Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005

Bezoekers in dit topic

Hmmm, zo te lezen was het leuk.
De volgende keer stalk ik D.W. net zo lang met pm-tjes totdat hij WEL reageert ;)
(jullie wilde me er gewoon niet bij hebben hè.)
Ik hoop dat D.W. geen geld bij moet leggen? Dat zou wel erg zuur zijn nadat hij de boel zo strak heeft georganiseerd (nou ja, strak, wel iets beter je pm inbox checken de volgende keer:D).
 
De DBB-BBQ...had je gewoon niet mogen missen!

Heb me zaterdag kostelijk vermaakt..leuk om al die mensen eens in real life te ontmoeten..al heb ik niet met iedereen een praatje kunnen maken helaas..

Het doet me deugd dat ik, met succes, de smaakpapillen van diverse DBB'ers heb mogen beroeren met een flinterdun stukje Kroatische cultuur :D
Eventuele boekingen voor uw BBQ graag via pm ;)

Testo, mijn knuffel-amsterdammer, je was een spektakel op zich..wat een heerlijke vent! Onze DBB hofnar
Ik wist trouwens niet dat een flinke dosering baco je receptoren gevoeliger maakte voor AAS..bedankt voor de tip Testo! LEKKAH!

Ons afzakkertje naar de stad heeft nog steeds impact op mijn kop moet ik eerlijk gezegd toegeven..zoals DW zei was het toch aardig hardcore :)

Ben blij dat ik, ondanks een lekke achterband en mijn wijsheid in een kan in rotterdam te hebben achter gelaten, veilig thuis ben gekomen.
Was om 5 uur thuis en mijn pareltje zat al op de bank te wachten...enkel was de glans van mijn pareltje ver te zoeken..*zucht*

Deze dag vraagt om een herhaling!!
 
HEEELLL erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.

ben druk bezig met mijn nieuwe huis, volgende keer kom ik. En ik neem boogie dan wel mee!
 
Over WEL aanmelden en NIET op komen dagen gesproken:

AMSTERDAM - Nederlanders ervaren 'respectloosheid' als het grootste probleem in Nederland. Dat blijkt uit een enquête die onderzoeksbureau Intomart hield voor het tv-programma Netwerk. Ruim een vijfde van alle ondervraagden gaf aan de manier waarop Nederlanders met elkaar omgaan als problematisch te ervaren. Bijna evenveel mensen ervaren 'gebrek aan geld om te kunnen leven' als grootste probleem. (nu.nl)

Volgens mij heeft "Azraël" last van beide problemen :D
 
bigtony zei:
Over WEL aanmelden en NIET op komen dagen gesproken:

AMSTERDAM - Nederlanders ervaren 'respectloosheid' als het grootste probleem in Nederland. Dat blijkt uit een enquête die onderzoeksbureau Intomart hield voor het tv-programma Netwerk. Ruim een vijfde van alle ondervraagden gaf aan de manier waarop Nederlanders met elkaar omgaan als problematisch te ervaren. Bijna evenveel mensen ervaren 'gebrek aan geld om te kunnen leven' als grootste probleem. (nu.nl)

Volgens mij heeft "Azraël" last van beide problemen :D

:roflol: :roflol:
 
Markywannabee zei:
WTF voor het wekend woog ik 76+ en nu 74?? gvd even 2 kilo afgevallen!

maar ga even vluch werken, als het even meezit zal mrj de fotos posten op deze site dacht ik!

wow//wat had je ook al weer gegeten?:)
 
JuggerNaut zei:
De DBB-BBQ...had je gewoon niet mogen missen!

Heb me zaterdag kostelijk vermaakt..leuk om al die mensen eens in real life te ontmoeten..al heb ik niet met iedereen een praatje kunnen maken helaas..

Het doet me deugd dat ik, met succes, de smaakpapillen van diverse DBB'ers heb mogen beroeren met een flinterdun stukje Kroatische cultuur :D
Eventuele boekingen voor uw BBQ graag via pm ;)

Testo, mijn knuffel-amsterdammer, je was een spektakel op zich..wat een heerlijke vent! Onze DBB hofnar
Ik wist trouwens niet dat een flinke dosering baco je receptoren gevoeliger maakte voor AAS..bedankt voor de tip Testo! LEKKAH!

