XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo ga nu de fototjes en filmpjes inladen! dan even door de anonimyser en in mijn geval heb ik video en audio dus ook nog het audio vervormen zodat men niet aan de stem te herkennen is ahahhahaaha

en als mister J nog even online komt dan kan ik ze sturen!
 
Ík wil niet weten hoe ik er op sta maatje...

Jeetje...er is vandaag nog helemaal niets uit me gekomen...whahha

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Ík wil niet weten hoe ik er op sta maatje...

Jeetje...er is vandaag nog helemaal niets uit me gekomen...whahha

grt. Rico
is die mail bij je naam inorde om de fotos je te sturen dan geef ik je de orginelen en de bewerkte! ;-)

denk dat ik de filmpjes voor onderling persoonlijk ( die wie er zijn geweest ) ga gebruiken en niet ga posten hier( ja sorry jongens waren jullie dan maar gekomen )
is ongeveer 28 mb ;-)
 
Laatst bewerkt:
Markywannabee zei:
is die mail bij je naam inorde om de fotos je te sturen dan geef ik je de orginelen en de bewerkte! ;-)

denk dat ik de filmpjes voor onderling persoonlijk ( die wie er zijn geweest ) ga gebruiken en niet ga posten hier( ja zonder jongens waren jullie dan maar gekomen )
is ongeveer 28 mb ;-)
Send them in :)
 
Markywannabee zei:
is die mail bij je naam inorde om de fotos je te sturen dan geef ik je de orginelen en de bewerkte! ;-)

denk dat ik de filmpjes voor onderling persoonlijk ( die wie er zijn geweest ) ga gebruiken en niet ga posten hier( ja sorry jongens waren jullie dan maar gekomen )
is ongeveer 28 mb ;-)


Ik zou ook erg graag die foto's willen hebben,bro...

Als je zou willen stuur ze dan naar feelthevibe1@hotmail.com

Thanks!!
 
Testo mijn vriend, weet je zeker dat je dat allemaal wilt terugzien? ;)
 
Super.....zit met smart te wachten,bro!
 
Testo zei:
Super.....zit met smart te wachten,bro!
jip heb zelf videootje! erbij zitten ahahah van jou en mmm cutten of zo dacht ik ! weet het niet meeer! kijk maar :D
 
Testo zei:
Eind november ben ik wel jarig en ik ben niet vies van een leuk feessie dus wie weet,bro....geen slecht idee op zich....

En wat een dwaas idd die chauffeur(?)!!! :mad:

Door die ****er zijn we nu niet naar Lexion geweest.....vet k*t!

Moeten we zeker nog een keer doen met een stel toffe gasten.

Volgende keer als ik een taxi stap vraag ik eerst of ik zijn rijbewijs en legitimatie mag zien want dit sloeg echt nergens op.

Maar je tentje lexion wil ik zeker nog een keertje van binnen zien dus prik maar een datum voor een wok en feest-meeting ;)
 
Markywannabee zei:
jip heb zelf videootje! erbij zitten ahahah van jou en mmm cutten of zo dacht ik ! weet het niet meeer! kijk maar :D
Hey Marky, zou je mij de spullen ook ff willen sturen (Geldt ook voor de overige members die pics hebben genomen btw) ?
dani @dutchbodybuilding.com Would be very much appreciated!
 
he jongens moet morgen vroeg naar hilversum en daarna amsterdam dus en dat vroeg al ... dus en mijn outlook houd het niet meeer bij dus de rest doe iik even morgen ok?

of mss kan iemand van dbb er een gallery van maken die alleen te bekijken is door die mensen die zijn geweest ;-) das het makelijkste denk ik
 
Ja lekker is dat gabber....zit ik maar te wachten en ga je me nu laten zitten tot morgen... :whip:

Kom op met die ongein.....ben nu zeer nieuwsgierig geworden!!! :p


@Dani

Dat gnieperige lachje van die smiley voorspelt niet veel goeds volgens mij... :o
 
Misschien heeft Testo het met een travestiet gedaan :eek: :eek:
 
Mars zei:
Misschien heeft Testo het met een travestiet gedaan :eek: :eek:
Nee, dacht niet dat jij aanwezig was... Toch?
 
Nee maar ik weet toevallig dat hij die fout al eens eerder is begaan :D
 
Testo zei:
Ja lekker is dat gabber....zit ik maar te wachten en ga je me nu laten zitten tot morgen... :whip:

Kom op met die ongein.....ben nu zeer nieuwsgierig geworden!!! :p


@Dani

Dat gnieperige lachje van die smiley voorspelt niet veel goeds volgens mij... :o
:whip: mm testo sm?

nou heb gestuurd hoor! maar outlook crashde net! even te veel mails met 28mb fotos ;-) hoop dat hij toch door kwam zal nog eens zien!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven