XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut zei:
Testo, mijn knuffel-amsterdammer, je was een spektakel op zich..wat een heerlijke vent! Onze DBB hofnar
Ik wist trouwens niet dat een flinke dosering baco je receptoren gevoeliger maakte voor AAS..bedankt voor de tip Testo! LEKKAH!


Hehehe,blij om te horen dat jullie je wel vermaakt hebben met mij,bro. :D

Volgende keer zijn jullie mijn gasten....dan gaat er nog effe een "schepje" bovenop,mannen. ;)

Glanst het pareltje inmiddels alweer? :p
 
Apenootje zei:
En dan had je die malloot van een Testo, tering wat een mafkees, hahahaha, echt goed man!! :D
Voor diegene die er niet waren, als je zijn posts leest, moet je ze ff lezen met het allergruwelijkste Amsterdamse accent dat je kent, en dan kom je bijna in de buurt, hehehehe!
Je bacootjes waren lekker ouwe! :thumbs:

Probeer er altijd wel aan te denken maar als ik bacootje drink komt dat accent altijd vrij sterk naar voren.....we moesten ook alle zeilen bijzetten tussen al die Rotterdammers daar,bro! :D

Bacootjes tappen is een van mn favoriete bezigheden... :p

Was erg leuk je ontmoet te hebben,gab!
 
Testo zei:
OMFG!! :eek:

Jullie hebben die chick ook gedrogeerd dus? :D


Nou ja wat zullen we ervan zeggen...................................!

Ik weet alleen dat de wc op een gegeven moment wel heel erg vol zat !!! WHAHAHHAHAHAHA :D
 
Iedereen was erg relaxed, zelfs DBC bleek, totaal tegen verwachting , gewoon een toffe kerel te zijn

En dan DBC: Ik had iemand verwacht met zo'n "ik sloop je" mariniers hoofd hehehe.
Maar het is gewoon een relaxte vent, met een vriendelijke smoel!
En een leuke vriendin!

Ik zei het toch: IK kan best lief zijn! :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Nou ja wat zullen we ervan zeggen...................................!

Ik weet alleen dat de wc op een gegeven moment wel heel erg vol zat !!! WHAHAHHAHAHAHA :D

Hmm,en dat harde ding in je achterste beviel dus wel? :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Nou ja wat zullen we ervan zeggen...................................!

Ik weet alleen dat de wc op een gegeven moment wel heel erg vol zat !!! WHAHAHHAHAHAHA :D

hahah nou ophouden want anders vertellen we teveel!..

Hey teso denk je nou echt dat je niet naar binnen mocht omdat je een mouwloos shirtje aan had?...nee joh..je bent echt gewoon veels te lelijk !! :flipoff:

whahaha

volgende keer gaan we naar de Lexion bro.. :dance:

En shit man Bart..dat wijffie..nou moet ik ophouden............
 
Ok beter dat we nu onze mond houden..!!!

Maar idd had ook al tegen die lange gezegd dat dat de reden was!!! of niet he Mr. Ugly!!! Maar dat jij bij de Lexion naar binnen mag zegt dus eigenlijk al genoeg........lots of ugly people!!! HEHE Dan toch liever die botox sletjes in de BAJA hoor..... :p :D

En ja man beter dat je erover op houdt het is voor je eigen best wil ouwe............ Ik pas wel op haar!!! :p :D :cool:
 
RobertHosper zei:
wow//wat had je ook al weer gegeten?:)
zo even pause dan even op de site...

mmm tja niet veel eigenlijk ;-( dus zal wel aan mij liggen! of het was het uitgaan! ook meer uitzondering dan regelmaat ik wil trainen en niet tot 0500 in een tent staan eigenlijk :D

maar was hoe dan ook gaaf allemaal!
 
