XXL Nutrition

Dbb Battle Arena (3 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 2)

Snuff-Sann

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Waardering
200
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Ik sta open voor discussie. Ik ben alleen benieuwd met wat voor voorbeelden jullie kunnen komen. Ik heb er nog geen gezien.

Ik word toch beschuldigd van iets. Ik ben gewoon benieuwd waar jullie dat op berusten.

Als er iemand hier een misplaatste vorm van zelfverzekerdheid heeft ben jij het wel.

Vervolgens ben jij degene die mij hele tijd quote en ik je al een paar posts negeer. Je spreek jezelf weer tegen.

>hoge eigendunk
>denken dat het mij zou interesseren of jij mij wel of niet mag
Ja lullo dat doe je wel door te insinueren dat ik op je geil, ben je wel goed bij je verstand? Nee blijkt van niet, op zoveel vlakken. Daarom heb ik jou ook domme kracht genoemd, omdat je dat uitstraalt.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.077
Nee hoor, ik vind het prima dat jij dat vindt. Ik ben alleen benieuwd of je met voorbeelden kunt komen. Dan kunnen we daar even over sparren.

Ik merk dat er wat frustraties zijn.
Dit is bijvoorbeeld een van die dingen die ik je continue zie doen bij andere. Een hele boel dingen insinueren omdat je comeback nogal slap zijn doorgaans. Maar goed, wanneer je weer zo'n opmerking maakt zal ik je er op aan spreken.

th0maz

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
2.791
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Ja lullo dat doe je wel door te insinueren dat ik op je geil, ben je wel goed bij je verstand? Nee blijkt van niet, op zoveel vlakken. Daarom heb ik jou ook domme kracht genoemd, omdat je dat uitstraalt.
Gezien het feit je mij elke keer quote ,zelf ik jou niet benoem. Schijnbaar kun je geen genoeg van me krijgen. Je wilde zelf mijn gebruikte onderbroek kopen faggit

Dit is bijvoorbeeld een van die dingen die ik je continue zie doen bij andere. Een hele boel dingen insinueren omdat je comeback nogal slap zijn doorgaans. Maar goed, wanneer je weer zo'n opmerking maakt zal ik je er op aan spreken.
Laat eens wat voorbeelden zien dan. Gezien het feit jij toch mijn posts allemaal zo grondig analyseert, moet het voor jou ook geen moeite zijn om een paar voorbeelden op te noemen.

Dat is toch niet zo raar als ik dat zeg, als jij een van de weinigen bent die altijd zo'n opmerking maakt. Dan moet er toch enige vorm van frustratie aanwezig zijn, anders maak je die opmerkingen niet. Overigens kan ik nog wel een paar andere voorbeelden aanhalen dat ik enige vorm van frustratie bij jou merk.

Ik ben blij dat jouw comebacks wel rete sterk zijn, zeker als je ze kunt onderbouwen met concrete voorbeelden. 👍

betelgeuse

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Waardering
100
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Gezien het feit je mij elke keer quote ,zelf ik jou niet benoem. Schijnbaar kun je geen genoeg van me krijgen. Je wilde zelf mijn gebruikte onderbroek kopen faggit

Laat eens wat voorbeelden zien dan. Gezien het feit jij toch mijn posts allemaal zo grondig analyseert, moet het voor jou ook geen moeite zijn om een paar voorbeelden op te noemen.

Dat is toch niet zo raar als ik dat zeg, als jij een van de weinigen bent die altijd zo'n opmerking maakt. Dan moet er toch enige vorm van frustratie aanwezig zijn, anders maak je die opmerkingen niet. Overigens kan ik nog wel een paar andere voorbeelden aanhalen dat ik enige vorm van frustratie bij jou merk.

Ik ben blij dat jouw comebacks wel rete sterk zijn, zeker als je ze kunt onderbouwen met concrete voorbeelden. 👍
Stop gewoon

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.077

Nog zo'n mooie insinuatie. En ik ben een van de weinige? Volgens mij kan je zien aan de grote hoeveelheid kritiek (al dan niet achter je rug om ;))/relletjes die je uitlokt ik niet de enige ben, al meng ik me er doorgaans niet. Zoals ik zei heb ik weinig zin om jouw post verleden door te spitten. Maar in afgelopen twee quotes stonden al twee mooie voorbeelden.

th0maz

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
2.791
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Nog zo'n mooie insinuatie
Hoe kom je anders tot die conclusie?

