AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als ik de verhaken zo hoor baal ik echt verschrikkelijk dat ik niet kon! Zo te horen was het echt super, ondanks de wat lage opkomst.

Is het misschien een idee om in december weer wat te doen? Misschien dat we dan een keer kunnen gaan wokken ofzo. Ik zal er iig bij zijn want het lijkt me echt tof eens wat mensen van DBB irl te ontmoeten.
 
DBC01 zei:
want 3XL is op het eerste gezicht eng

Dank u :D

En idd erg lullig dat sommige niet de moeite hebben genomen bijtijds af te melden

Rob (nee, niet Rob G :) )
 
Reply op Samu...

Ooooooow,we hadden dus maandag nog effe snel alles op zn kop moeten zetten en veranderen van locatie omdat jullie te beroerd zijn om je aan je afspraken te houden?

Doe me een lol en hou de volgende keer je mond dicht en kijk dan lekker op het laatste moment of je wel kan komen want een paar dagen voor de BBQ afzeggen is net zo klote als niet op komen dagen!!

Stelletje irritante meemauwers!! :mad:
 
Zo jongens..

ben ik weer!

Ja was echt een geslaagde dag!..Leuk om iedereen eens te ontmoeten en inderdaad jammer dat er zoveel mensen niet op zijn komen dagen..is gewoon een kloptestreek..kijk ik ben echt de moeilijkste niet, maar als je op 40 man rekent en er komen er 25..tsja dat is gewoon k*t

Okay nou het begon op vrijdag..vlees inslaan en dergelijke.......zaterdag zou om 12:30 Mr J, Dani en Juggernaut ontvangen thuis..dat was al lachen..

Lekker ding hoor die Dani :heart: had ik me heel anders voorgesteld..

toen zijn we nog boodschappen gaan doen..twee karren vol met drank bier houtskool en salades...

Stokbrood...oja even langs de bakker..die hadden dat niet meer staan..Dani en ik samen gezellig naar de Appie....moesten we 10 minuten wachten op het brood wat nog in de oven zat...hebben we lekker een bakkie koffie gedaan en de slappe stokbroden in ontvangst genomen..

hey wat voelt dat raar..die heeft er geen zin in whahha

Okay op naar het kralingsebos..
Toevallig Mr. Big die weer lekker wat kilootjes zwaarder was geworden in de auto voor ons..

mooi stekkie gevonden en uitladen..

toen kwamen de eerste mensen binendruppelen..

allemaal heel relaxed en toffe mensen...
heb alleen voor mijn idee veels te kort met iedreeen gepraat..maarja dat doen we de volgende keer weer over want eerlijk waar was gewoon superelaxed..

iedereen deed zijn eigen ding..en op het eind van de avond hebben we echt nog onwijs gelachen met die maffe testo....

jammer van de verbrande kippetjes, maar de kroatisch gekruide biefstuk en slibovitsch van Jugger waren ook errgug lekker haha

We hadden onze brabantse crew met gezellige boys, Rob G, Johny etc..
dan Mr. J die steeds met verschillende mensen de bosjes indook haha
dan nog een boomlange hovenier (Justifire) die 4 kratten bier met 1 hand kon dragen haha, DBC01 die eigenlijk gewoon een hele toffe gozer is, Apenootje die ook van het leven geniet, BigTony, 3XL die ik eindelijk eens ontmoet heb na hem al 4-5 jaar te kennen van de forums. Markywannabee die als eerste de BBQ in elkaar had en nog een heleboel mensen...

de drank en sigaretten vloeiden erg goed..en was best een zootje op het laatst...hahha

Nou toen gingen we stappen..

Juggernaut
Testo
Mr. BIG
Marz01
en ondergetekende

Pff wat een feest zeg..

eerst even langs mijn huis om om te kleden en op te frissen..en testo die mijn kat even naar buiten liet whaha

even langs de pakjesman voor wat extra energie en met zijn allen bij Jugger in de BMW richting stad..

Ja hoor testo mog de Baja niet in zonder mouwen..kreeg die een shirthe wat hem net paste whahah..beetje gelkachen daarzo, maar behalve een hoop geile sletjes daar was er weinig te beleven..

wij door naar de volgende tent..

was er een of ander pitstop avond in Rdam..overal dikek rijen dus voor de discotheken.....nou de volgende tent waar we kwamen vroegen ze om ID..waarom vroeg ik...nou dat is voor alle nieuwe leden whahah..wat een gelul..door naar de Sorbonne..

weer een rij..maar toen we aankwamen zag ik die gasten al kijken bij de deur..en ze wezen naar Testo zijn armen vanaf 50 meter ne schiudden nee dus dat werd ook niets...

door naar BED..lekker druk allemaal geile wijven..alleen wat mindere muziek..