Ons afzakkertje naar de stad heeft nog steeds impact op mijn kop moet ik eerlijk gezegd toegeven..zoals DW zei was het toch aardig hardcore :)

Ben blij dat ik, ondanks een lekke achterband en mijn wijsheid in een kan in rotterdam te hebben achter gelaten, veilig thuis ben gekomen.
Was om 5 uur thuis en mijn pareltje zat al op de bank te wachten...enkel was de glans van mijn pareltje ver te zoeken..*zucht*

Deze dag vraagt om een herhaling!!

uche uche..tyfes!!!wat zat erin? 100% terpentine??? :D
 
bigtony zei:
Over WEL aanmelden en NIET op komen dagen gesproken:

AMSTERDAM - Nederlanders ervaren 'respectloosheid' als het grootste probleem in Nederland. Dat blijkt uit een enquête die onderzoeksbureau Intomart hield voor het tv-programma Netwerk. Ruim een vijfde van alle ondervraagden gaf aan de manier waarop Nederlanders met elkaar omgaan als problematisch te ervaren. Bijna evenveel mensen ervaren 'gebrek aan geld om te kunnen leven' als grootste probleem. (nu.nl)

Volgens mij heeft "Azraël" last van beide problemen :D

Gewoon woord bij daad voegen over die permanente ban, en pas weer opheffen als de afhakers die 15 euri hebben gestort in de sectie donatie.:D:evil: :evil2: wel zo netjes voor windmolentje btw:)
 
JuggerNaut zei:
Idd waar blijven de foto's?

@JuggerNaut: Stuur me een PM met je e-mail dan stuur ik je die foto`s.

Ben aan het werk dus kan nu niet zitten photoshoppen om die balkjes over julie gezichten te plaatsen zodat ik ze hier kan posten.
 
Coole Pics DavyO!!!...whahah zoitten echt een hoop leuke tussen..bedankt!

grtjes Rico
 
Mr. B.I.G. zei:
He dikkie dat schatje vraagt de hele tijd om je dus......................!!! WHAHAHA

Oh nee vervelend je moet nu naar die heks.......... WHAHAHHA !!!

OMG ben nog steeds helemaal gaar maar kan maar niet slapen whahahahah!!!

Jezus nu weet ik weer waarom ik me meestal beheers met stappen..

ik heb gisteren om 11:00 een shakie achterover gegooid, voor de rest heel de dag niks gegeten..'s-avonds bij de schoonouders verplicht moeten eten..YUK, patat in oud frituurvet gebakken met vieze schnitzel..pfff...
gelukkig was oceans 11 op TV daarna dus kon nog even chillen..
ik voel me wle gehandicapt zo zonder telefoon...pff..
echt dom dom dom

maare ik moet steeds aan dat schatje denken. !!!!!!!!.

OMFG...ik ben verliefd denk ik :( :D
 
Ok hier Spuit 11 :D


Was echt lachen zaterdag!
Ik heb er ongeveer 2 uur over gedaan, mede dankzij die k*t NS, ik had beter meteen vanaf Centraal die kant op kunnen lopen, maar goed.
Locatie kaartje van Rico was top, liep er zo heen!

Nou nog de juiste groep, er stonden namelijk nog meer barbecues te fikken.
Ik keek uit naar een flinke groep van een man op 40, en zag er 1tje, maar wat dichterbij gekomen, waren er toch een hele zooi van Mediterraans uiterlijk + dat er ook aardig wat vrouwen tussen zaten, dus dat kon niet kloppen :P

Maar een endje in de verte zag ik een hele brede gast staan, dat later 3XL bleek te zijn!
Dus ik had de juiste groep gespot, haha!
Ff wat handjes geschud hier en daar, leuk om de smoelen nu bij de nick te zien!
Dani was duidelijk natuurlijk, als 1 v/d 2 aanwezige dames, en Eric: ondanks je zonnebril op de Nepal foto's ben je nog steeds zo te herkennen hoor! hehehehe!
DW had ik meer een grote gast op leeftijd verwacht, maar het was gewoon grote, jonge gast.
En dan DBC: Ik had iemand verwacht met zo'n "ik sloop je" mariniers hoofd :D hehehe.
Maar het is gewoon een relaxte vent, met een vriendelijke smoel!
En een leuke vriendin!
Mr.J ook nog een jonge gast, en blijkt ook nog in de buurt te wonen!

Buiten de Mods en ex-Mods waren er ook nog wat verassingen, die Mr.Big man, die is echt focking groot, heel bruut!
En dan had je die malloot van een Testo, tering wat een mafkees, hahahaha, echt goed man!! :D
Voor diegene die er niet waren, als je zijn posts leest, moet je ze ff lezen met het allergruwelijkste Amsterdamse accent dat je kent, en dan kom je bijna in de buurt, hehehehe!
Je bacootjes waren lekker ouwe! :thumbs:

Verder heb ik alleen maar met relaxte mensen gepraat, hélémaal geen moeilijk gedoe met kijk mij nou groter zijn dan hij, niemand met ILS, gewoon lachen met z'n allen.
Bigtony,Juggernaut,DavyO,Rob G,BartP,Marz01 en alle anderen waarbij ik ff de smoelen niet bij de nicks kan plaatsen, was leuk jullie ontmoet te hebben!:thumb:

Het voer ging ook goed naar binnen, lekkere biefstukjes, kippies op een stokkie, het betere leven!
Hoewel ik wel een maagperforatie heb over gehouden aan die spiesjes met pitjes, tering man, wat brandde die zooi!:fire: hahaha!
Gelukkig waren er genoeg biertjes om de ergste brand te blussen.
Na afloop van een geslaagde avond ben ik met DavyO en EricR naar Centraal gelopen, was wel ff chill, en we waren er zo!