En was jij niet degene die jaloers werd toen ik mijn foto's plaatste? Met je veren opmerking? :treuren::emo:

Volgens mij kan je zien aan de grote hoeveelheid kritiek (al dan niet achter je rug om ;))
Laat maar horen dan. Wie heeft kritiek? Trek je bek maar open.

In tegenstelling tot velen ben ik niet zo'n bitch en zeg ik gewoon zeg waar het op staat. Dat zijn ook de enigen die kritiek hebben.

Wie heeft kritiek? Laat maar horen wie kritiek heeft in jullie groepappjes/DM's. Kunnen we even echt gaan trollen :)

Omdat je geen voorbeelden hebt. Je roept maar wat. Je snapt dat je normaliter met voorbeelden moet komen als je iets beweert?

Snuff-Sann

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Waardering
200
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Ik kom voor mezelf op wanneer ik aangevallen wordt, vooral wanneer het kinderachtige opmerkingen zijn. Zoals nu omtrent jouw onderbroek. Leuk grapje Tommie, maar erg kinderachtig en het toont enkel maar dat je op jezelf geilt.
Even wat anders, ik woon al 14 jaar in de UK, ik ben totaal ingeburgerd, ik spreek vloeiend Engels. Ik ben heel trots op mezelf dat ik de Nederlandse taal nog steeds eigen ben, dat ik het zonder enige problemen kan spreken en dat het schrijven ook nog heel erg goed gaat. Tsja, misschien dat ik zo nu en dan een spellingsfoutje maak, maar goed dat is te begrijpen. Zeker geen reden om mij daarop aan te vallen, oogt ook weer zeer kinderachtig.
Btw, het is faggot, niet faggit ;)
Als laatste wilde ik nog even aantonen hoe kinderachtig en hersenloos jij wel niet bent op dit forum.
@Pleister
Tommie gaat een discussie aan met Pleister en het eindigt met een argument of Pleister buff is of niet. Vele leden kennen Pleister en steunen hem. Tommie gaat met elk lid in de clinch want hij weet het zo goed. Vernedert en kleineert Pleister.
Totdat er enkele foto's van Pleister geplaatst worden (volgens mij door Vntl) die het buffe fysiek van hem laten zien.
Dan is het plotseling heel erg stil want Tommie staat met zijn bek vol tanden omdat hij het helemaal bij het verkeerde eind had.
Zo stil dat zelfs leden het opvallen.
Dit is slechts een voorbeeld van hoe jou karakter is op dit forum. Ik hoop voor jou dat je in het echie niet zo bent want er komt een moment in je leventje dat je de verkeerde tegenkomt die dat allemaal niet pikt en dan heb je kans dat je met een bek zonder tanden staat.
Ik heb nu een poosje met je gebattled en ik wordt er een beetje moe van dus vanaf nu ga ik niet meer op jou posts reageren.
Je mag het laatste woord nu hebben Tommie.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.077
Hoe kom je anders tot die conclusie?

En was jij niet degene die jaloers werd toen ik mijn foto's plaatste? Met je veren opmerking? :treuren::emo:

Laat maar horen dan. Wie heeft kritiek? Trek je bek maar open.

In tegenstelling tot velen ben ik niet zo'n bitch en zeg ik gewoon zeg waar het op staat. Dat zijn ook de enigen die kritiek hebben.

Wie heeft kritiek? Laat maar horen wie kritiek heeft in jullie groepappjes/DM's. Kunnen we even echt gaan trollen :)