Testo en Marz01 wilden opeens naar de lexion..pff..jezus ben je eindelijk in Rdam is het weer niet goed..whahah

maarja Jugger ging ook naar huis want was met de wagen en had een hoop te doen..zondag..

Mr Big en ik gebleven..was waanzinnig...daarna door naar Stadhuisplein, toen naar Le Bateau daarna nog bij wat mooie vrouwtjes thuisgezeten...en netjhes thuisgebracht..was dus 8:00 ongeveer

werd ik om 11:00 al weer wakker gemaakt..pgfff..
we gingen toch wat doen vandaag...jeezus..laat me liggen !!

maarja telefoon is dus opeens weg...ik hoop dat hij nog bij een van die meisjes ligt..

al met al een supergslaagde dag...

mensen die niet geweest zijn...

zorg dat je erbij bent volgende keer~!

grt. Rico
 
Voor mij lijkt het persoonlijk heel simpel. Je laat iedereen die zich ingeschreven heeft een aantal dagen/weken voor de BBQ het geld overschrijven. Of ze dan komen of niet maakt financieel dan minder uit. Trouwens, wat zijn nou 15 eurootjes als je het vergelijkt met al die kilo's whey, revenge, vendetta, tribu, ZMA, NO en andere zooi ?
 
Jammer dat die ****ing vliegtickets zo duur zijn anders was ik ook even langs gevlogen vanuit Singapore ;)

Klink wel gezellig allemaal...
 
Testo zei:
Reply op Samu...

Ooooooow,we hadden dus maandag nog effe snel alles op zn kop moeten zetten en veranderen van locatie omdat jullie te beroerd zijn om je aan je afspraken te houden?
Kerel jij leest dingen die ik niet zeg. ???

Doe me een lol en hou de volgende keer je mond dicht en kijk dan lekker op het laatste moment of je wel kan komen want een paar dagen voor de BBQ afzeggen is net zo klote als niet op komen dagen!!

Stelletje irritante meemauwers!! :mad:
DW heeft zaterdagavond gevraagd voor bevestiging/annulatie, ik heb maandagmiddag m'n PM gestuurd. Mooi op tijd dus.
Conclusie: Je bent aan het janken voor niks + je weet niet waar je over praat. Je kan dan wel een excuus zoeken om op de Belgen hun kop te zitten, maar tenslotte zijn het toch allemaal Nederlanders die nog op de lijst stonden en niet zijn komen opdagen. Je kruistocht tegen de Belgen is dus een klucht. Maar no hard feelings hoor! :thumbup:
 
Je kan wel negatieve karma uitgaan delen DragonballC01 maar hertje blijft een idioot woord.
 
Samu zei:
Conclusie: Je bent aan het janken voor niks + je weet niet waar je over praat. Je kan dan wel een excuus zoeken om op de Belgen hun kop te zitten, maar tenslotte zijn het toch allemaal Nederlanders die nog op de lijst stonden en niet zijn komen opdagen. Je kruistocht tegen de Belgen is dus een klucht. Maar no hard feelings hoor! :thumbup:

Ik zou jou wel eens willen horen als jullie een feest organiseren en daarbij rekening houden met Nederlanders en dus ver moet rijden om er uiteindelijk dan achter te komen dat er GEEN 1 Nederlander op komt dagen......wat zou jij zeggen/denken?

Het laatste wat ik wil is een kruistocht tegen Belgen houden want vd rest mag ik de meeste graag.....kan alleen bloedchagerijnig worden als mensen hun afspraken niet nakomen en ik(plus nog wat andere mensen) daar dus de dupe van zijn.

Voor de Nederlanders die ook niet op zijn komen dagen heb ik ook geen goed woord over....LOSERS!!!

Op het forum een grote mond maar op de dag van wss te weinig zelfvertrouwen omdat ze denken dat het een modeshow word waar alleen grote gasten rondlopen ofzo...alsof het iemand ene ruk uitmaakt hoe je eruit ziet...

De mensen die een ECHTE reden hebben gehad om af te zeggen daar gelaten maar van 60 aanmeldingen hebben er dus 35 afgezegd die heus niet allemaal wat belangrijkers te doen hadden.....MISSELIJK!! :mad:

Volgende keer beter nadenken of je wel of niet gaat komen EN DAN PAS aanmelden....lijkt mij een strakker plan!!

