nadenk.
 
Oh ja nog vergeten, samen met DavyO en Apenootje teruggelopen naar het Centraal Station. Was eigenlijk prima te doen, we hebben in de tussentijd dus geen tram gezien op het traject waar we langs liepen. Toch een wandeling van 40 minuten. Vage stad dat Rotterdam, had in Den Haag direct een tram te pakken.
 
Top dat het gezellig was. Stom dat mensen zich niet netjes afmelden, internet blijft toch stom anoniem he :(


MrJ : had maar gebeld, was ik alsnog gekomen.. lol.. als er toch voer genoeg was ;)
 
Klinkt geslaagd. Zijn er foto's genomen ook nog?
 
Het was een zeer geslaagde DBB BBQ :D

Het was allemaal prima georganiseerd door Rico en de andere die aan de organisatie hebben meegewerkt :thumb:

Voor mij waren het allemaal nieuwe gezichten , ik ben dan ook een nieuweling op DBB.com. Ik had met EricR afgesproken op station Den Haag CS, toen ik aan kwam stond Eric al op me te wachten en gingen we na kaartjes gekocht te hebben
met de stoptrein richting R`dam CS. Hier stonden een aantal DBB-ers te wachten en na even te hebben gewacht onderweg naar de BBQ. Na een flinke cardio sessie (wandeling) kwamen we uitgehongerd en uitgedroogd aan op de BBQ plek.

Hier stonden aan aantal DBB-ers, inclusief Mr Big, die zijn nickname eer aan doet, en MrJ, Dani en nog een aantal andere al te wachten. Jammer is wel dat er mensen niet zijn komen opdagen, beetje zwakjes (ik heb geen zin, ik heb geen geld). Maarja het was een zeer geslaagde dag en het voedsel was lekker :D. Gelukkig zit ik in de bulk :)

Het was echt erg gezellig en ik heb me rot gelachen om Testo :D , vooral dat telefoongesprek. Super kerel :D. Ik denk dat we zo rond 21:45 (kan er naast zitten) met het overgebleven groepje vertrokken. Sommige gingen nog stappen in R` dam geloof ik. EricR, Apenootje en ik zelf vertrokken naar het station, een fikse wandeling door Rotterdam. Op weg naar huis, iets over 23:00 was ik thuis. Toen ik thuis was nog even gaan stappen met een aantal vrienden in Den Haag, en ik ben nu pas thuis.

Een zeer geslaagde dag dus, nogmaals mijn dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt en dit moeten we zeker volgend jaar nog eens herhalen.

Ik ga nu maar eens slapen :D

En er zijn foto`s van, die afhankelijk van of de betrokken personen dit willen geplaatst worden op het forum ..... Julie hadden er gewoon allemaal bij moeten zijn mensen.... :D
 
EricR zei:
Degenen die wat eerder zijn weggegaan, die hebben de oneman show gemist van Testo :D Geef de man wat karma er voor!;)

Jaaaaaaa,karmaaaaaaaa,lekka lekka!! :D


Zit me nu suf te prakizeren met wie ik heb zitten bellen eigenlijk... :p

Weet het niet eens meer en is ook niet belangrijk....hoop ik maar....anders hoor ik het morgen wel van diegene.... :o

Ik heb een superdag gehad en leuk geluld met veel gasten,absoluut voor herhaling vatbaar!!!

Alleen gaan we bij een eventuele volgende keer dus echt geen rekening houden met de Belgen hier op het forum want dat zijn gasten waar je NIET van op aan kan!!

Zit ik gewoon in dat ****ing Rotterdam omdat die Belgjes liepen te mauwen dat het een eind rijden was en uiteindelijk komt er geen 1 opdagen.....erg zwak!!!

Viel me echt enorm tegen van die gasten!!!

Maar alle gezellige mensen waren er gelukkig wel en daar hebben we ons prima mee vermaakt!

Een tip....ga als redelijk getraind iemand niet met een mouwloos shirtje stappen daar want alle portiers zijn of dikke papzakken of magere konijnen die al erg geintimideert worden als je ook maar een klein btje spieren hebt want ik ben gewoon keihard 3x geweigerd toen we ergens naar binnen wilden gaan....wat een dramatische shitzooi zeg!!!

Ik ben nog nooit ergens geweigerd op wat voor feest of in welke stad dan ook maar in Rotterdam dus 3x op 1 avond.....wat een kneuzerige k*tstad is dat zeg!!

Ik ga er iig NOOIT meer stappen!!!

Gewoon lekker naar Amsterdam komen want daar weten de portiers tenminste dat er ook mensen zijn die wel eens een sportschool bezoeken en er dus iets gespierder uitzien dan de gemiddelde burger.

Rotterdam sucks bigtime!! :eek: :eek: :mad:

Dankzij Marz01 ben ik veilig thuis gekomen al gaat dat me nog een boete kosten omdat we geflitst zijn.....klotezooi! :rolleyes:
Bedankt gabber!!!Stuur me de bekeuring maar door want die is voor mij,ik hoor het wel.

Avondje Lexion gaan we zeker nog een keer doen,bro!

Dankzij Achmed hebben we een uur in de taxi gezeten en kwam er dus niks meer van Lexion......waarom die gozer een navigatie had begrijp ik nog steeds niet want hij snapte er geen ruk van....wat een drama zeg!!

Baja beach club was wel geinig maar snap nog steeds niet waarom ik een tshirt aan moest en toen ik binnen was wel een paar magere garnalen zag die ook mouwloos waren....****ers!! ???

Ben erg benieuwd naar de foto's van mn vriend DBC en Davy O....snel posten mannen!!

Heb helaas niet iedereen gesproken maar de mensen die ik wél gesproken heb waren allemaal erg relax.

Dbc is een toffe peer die ook IRL leuk kan ouwehoeren en Hertmans is een lieve meid die zich volgens mij ook wel vermaakt heeft.

MrJ,EricR en Dani zijn alle3 supermods die IRL prima te verteren zijn....leuk om jullie ontmoet te hebben!

DavyO,Apenootje,Bigtony,Rob G,Johnny,BartP,Mans,Robert Hosper en Justifire.....leuk om met jullie effe geouwehoerd te hebben,bro's. :thumb:

Voor de mensen met wie ik niet gepraat heb....volgende keer beter,gasten! ;)

Ben met Rico,Juggernaut,MRBig en Marz01 nog effe wezen stappen en dat was erg gezellie....

Jammer dat ik mouwloos was en dus een paar tenten niet van binnen gezien heb.....al ****t dat me eigenlijk geen ruk want ik was er al gelijk klaar mee. :cool:

Ik ga nu een dikke joint roken en wens iedereen een fijne zondag toe.

En voor de mensen die ons in de steek gelaten hebben.... :shoot: :shoot:
 
Laatst bewerkt:
Het was top en ik heb me zeker vermaakt. Hulde aan de organisatie. :cool:

Ik hoop dat dit alles nog een vervolgversie krijgt. Misschien een winter BBQ?

Allemaal zeer relaxte gasten en een aantal zeer breed (ik heb gelijk zin om te trainen als ik dat zie hehehe). Testo is echt lang zeg, holy shit. DBC01 ook een zeer relaxte gast.

Zeer irritant dat sommige gasten niet komen opdagen. Buiten dit toppiejoppie.

Ik ben zeer benieuwd naar de foto's
 
Back
Naar boven