De Baja lijkt me persoonlijk NIKS en wel om 1 ding: Er lopen opgelapte wijven rond met het doel jou te vermaken. Alsof ik mezself niet kan vermaken. Alles is er nep, en 4 keer zo duur. Doe mij dan maar een Lexion waar de klanten elkaar kunnen vermaken want als je dat nog niet eens kan..tja dan moet je dus naar de Baja...:sob:

Zo, es even lekker de stookpot op het vuur gezet :brew:
 
dutch windmill zei:
Hey teso denk je nou echt dat je niet naar binnen mocht omdat je een mouwloos shirtje aan had?...nee joh..je bent echt gewoon veels te lelijk !! :flipoff:

Gozer,jij mag blij zijn dat ik dat shirtje aan had want die portiers hadden zo'n medelijden met die grafkop van je dat ze maar besloten mij te weigeren zodat jij ook zou oprotten! :D

Enne Biggie;als ik zo lelijk ben he....waarom heb ik dan toch altijd een mooie vrouw? ;)

Ga me nou niet uitdagen ouwe sterrehapper... :p
 
Testo zei:
Gozer,jij mag blij zijn dat ik dat shirtje aan had want die portiers hadden zo'n medelijden met die grafkop van je dat ze maar besloten mij te weigeren zodat jij ook zou oprotten! :D

Enne Biggie;als ik zo lelijk ben he....waarom heb ik dan toch altijd een mooie vrouw? ;)

Ga me nou niet uitdagen ouwe sterrehapper... :p


INNERLIJK INNERLIJK jongen daar moeten ze wel voor gaan bij jou!!! Alhoewel.......???

Want van je uiterlijk moet jij het niet hebben!

Maar ja je kan natuulijk ook niet alles hebben net zo als ik!!! ;) :D

Ouwe sterrenkijker van me...........!!! :D
 
DBC01 zei:
De Baja lijkt me persoonlijk NIKS en wel om 1 ding: Er lopen opgelapte wijven rond met het doel jou te vermaken. Alsof ik mezself niet kan vermaken. Alles is er nep, en 4 keer zo duur. Doe mij dan maar een Lexion waar de klanten elkaar kunnen vermaken want als je dat nog niet eens kan..tja dan moet je dus naar de Baja...:sob:

Kijk,deze man begrijpt het weer helemaal.....

In Lexion HOEF JE NIET VERMAAKT te worden omdat dat automatisch al het geval is. ;)

Baja is een knurftentent waar zielige figuren zonder vrouw komen voor wat aandacht van een serveerster zodat ze toch een btje het gevoel hebben dat ze in de markt liggen... :D :D

Niet wetende dat zo'n meisje wel om de 10min ff nr de wc moet om te kotsen van zoveel lelijkheid bij elkaar! :roflol: :roflol: :roflol:
 
Testo zei:
Kijk,deze man begrijpt het weer helemaal.....

In Lexion HOEF JE NIET VERMAAKT te worden omdat dat automatisch al het geval is. ;)

Baja is een knurftentent waar zielige figuren zonder vrouw komen voor wat aandacht van een serveerster zodat ze toch een btje het gevoel hebben dat ze in de markt liggen... :D :D

Niet wetende dat zo'n meisje wel om de 10min ff nr de wc moet om te kotsen van zoveel lelijkheid bij elkaar! :roflol: :roflol: :roflol:


Nou die ene serveerster ging toch echt om hele andere redenen met DW en mij naar de WC hoor!!! OMFG................................ :D
 
Kelner bedoel je,bro... :D

Iemand met 2 tieten noem je een serveerster en degene die wat hards in je kont duwde was een KELNER! ;) :p
 
:eek: Tering was ik zo ver weg dan.....................!!! :D
 
Hehehe :D volgende keer ga ik ook maar mee stappen geloof ik als ik al die verhalen zo lees :P:D;)
 
OMFG ..ik lig weer helemaal in een deuk hier..pleur echt bijna van mijn stoel af!!!!!!!!

whahaha

Mr. BIG krijg ik nou haar nummer nog?
 
ik en MarkWannabee sIjn NaAr HoLlieJWod GeWEeSt FOor de WiJfeN!:D
 
Back
Naar boven