MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Wie mijn kop wil zien had maar moeten langskomen. Denk dat er wel meer zo over denken.
groot gelijk wie niet is komen opdagen heeft pech gehad .


ik kon door omstandigheden niet , was zelfs niet ingeschreven :(

volgend jaar dan maar
 
Foto's zijn exclusief voor onszelf!! :p

Heb ook nog steeds die foto's van Markie niet.....denk dat ik maar ff een paar kickboxers ga bellen. :D
 
EricR zei:
Dat waren Davy's foto's. Maar toch bedankt ;) Nu heb ik dubbele, wil er iemand de foto's van Davy ruilen tegen die van Marky? :D

Nu wel de juiste, zeikerd. :D
 
MrJ als je nu ze hebt gestuurd dan heb ik ze weer dubbel! ;) Marky heeft ze al doorgestuurd. Maar wederom bedankt, je bent te lief.
 
Testo zei:
Foto's zijn exclusief voor onszelf!! :p

Heb ook nog steeds die foto's van Markie niet.....denk dat ik maar ff een paar kickboxers ga bellen. :D
ja lekkerrrrrr even een goede training!

nu moet je ze toch hebben of nog inet?? chekc even
en voor de rest die zeikers die niet kwamen :D

ben met post bezig met crimineel fotos
 
Doede zei:
De rest van het board mag foto's van deze bijeenkomst niet zien ofzo ? :rolleyes: :(
Voor een kit hgh mail ik de foto's... :D
 
DBC01 zei:
Precies, beetje cheapass nieuwsgierig zitten wezen he? :mad:
:roflol: nu lijkt het net of ik de megafoon aan had met die quote die je plaatste.
 
Heb de pics van Marky ook nog niet.... Zo komt de muur boven mijn bed nooit vol :(
 
EricR zei:
MrJ als je nu ze hebt gestuurd dan heb ik ze weer dubbel! ;) Marky heeft ze al doorgestuurd. Maar wederom bedankt, je bent te lief.

Sjonge jonge, wat loop je te zeuren man, je lijkt wel een vrouw. :D :p
 
DBC01 zei:
MArky heeft 28MB aan pics want geilt op hoge resolutie :D
Stuur je die jij hebt genomen ook nog rond?
 
Ik heb die 28 mb aan foto's nog niet... :(
 
Oke mensen ben nu ook bezig met gecensureerde versie, met in dit geval rondjes lol :D


Oja ik heb hem ook op hoge resolutie, maar via de e-mail 46mb versturen vindt ik geen strak plan, moet dan per keer 3 a 4 foto`s versturen anders lukt het niet.

Ik heb wel een zip file van 46mb voor julie, via MSN,... PM me maar als je interesse hebt in (geile) hoge resolutie pics :)
 
DavyO zei:
Oke mensen ben nu ook bezig met gecensureerde versie, met in dit geval rondjes lol :D
o ja! kun je mij een kleutje geven en mijn haar een beetje bij werken!
en dan nog wat doen aan die puisten kop van me aub ;-)
 
Markywannabee zei:
o ja! kun je mij een kleutje geven en mijn haar een beetje bij werken!
en dan nog wat doen aan die puisten kop van me aub ;-)

Er komt een flinke ronde cirkel over je smoelwerk bro, geen puisten meer te zien :D
 
Dani zei:
Heb de pics van Marky ook nog niet.... Zo komt de muur boven mijn bed nooit vol :(


Heb je aan die van mij nog niet genoeg dan? :D
 
Vanavond worden mijn pics op aanvaardbare resolutie gezet.
Mensen die pics hebben voor mij, gaarne zenden aan info@dbc01.com

Marky, je kunt dat emailadres gebruiken voor je pics!
 
Back
Naar boven