Omdat je geen voorbeelden hebt. Je roept maar wat. Je snapt dat je normaliter met voorbeelden moet komen als je iets beweert?
Wat jij wilt maat. :roflol:

th0maz

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
2.791
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Ik kom voor mezelf op wanneer ik aangevallen wordt, vooral wanneer het kinderachtige opmerkingen zijn. Zoals nu omtrent jouw onderbroek. Leuk grapje Tommie, maar erg kinderachtig en het toont enkel maar dat je op jezelf geilt.
Even wat anders, ik woon al 14 jaar in de UK, ik ben totaal ingeburgerd, ik spreek vloeiend Engels. Ik ben heel trots op mezelf dat ik de Nederlandse taal nog steeds eigen ben, dat ik het zonder enige problemen kan spreken en dat het schrijven ook nog heel erg goed gaat. Tsja, misschien dat ik zo nu en dan een spellingsfoutje maak, maar goed dat is te begrijpen. Zeker geen reden om mij daarop aan te vallen, oogt ook weer zeer kinderachtig.
Btw, het is faggot, niet faggit ;)
Als laatste wilde ik nog even aantonen hoe kinderachtig en hersenloos jij wel niet bent op dit forum.
@Pleister
Tommie gaat een discussie aan met Pleister en het eindigt met een argument of Pleister buff is of niet. Vele leden kennen Pleister en steunen hem. Tommie gaat met elk lid in de clinch want hij weet het zo goed. Vernedert en kleineert Pleister.
Totdat er enkele foto's van Pleister geplaatst worden (volgens mij door Vntl) die het buffe fysiek van hem laten zien.
Dan is het plotseling heel erg stil want Tommie staat met zijn bek vol tanden omdat hij het helemaal bij het verkeerde eind had.
Zo stil dat zelfs leden het opvallen.
Dit is slechts een voorbeeld van hoe jou karakter is op dit forum. Ik hoop voor jou dat je in het echie niet zo bent want er komt een moment in je leventje dat je de verkeerde tegenkomt die dat allemaal niet pikt en dan heb je kans dat je met een bek zonder tanden staat.
Ik heb nu een poosje met je gebattled en ik wordt er een beetje moe van dus vanaf nu ga ik niet meer op jou posts reageren.
Je mag het laatste woord nu hebben Tommie.
Hij vond het schijnbaar nodig om iedereen over een kam te scheren. Ik heb geen DM's/geheime groepsappjes nodig om te zeggen wat ik denk, vandaar dat ik daar wat van zei.

Ik heb hem niet vernedert. Ik heb alleen gezegd dat ik hem niet groot vond ogen op die pics, omdat hij dat beweerde. Vervolgens had hij het tegendeel bewezen en nam ik mijn woorden terug. Ik ben niet zo onzeker dat ik daar niet toe in staat ben.
Tsja, misschien dat ik zo nu en dan een spellingsfoutje maak, maar goed dat is te begrijpen. Zeker geen reden om mij daarop aan te vallen
Naja ik vind het eerder ironisch dat jij zegt dat ik herZenloos ben en dan vervolgens zulke simplistische fouten maakt.

Wat jij wilt maat. :roflol:
Precies. Overigens ook erg zwak om achter anderen te gaan schuilen, omdat je er zelf niet meer aan uitkomt. Ik ben benieuwd of ze je komen redden.

En het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in kunt gaan zegt mij ook al weer voldoende.

Volgende keer beter. En nu weer terug naar je DM's/Groepsappjes om je kritiek te delen over mij. :roflol:

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.077
Precies. Overigens ook erg zwak om achter anderen te gaan schuilen, omdat je er zelf niet meer aan uitkomt. Ik ben benieuwd of ze je komen redden.

En het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in kunt gaan zegt mij ook al weer voldoende.

Volgende keer beter. En nu weer terug naar je DM's/Groepsappjes om je kritiek te leveren over mij. :roflol:
Hoe schuil ik achter anderen? Waar kom ik niet uit? En waarvoor zouden zij mij precies moeten redden, de grote boze rellende Thomas? Ik vertelde je alleen dat ik vind dat je je als een retard gedraagt, meer niet.

th0maz

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
2.791
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Hoe schuil ik achter anderen? Waar kom ik niet uit? En waarvoor zouden zij mij precies moeten redden, de grote boze rellende Thomas? Ik vertelde je alleen dat ik vind dat je je als een retard gedraagt, meer niet.
hoeveelheid kritiek (al dan niet achter je rug om ;)
Dat zeg jij toch? Jij beweert toch dat meerderen kritiek hebben over mij achter mijn rug om. Ik ben benieuwd wie dat zijn dan en wat voor kritiek ze hebben. