AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahah, hebben jullie ook nog aan de dope gezeten ?? :D
 
wat ik me trouwens even offtopic afvraag testo. Jij bent wel een lieverhebber van drank he (ik ook hoor :D ), maar drink je ook als je in een kuur zit? maybe domme vraag..
 
Geen domme vraag hoor...

Ik ben al een beste tijd bezig met a.s en heb heel lang niet gedronken maar mocht van mezelf in de zomer af en toe wel eens lekker genieten en dat heb ik ook gedaan.

Zometeen houdt het weer op met de grappen en drink ik voorlopig geen druppel meer.

Niet echt gezond maar ik ben ook maar een mens en heb af en toe een verzetje nodig om alles vol te blijven houden.

@Big

Ik kan jou nu al 100% garanderen dat een avondje stappen met mij in Amsterdam en/of omstreken je zwaar gaat bevallen en vanaf dan zal je pas begrijpen dat die boerenzooi bij jullie 3x niks is. :D :D
 
twas een topdaggie:D en nu hebben we hertje ook s gezien waar iedereen zo benieuwd naar was...DBC01 ..you lucky bastard!:D:thumbs:

zoals Markwannabee al vermeldde, dr waren ook veeeeeeeeeel roeiende hertjes:D niet verkeerd dus:D
 
Testo zei:
Niet echt gezond maar ik ben ook maar een mens en heb af en toe een verzetje nodig om alles vol te blijven houden.

:thumbup:
 
KaLe zei:

Helemaal mee eens. Ik heb uit slowakije een fles fernet gehaald. Zeer lekker spul (zoete likeur 40%) en af en toe lekker wat glaasies is heerlijk :cool:

Ik ben ff aan het checken of ik dit spul ook in nederland kan krijgen.
 
Gasten ik voel me k*t............................Ik ben ziek...............................k*tKATERRRRRRRRRRR!!!

Stom ook he zo lang niks gedronken en nu ineens zo ****ing veel!!!!
Jullie verpesten me.!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Man als ik die verhalen zo hoor had ik ook beter nog ff de stad in kunnen duiken :(
 
Mr. B.I.G. zei:
Gasten ik voel me k*t............................Ik ben ziek...............................k*tKATERRRRRRRRRRR!!!

Stom ook he zo lang niks gedronken en nu ineens zo ****ing veel!!!!
Jullie verpesten me.!!!!!!!!!!!!!! :D

Beterschap bro :cool:
 
Mr. B.I.G. zei:
Gasten ik voel me k*t............................Ik ben ziek...............................k*tKATERRRRRRRRRRR!!!

Stom ook he zo lang niks gedronken en nu ineens zo ****ing veel!!!!
Jullie verpesten me.!!!!!!!!!!!!!! :D
Hoi, biertje? :D :thumbup:
 
Mars zei:
Hertje is zo'n zielig woord verzonnen door Dragon Ball C01.
Heb je nog wat vrouwen te grazen genomen dan met je freaky body Mark?
nee helaas niet nee! niemand trouwens
 
Ruff-E zei:
Ik moest vandaag toevallig in de buurt van Kralingen zijn dus ben even langs de Kralingse Plas gelopen. Zag wel een aantal BBQ's waaronder een groepje negers met een voetbal en volgens mij zat de groep van DBB daar naast? Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik RobertHosper (van avatar) daar bij een plee staan :D

Anyways tof dat jullie het naar je zin hebben gehad.
klopt en dan loop je gewoon voorbij en zeg je niet gedag?
 
Mr. B.I.G. zei:
Gasten ik voel me k*t............................Ik ben ziek...............................k*tKATERRRRRRRRRRR!!!

Stom ook he zo lang niks gedronken en nu ineens zo ****ing veel!!!!
Jullie verpesten me.!!!!!!!!!!!!!! :D
Nou, namens ons allemaal dan maar:
Het spijt ons verschrikkelijk, heus, echt, enorm...









not! Zuiplap! :D
Aspirientje en een glaasje water dan maar stoere jongen? :p
 
Mans zei:
Man als ik die verhalen zo hoor had ik ook beter nog ff de stad in kunnen duiken :(
Volgende keer maar. Eigenlijk best die gasten nog ff bezig willen zien. Zwaar in de war! :D
 
ramonovietsj zei:
Super dat de bbq geslaagd was! Ben benieuwd naar de foto's.

Zit DW nu met een financiele strop? Zo ja, hoeveel? Dan kan dat misschien opgedeeld worden. Het is erg gaaf van hem dat hij zoiets organiseert en buitengewoon belachelijk als hij naast het organiseren ook nog eens opgezadeld zit met niet betaalde kosten. Ik ben dan wel niet geweest, (had me ook niet opgegeven) maar als we allemaal wat geld lappen hoeft hij niet op de blaren te zitten.
dat is netjes van je!
 
DBC01 zei:
Tja het was een dag waar de post-mietjes gescheiden werden van de mensen die zich wel durfden te tonen. En dat betekende dus NIET een modeshow vol grote mannen -behalve jij- maar gewoon een gezellige middag samen BBQen en nader kennis maken.
Veel mensen zijn volgens mij gewoon niet op komen dagen uuit angst 'te klein' te zijn of omdat ze de boel juist flessen met hun verhalen en niks waar konden maken. MarkyWannabee was een voorbeeld voor de achterblijvers; qua figuur en naamsbekendheid was het niet direct een krachtpatser die kwam meevreten maar z'n enthousiasme en bereidheid op het laatste moment te komen -en inderdaad aanwezig te zijn- was iets dat niemand verwachtte.

Wees dan eens overtuigd van het feit dat je A: Iets heel leuks hebt gemist dat ongedwongen was en dat B: het een vreselijk gezellig samenzijn was waar zelfs de grootste DBC-hater smolt voor z'n lieve smoeltje :D

Niks haantjesshow, niks modeshow, gewoon normaal doen.
Laten we dat dan eens de volgende nét zo realiseren maar dan met 40 ipv 25 man.

Ik heb het al eerder voorgesteld maar het is een idee dat meer voor de winter is dan voor de zomer. Ik ken een goed wok-restaurant waar we een leuk kerst/oudjaar-vreetfeest van kunnen maken zo ergens in december. Ligt *centraal* 50 meter van het station dus geen ritten door achterstandswijken of buitengaats autorijden voor de minder bekende: Je stapt uit de trein de tent praktisch in en de auto kan geparkeerd op een wok-parkeerplaats! :D

Wie het ziet zitten mag het zeggen, ik zal 3 data aanhouden die in een poll gekozen kunnen worden. Je hoeft niks van tevoren te betalen, lekker makkelijk voor de organisatie en DW een trauma minder. Wie niet komt is gewoon zielig zonder financiele strop.

thx dbc! vond jou ook een toffe gozer!
en dat woccen lijkt mij idd een goed plan!

zal er voor zorgen dat ik dat wat groter ben :D
 
Back
Naar boven