XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples zei:

Die zijn er, een paar...niet zo heel apart maar er staan nogal wat koppen op en aangezien ik niet van iedereen weet of ze erop willen en zelf daar ook waarde aan hecht als een ander daarmee rekening houdt wacht ik even af of men dat oké vindt.

Sta je er zelf ook op? :D
 
1 Dingetje;

De meesten Belgen hadden gewoon op tijd afgezegd hoor. Het waren die stomme Hollanders die ons lieten zitten. ;)
 
Emile zei:
Ik kan niet wachten bro's.

o.a. Dani, mrj , dw, eric davy, hertje, aimee, boogie en db01 in het echt ontmoeten. Ik heb mijn handtekeningenboek bij me. :)

Het is wel mistig hierzo maar het zou in de loop van de dag opklaren en zonnig worden.

Ik heb geen boek gezien en de persoonlijk gesigneerde S&F zouden we aan Marky geven maar jij had 'em ook gemogen hoor! :D
 
EricR zei:
Foto's moeten eerste door de anonymizer :D

'Vegetarische rotzooi?', ik had dus wel als eerste mijn eten klaar ;) Cameratalk is er inderdaad niet van gekomen, voor ik het wist was je al weer weg DBC.

Het bejaardentehuis belde....
 
DBC01 zei:
Die zijn er, een paar...niet zo heel apart maar er staan nogal wat koppen op en aangezien ik niet van iedereen weet of ze erop willen en zelf daar ook waarde aan hecht als een ander daarmee rekening houdt wacht ik even af of men dat oké vindt.

Sta je er zelf ook op? :D

nee man, baal wel als een stekker, had gisteren een verjaardag en een house warming waar ik niet onderuit kon... (ze hebben het huis al 4 jaar nu ;) )
 
Peoples zei:
nee man, baal wel als een stekker, had gisteren een verjaardag en een house warming waar ik niet onderuit kon... (ze hebben het huis al 4 jaar nu ;) )

Dan had je niet hoeven komen. Huis verjaard, party verjaard. Sorry hoor maar dat mogen ze dan fijn op een andere dag organiseren, jij als BB'er had een missie toch? :D
 
Goh bijna even veel gasten in deze thread aanwezig als op de BBQ zelf :rolleyes:

Eric, ik had sociale verplichtingen naar iederéén toe. Mijn impresario had daar nog voor gewaarschuwd en gezegd koop die avond portieren van hem af dan heb je zeker weten alle tijd gereserveerd voor hem. Maar ja...:rolleyes:

Samu en Brutez volgende keer wel aanwezig? :D
 
DBC01 zei:
Geen spaan heel laat ik van die bijdehante Belgen op dit forum. Maandenlang de GROOTSTE bek over de uiteindelijke plek van ontmoeting, MAUWEN dat de voor Nederlanders centrale plek Utrecht te ver weg is, dat er re-ke-ning gehouden moest worden met de Vlaamsche buurman....organiseert Rico het dan maar daarom in Rotterdam...want daar willen de mietjes wel heen komen...wat mensen als Testo en mij dik 2 uur reizen heeft gekost omdat het allemaal niet zo centraal is als het lijkt....koopt Rico voor een enorm bedrag aan eten en drinken in....en wat doen jullie knurften, jullie zielepoten met je grote bek op DBB?

Jullie-komen-niet. Wat zwak. Walgelijk.
Ik heb meteen voorgesteld om alsnog de fee van €15 op jullie lafaards te verhalen want als je die berg vlees en drinken zag begon je spontaan agressief te worden van frustratie. Nepklanten die Belgen. Even afzeggen op tijd en een hoop moeilijkheden waren bespaard gebleven. Dus doe nu maar even gezellig en maak die €15 eurootjes alsnog over aan de organisator voor je je gezicht verliest op dit board.

Wat doet George Walker Bush ook alweer met figuren die de boel verraden?

"We will hunt them down and smoke 'em out!!"

Kortom zeer a-so om NIET op te komen dagen terwijl je je WEL hebt ingeschreven. De meest basale fatsoensregels schijnen dergelijke figuren niet eens te snappen!!

Verder: Dank aan de heren organisatoren; was super (beetje onwennig is het wel om iedereen ineens "live" te zien), maar zeker voor herhaling vatbaar.

Thanks Guys :) :) :)
 
MrJ zei:
1 Dingetje;

De meesten Belgen hadden gewoon op tijd afgezegd hoor. Het waren die stomme Hollanders die ons lieten zitten. ;)
Uhu. Ik heb maandag afgezegd en toen stonden er maar 2 andere Belgen meer op de lijst. De ene heeft pas vrijdag afgezegd (kon niet online komen, hoe en waarom weet ik ook niet) en van de andere weet ik het niet. Maar die heeft toch ook nog afgezegd. Dus waarom je zo op de Belgen zit te kakken DBC... Voor mij zou het trouwens naar Rotterdam ook 2.5 uur reizen geweest zijn.