Rico jongen, en de anderen die meegeholpen hebben: :thumbs:
Het was top, thanx voor alle moeite!!

En voor de mensen die niet zijn komen op dagen:
Ik vind het géén sT, je snapt toch wel dat er ook met júllie rekening is gehouden met de inkoop, zodat iedereen genoeg te vreten en te drinken had gehad?

Dus wees gewoon een vent/dame, red je gezicht en je ziel, en regel die 15 euro ff met DutchWindmill.
Iemand die de moeite heeft genomen om dit te organiseren, verdient het niet om naast z'n gewone kater, er ook nog eentje over te houden aan de financiele strop die hij nu geleden heeft! :mad:

Regel het gewoon ff, zodat je met opgeheven hoofd op de komende Winter Wok kan verschijnen! :thumb:
 
Jah de BBQ was erg geslaagd. Erg leuk om die gasten waar je vaak toch al zo'n 3 jaar mee op een forum zit eens irl te zien. Ik ben met BartP samen gereden en naar een rijs van 3 a 3,5 uur waren we toch eindelijk op de plaats van bestemming. Daar bleek het aanzienlijk minder druk te zijn dan verwacht maar dat kon de pret niet drukken. Iedereen was erg relaxed, zelfs DBC bleek, totaal tegen verwachting ;), gewoon een toffe kerel te zijn :)

Rico, enorm bedankt voor het regelen van de BBQ, ik heb me erg goed vermaakt, ontdanks dat ik de smaak van dat zelfgestookte rattenvergif van Juggernaut nu nog in mijn mond kan proeven (thnx daar voor bro!) ;) Alle andere die er waren, was tof jullie gezien te hebben, tot de volgende meetring!
 
Rob G zei:
Jah de BBQ was erg geslaagd. Erg leuk om die gasten waar je vaak toch al zo'n 3 jaar mee op een forum zit eens irl te zien. Ik ben met BartP samen gereden en naar een rijs van 3 a 3,5 uur waren we toch eindelijk op de plaats van bestemming. Daar bleek het aanzienlijk minder druk te zijn dan verwacht maar dat kon de pret niet drukken. Iedereen was erg relaxed, zelfs DBC bleek, totaal tegen verwachting ;), gewoon een toffe kerel te zijn :)

Rico, enorm bedankt voor het regelen van de BBQ, ik heb me erg goed vermaakt, ontdanks dat ik de smaak van dat zelfgestookte rattenvergif van Juggernaut nu nog in mijn mond kan proeven (thnx daar voor bro!) ;)

Hahaha die dingen waren pittig :D

Zegt er iemand tegen joh eet eens door man :) ..... de vlammen kwamen bijna uit me bek en de tranen uit me ogen (heet he de fishersmens friends lol) :D
 
Hey Davy, thnx voor de pic bro! Ze zijn erg lachen!
 
dutch windmill zei:
maare ik moet steeds aan dat schatje denken. !!!!!!!!.

OMFG...ik ben verliefd denk ik :( :D


Ja maat zij ook op jou dus................................ Dat wordt kiezen of heksie of je wordt familie van me!!!!! WHAHAHHAHAH

Wanneer gaan we weer naar de Botox night in de BAJA!!!? OMG niet meer normaal daar!!! :D
 
Apenootje zei:
Ok hier Spuit 11 :D

En voor de mensen die niet zijn komen op dagen:
Ik vind het géén sT, je snapt toch wel dat er ook met júllie rekening is gehouden met de inkoop, zodat iedereen genoeg te vreten en te drinken had gehad?

Dus wees gewoon een vent/dame, red je gezicht en je ziel, en regel die 15 euro ff met DutchWindmill.
Iemand die de moeite heeft genomen om dit te organiseren, verdient het niet om naast z'n gewone kater, er ook nog eentje over te houden aan de financiele strop die hij nu geleden heeft! :mad:

Regel het gewoon ff, zodat je met opgeheven hoofd op de komende Winter Wok kan verschijnen! :thumb:

Helemaal mee eens bro :D :thumb: Julie hebben trouwens ook een hele gezellige leuke mooie unieke dag gemist, maar wel ff betalen he die 15 euro aan DW :D
 
Back
Naar boven