XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waar kan ik me aanmelden voor het wokken?
 
Moet je in zo een restaurant niet ook op voorhand reserveren?

Misschien toch beter op voorhand laten betalen, dan kom je nooit voor verrassingen te staan
 
Reply op Samu

Het is al goed hoor,bro.

Weet hoe het is om last van je rug te hebben dus snap het helemaal.

Ik was alleen nog btje chaggie omdat we voor iedereen ons best hebben gedaan en er dan maar zo weinig mensen komen opdagen.

Het heeft mij ook 36 euro gekost om ff 4 BBQ's te scoren en daar doe ik helemaal niet moeilijk om maar vind het lullig voor Rico dat hij er ook geld in gestoken heeft wat ie dus niet trug krijgt en vandaar dus effe mn tirade.

Maar ik ben weer wakker en hou er nu over op want we hebben vd rest een superdaggie gehad en die sfeer moet blijven hangen!
 
MightyDuck zei:
Dat is een beetje min zeg als ik met niet vergis staan er in Baja wel barman knurften flink gespierd te zijn zonder mouwen ???

Juist!!

U slaat de spijker op zn kop!!

Wat een belachelijk deurbeleid zeg,en binnen zag ik wel een paar stumperds mouwloos rondlopen...klotetent!!

Heb me mateloos ge-ergerd aan die idioterie maar gelukkig was ik met een stel gekken op stap en samen hebben we het nog ff gezellig gemaakt. :D

Volgende keer maar naar Amsterdam he,mannen?!! ;)

Daar weten ze tenminste dat er ook mensen zijn die niet mongolig zijn omdat ze mouwloos lopen. ;)
 
Je moet natuurlijk ook beseffen dat het op zich redelijk uniek is dat het ervan gekomen is. Er zijn in het verleden al heel wat balonnetjes op gelaten over 'meetings', maar veel kwam er niet van in huis. Daarom ook wat scepsis van m'n kant in het begin of het wel zou doorgaan. En jah, het 'klein zijn' speelt waarschijnlijk voor velen een rol. Hoe je het ook draait of keert, op een BB meeting komen opdagen met de spiermassa van een schoolmeisje lijkt gewoon tegenstrijdig :D . Maar daar kunnen we ons in het vervolg wel over zetten :) .

Ik denk dat nogal wat mensen zich misschien ook hebben ingeschreven in the heat of the moment. Je wordt nu eenmaal ook van alle kanten aangepord om te komen, ook al heb je der zelf je twijfels over. Van de grote anonimiteit van het internet naar the real life is toch een grote stap. En dan moet het nog niet eens over valse sterke verhalen of whatever gaan.

Anyway, misschien ben ik er de volgende keer wel eens bij. 'k Zal me in ieder geval niet just in case inschrijven :) .
 
pff geen zin om een heel verhaal te schrijven ben nog erg gaar ;)

Maar was zeker top hoor, echt super van DW om alles voor te schieten alleen jammer dat hij hierdoor nu zelf 400 euro extra heeft moeten betalen.

Er was echt genoeg eten en drinken om 60 man te voeden gelukkig dat testo niets heeft gegeten anders waren we mischien wel tekort gekomen hehe

Sommige personen herken je van foto's die op het forum hebben gestaan maar IRL is het toch anders maar vooral het zien van de big boys geeft weer extra motivatie om wat meer te snoepen dit jaar ;)

Jammer dat er maar weinig personen zin hadden om nog ff door Rotterdam te slenteren en wat kroegjes te bezoeken maar mischien bij de volgende meeting?

Een meeting in december lijkt me bij voorbaat al geen kans van slagen ivm alle feestdagen dus november lijkt me een betere optie om bij Testo in de tuin te gaan bbq ;)

oja taxichauffeurs in Rotterdam zijn k*t; snappen niets van navigatie, kunnen niet kaartlezen, hebben geen richtingsgevoel en kunnen geen Nederlands kortom ga lekker lopen
 
Eind november ben ik wel jarig en ik ben niet vies van een leuk feessie dus wie weet,bro....geen slecht idee op zich....

En wat een dwaas idd die chauffeur(?)!!! :mad:

Door die ****er zijn we nu niet naar Lexion geweest.....vet k*t!

Moeten we zeker nog een keer doen met een stel toffe gasten.
 
Mr. B.I.G. zei:
Nou na wat coïtusuele handeling met elkaar op de WC :D gingen we nog ff door met feesten! Nou beter dat ik nu stop en bepaalde dingen en details van deze superavond maar achterwegen laat anders gaat het niet goedkomen met ons :p :D !!!

OMFG whaha jaja ze stonden steeds raar te kijken daar op die toiletten heh..het paste gelukkig net 215 kilo vlees in een toilet whahah

ja maatje top ..helemaal los man!!!

en die vrouwtjes..OMFG whoohiieeeeeeee

Rico
 
marz01 zei:
pff geen zin om een heel verhaal te schrijven ben nog erg gaar ;)

Hahah wat een feest..uitgerust gozer?..
Was in ieder geval gezellig ...heeft die lange nog een beetje aan je gezeten in de auto hahaha

grt. Rico
 
Als we nou in een toffe tent hadden gezeten en niet zo ver weg was ik zeker ook nog wel gebleven,Rico.

Maar nu is het jouw beurt op mijn kant op te komen,gabber......zelfde geldt voor Biggie en Marz natuurlijk! ;)

Maar we hebben fun gehad,je was een goede gastheer!

Topdaggie,gozer.
 
dutch windmill zei:
heeft die lange nog een beetje aan je gezeten in de auto hahaha

grt. Rico

Ik probeerde het wel maar kreeg gelijk een stomp op mn kaak. :D
 
hahaha ja gozer komt helemaal goed..was zeker een topdag!!

ik moet weer gaan die heks zeikt weer pfffffffffff.......

grt. Rico
 
Hahahaha,gaan we zeker doen, gozer.

Doe je heks de groeten van me. :D

Laterzzz
 
He dikkie dat schatje vraagt de hele tijd om je dus......................!!! WHAHAHA

Oh nee vervelend je moet nu naar die heks.......... WHAHAHHA !!!

OMG ben nog steeds helemaal gaar maar kan maar niet slapen whahahahah!!!
 
Ben benieuwd of dat schatje er ook nog leuk uitziet nu jullie niet meer wappie zijn... :D
 
Testo zei:
Ben benieuwd of dat schatje er ook nog leuk uitziet nu jullie niet meer wappie zijn... :D

:D uhhhhhhhhhhh ja................................ Dat is wel weer een voordeel die botox en andere opvullingen zien er miss beetje ordinair en sletterig uit maar sochtends staat der bekkie nog wel precies hetzelfde WHAHHAHAHAAHAHAH!!!!!!!!
 
Kijk em eens lol hebben hoor. :D :D

Heb dus net weer het leuke gedeelte gemist zeker? :p

K*t-Rotterdam ook....hehe ;)
 
:D Ja vermaak me aardig hier............................ WHAHAH

Nee gab volgende x komen we naar jou stadje en gaan we naar de Lexion!!!

Eens kijken of die praatjes allemaal wel echt waar zijn.................. :p :D
 
hmm, zo te horen heb ik dus heel wat zoeken, schelden, en het-leed-dat-openbaar-vervoer-heet gemist? Vervelend! :D
 
Centaur zei:
hmm, zo te horen heb ik dus heel wat zoeken, schelden, en het-leed-dat-openbaar-vervoer-heet gemist? Vervelend! :D

Sommige mensen kwamen niet omdat ze vreesden met de nek aangekeken te worden....:rolleyes:
 
Back
Naar boven