Maar eum met hoeveel waren jullie nu eigenlijk exact? ???
 
DBC01 zei:
Samu en Brutez volgende keer wel aanwezig? :D
Tuurlijk kerel. Dan mag het voor mij in de buurt van Utrecht zijn als ik toch als enige Belg zou komen.
 
Dus er stonden iets van 3 Belgen op de lijst? In dat geval zijn we zo stom geweest om rekening te houden met 3 Belgen :roflol:
 
24 totaal als ik het goed heb. Kan 1 minder of meer zijn. Maar iets te veel personen die dus helemaal niet zijn komen opdagen. Gelukkig zijn er nu dus al 2 die de organisatie willen compenseren. De rest van degenen die niet zijn komen opdagen roep ik dan ook op om een bijdrage te leveren.

Wat dat betreft respect voor Markywannabee, die is volgens mij het langst onderweg geweest van allemaal.
 
Er zitten wel een paar leuke foto`s tussen....

Vanavond ga ik aan de slag met Photoshop om wat foto`s te verkleinen en zwarte balkjes over de oogjes te plakken :D Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik met me hoofd op het board sta, maar ik kan me voorstellen dat sommige dit niet willen.

Als ik dat heb gedaan dat plaats ik ze wel ff in een nieuw draadje :D Mischien dat we alle foto van deze geweldige dag dan in dit draadje kunnen plaatsen.
 
DBC01 zei:
Dus er stonden iets van 3 Belgen op de lijst? In dat geval zijn we zo stom geweest om rekening te houden met 3 Belgen :roflol:
Volgens mij hebben er meer Belgen op de lijst gestaan. Maar het regende op een gegeven moment afzeggingen.

Voor een volgende keer moeten degenen met geldproblemen gewoon PM-en met de organisatie. Er is echt wel een mouw aan te passen, natuurlijk niet gelijk allemaal verwachten dat je minder hoeft bij te dragen. Maar helemaal niet komen opdagen is altijd nog erger dan langskomen en wat minder bijdragen.
 
DBC01 zei:
Dus er stonden iets van 3 Belgen op de lijst? In dat geval zijn we zo stom geweest om rekening te houden met 3 Belgen :roflol:
Nee maandag stonden er maar 3 op de lijst. Daarvoor stonden er nog meer op + bepaalde Belgen die nog twijfelden.

@EricR. 1/3 die niet komt opdagen dus, kan zeer goed begrijpen waarom iedereen dan zo kwaad is.
 
DBC01 zei:
Daar bleek jij geen moeite mee te hebben! :)

Hehehe, had het eigelijk vooral over Testo; tering wat een gozer. Is die twee meter vijftien?

Verder: leuke meid heb je DBC!! Aanhouden die boel! ;)
 
bigtony zei:
Hehehe, had het eigelijk vooral over Testo; tering wat een gozer. Is die twee meter vijftien?

Verder: leuke meid heb je DBC!! Aanhouden die boel! ;)

:heart: I know....:)
 
DBC01 zei:
Samu en Brutez volgende keer wel aanwezig? :D

Als mijn gezondheid het toelaat wel.. :D

Ik had verwacht er gisteren bij te kunnen zijn, ik had me er zelfs al op verheugd.

Maar helaas. Woensdag verstandskies laten weghalen bij de kaakchirurg. Normaal heb je er na een paar dagen geen last meer van maar dat mens had een ader geraakt en er was nog meer mis gegaan.

Gevolg was dat ik gisteren (en vandaag ook nog) een gruwelijk dikke wang heb en bijna niet kan eten. Dan zou je kunnnen zeggen, eej mietje kom gewoon, maar ik heb weinig zin om naar een eerste kennismaking te gaan met een gruwelijk dikke kop. Plus naar een bbq gaan en niet kunnen eten is ook niet echt gezellig.

Maar goed, ik heb mij netjes afgemeld bij DW en mijn chauffeur Rob G maar als DW echt veel moet bijleggen wil ik rustig als nog mijn deel betalen. Doe ik niet moeilijk over.

Om terug te komen op jou vraag, ja, volgende keer ben ik er wel bij :D
 
EricR zei:
24 totaal als ik het goed heb. Kan 1 minder of meer zijn. Maar iets te veel personen die dus helemaal niet zijn komen opdagen. Gelukkig zijn er nu dus al 2 die de organisatie willen compenseren. De rest van degenen die niet zijn komen opdagen roep ik dan ook op om een bijdrage te leveren.

Wat dat betreft respect voor Markywannabee, die is volgens mij het langst onderweg geweest van allemaal.

Ik had me overigens ook niet AANGEMELD ofzo.. ik zei een paar maanden geleden dat ik zou komen toen er niet eens wat concreet was en eigenlijk daarna nix meer gezegd maar dat neemt niet weg dat ik alsnog vind dat ik wat had moeten zegge en dus helemaal geen problemen heb om te compenseren... PM me maar een rekeningnummer zou ik zeggen en dan komt het vanzelf goed.
 
Back
Naar boven