Dit was gewoon respectloos naar Rico toe....viel me echt smerig tegen.
 
Testo zei:
Ik zou jou wel eens willen horen als jullie een feest organiseren en daarbij rekening houden met Nederlanders en dus ver moet rijden om er uiteindelijk dan achter te komen dat er GEEN 1 Nederlander op komt dagen......wat zou jij zeggen/denken?

Het laatste wat ik wil is een kruistocht tegen Belgen houden want vd rest mag ik de meeste graag.....kan alleen bloedchagerijnig worden als mensen hun afspraken niet nakomen en ik(plus nog wat andere mensen) daar dus de dupe van zijn.

Voor de Nederlanders die ook niet op zijn komen dagen heb ik ook geen goed woord over....LOSERS!!!

Op het forum een grote mond maar op de dag van wss te weinig zelfvertrouwen omdat ze denken dat het een modeshow word waar alleen grote gasten rondlopen ofzo...alsof het iemand ene ruk uitmaakt hoe je eruit ziet...

De mensen die een ECHTE reden hebben gehad om af te zeggen daar gelaten maar van 60 aanmeldingen hebben er dus 35 afgezegd die heus niet allemaal wat belangrijkers te doen hadden.....MISSELIJK!! :mad:

Volgende keer beter nadenken of je wel of niet gaat komen EN DAN PAS aanmelden....lijkt mij een strakker plan!!

Dit was gewoon respectloos naar Rico toe....viel me echt smerig tegen.

Een man een man, een woord een woord....

zo is het maar net jongen....
 
gelijk heb je testo . ik heb me niet durven aanmelden omdat ik twijfelde of ik vrij zou zijn .

(gelukkig maar achteraf want ik heb gisteren van smorgens tot savonds kunnen werken ter voorbereiding van ons kampoienschap op de club) .
 
koetje zei:
gelijk heb je testo . ik heb me niet durven aanmelden omdat ik twijfelde of ik vrij zou zijn .

.
yeah me2 :(

zou er nog zin zijn om in december te herhalen?
 
Raistlin zei:
Voor mij lijkt het persoonlijk heel simpel. Je laat iedereen die zich ingeschreven heeft een aantal dagen/weken voor de BBQ het geld overschrijven. Of ze dan komen of niet maakt financieel dan minder uit. Trouwens, wat zijn nou 15 eurootjes als je het vergelijkt met al die kilo's whey, revenge, vendetta, tribu, ZMA, NO en andere zooi ?

Geen woorden meer aan toe te voegen!!!
 
Liggen wij BELGEN zoveel voor op jullie NEDERLANDERS :D :p
 
@ Testo. Ik begrijp je wel hoor. Loop de laatste dagen alleen met een korte lont, vandaar m'n iets extreme reactie. Excuus. :)

Ik kon niet komen omdat ik dicht tegen oververmoeidheid aanzat en verging van de pijn aan m'n rug. 4 weken werken, opstaan om 4uur, beginnen om 5 en ten vroegste stoppen om 15u00, zelfs vaker 16u00 en es 16u30. Komt daar nog es die wervel die vast zit bij + uitstraling naar linkerkant.
En dan kwamen er op het laatst nog es wat persoonlijke issues bij, maar toen had ik me al afgemeld.
Uiteraad vind ik het jammer, volgende keer mss een paar mogelijke plaatsen uitzoeken, mensen ten laatste 2 weken op voorhand laten betalen. Dan kijken wie er komt en daaruit de plaats bepalen.
 
Ok dan stelletje pijphoeren........wat een dag zeg gisteren tering he!!!!

Ben echt te gaar en te rot om een verhaal hier neer te gaan zetten want was pas om 11.15 weer thuis whahahh!!!

Maar de BBQ was weer super met allemaal relaxte gasten en Hertje en oh ja Dani was er ook nog.........HAHAH!!!

