XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gvd nou snap ik er niks van er staan toch echt een par verzonden! o w8 en onegveer 8 fout meldingen van hotmail shit! grrrrr ik ga het zippen denk ik! wa8 maar
 
Die Justifire, 4 kratjes bier in 1 keer zonder aarzeling oppakken...dat zijn de mannen!
 
Rocco..hebbie je telefoon al terug gevonden?
 
JuggerNaut zei:
Die Justifire, 4 kratjes bier in 1 keer zonder aarzeling oppakken...dat zijn de mannen!
Kon zo gauw geen amsterdamse paaltjes vinden :D
 
ik zoek marky's foto's ook nog

jorasho at giemail zonder -ie-

:D

danku alvast! :)
 
ok jongens heb ze in een zip gezet en oko nog verkleind! nu nog maar 14 mb ;-)

en wie geen breedband heeft ( ???????? ) moet even laten weten dan mail ik ze niet ;-)

maar gaat er eimand nog de fotos op de site zitten? imageshack.us of zo?

of heeft men dat leiver niet ik heb iedereen voorzien van balkjes hoor!
 
MrJ zei:

Dat waren Davy's foto's. Maar toch bedankt ;) Nu heb ik dubbele, wil er iemand de foto's van Davy ruilen tegen die van Marky? :D
 
De rest van het board mag foto's van deze bijeenkomst niet zien ofzo ? :rolleyes: :(
 
Heb hier nog een videootje van de bewakingscamera te baja liggen. :eyebrow:
Iemand ruilen voor de foto's van Marky ?
 
EricR zei:
Dat waren Davy's foto's. Maar toch bedankt ;) Nu heb ik dubbele, wil er iemand de foto's van Davy ruilen tegen die van Marky? :D
check je mail zo maar even eric!
 
Doede zei:
De rest van het board mag foto's van deze bijeenkomst niet zien ofzo ? :rolleyes: :(
Maak het nou !! Wij hebben er voor betaald !! :D
 
Justifire zei:
Heb hier nog een videootje van de bewakingscamera te baja liggen. :eyebrow:
Iemand ruilen voor de foto's van Marky ?
wow! mmm is het goed dat ik die ruil voor mijn fotos ahahahahah
 
Doede zei:
De rest van het board mag foto's van deze bijeenkomst niet zien ofzo ? :rolleyes: :(
Wie mijn kop wil zien had maar moeten langskomen. Denk dat er wel meer zo over denken.
 
Back
Naar boven