Alles was top geregeld door mijn ouwe pijpsletje DW!!! En oh wat heb ik weer gelachen om de Testo...............................zo gek als een deur!!! HEHE
En niet te vergeten de overheerlijke lappen vlees pimped bij Jugger!!! Echt een aanrader! Dus boek hem nu voor al uw BBQ's!!!
Verder veels te weinig met iedereen gepraat maar het was super om al die gasten en dames eens in het echt te zien!!! Mr J, EricR en Dani daarbij heb ik nog ff flink lopen slijmen om een ban te voorkomen, maar dat ging helaas niet zo snel! maar na flink wat hand en span diensten zit ik nu gebakken hier op DBB!!!
Wat me verder nog wel opviel was dat die DBC er nog best geil uitziet voor een opa!!! En ja hertje heb je maar goed voorelkaar voor zo een ouwe bok!!! HEHE

AL met al een super BBQ!

Maar ja toen kwam het stappen........................OMFG wat een avond zeg he!!!
Wel ff balen dat die lange weer nergens binnen kwam maar ja wat wil je als je zo lelijk bent.....HEHE!
Uiteindelijk in de BAJA volop sletjes en botox hoeren van 20 jaar in overvloed, waar ik toch weer regelmatig een hard plassertje van kreeg!! :D
Nou na heel wat wodka's lime, rose en tequilla ging de rest naar huis en bleven alleen nog DW en ik over! We waren ondertussen al aardig blauw en gingen nog wat tentjes af! Alleen viel me op een gegeven moment wel op dat alles er opeens lekker uit zag! Of niet schatje? Nou na wat coïtusuele handeling met elkaar op de WC :D gingen we nog ff door met feesten! Nou beter dat ik nu stop en bepaalde dingen en details van deze superavond maar achterwegen laat anders gaat het niet goedkomen met ons :p :D !!!

Met name Rico en al die andere die dit mogelijk hebben gemaakt super bedankt!!!

En ja voor diegene die er niet waren en ook niet hadden afgemeld zeg ik BANNEN..........................erg triest luitjes en zorg gewoon ff dat die 15 euro bij DW terecht komen!!!

ps Dani idd nog 364 daagjes kan niet wachten...........................!!! :p :D

Let verder ook niet op mijn manier van typen en spelfouten want ik ben echt te gaar.................... ZO NU WEER LEKKER NAAR MIJN NESTJE!!!!! :cool:
 
dutch windmill zei:
Juggernaut
Testo
Mr. BIG
Marz01
en ondergetekende

Ja hoor testo mog de Baja niet in zonder mouwen..kreeg die een shirthe wat hem net paste whahah..beetje gelkachen daarzo, maar behalve een hoop geile sletjes daar was er weinig te beleven..

wij door naar de volgende tent..


grt. Rico

Dat is een beetje min zeg als ik met niet vergis staan er in Baja wel barman knurften flink gespierd te zijn zonder mouwen ???
 
Tja het was een dag waar de post-mietjes gescheiden werden van de mensen die zich wel durfden te tonen. En dat betekende dus NIET een modeshow vol grote mannen -behalve jij- maar gewoon een gezellige middag samen BBQen en nader kennis maken.
Veel mensen zijn volgens mij gewoon niet op komen dagen uuit angst 'te klein' te zijn of omdat ze de boel juist flessen met hun verhalen en niks waar konden maken. MarkyWannabee was een voorbeeld voor de achterblijvers; qua figuur en naamsbekendheid was het niet direct een krachtpatser die kwam meevreten maar z'n enthousiasme en bereidheid op het laatste moment te komen -en inderdaad aanwezig te zijn- was iets dat niemand verwachtte.

Wees dan eens overtuigd van het feit dat je A: Iets heel leuks hebt gemist dat ongedwongen was en dat B: het een vreselijk gezellig samenzijn was waar zelfs de grootste DBC-hater smolt voor z'n lieve smoeltje :D

Niks haantjesshow, niks modeshow, gewoon normaal doen.
Laten we dat dan eens de volgende nét zo realiseren maar dan met 40 ipv 25 man.

Ik heb het al eerder voorgesteld maar het is een idee dat meer voor de winter is dan voor de zomer. Ik ken een goed wok-restaurant waar we een leuk kerst/oudjaar-vreetfeest van kunnen maken zo ergens in december. Ligt *centraal* 50 meter van het station dus geen ritten door achterstandswijken of buitengaats autorijden voor de minder bekende: Je stapt uit de trein de tent praktisch in en de auto kan geparkeerd op een wok-parkeerplaats! :D

Wie het ziet zitten mag het zeggen, ik zal 3 data aanhouden die in een poll gekozen kunnen worden. Je hoeft niks van tevoren te betalen, lekker makkelijk voor de organisatie en DW een trauma minder. Wie niet komt is gewoon zielig zonder financiele strop.
 
Back
Naar boven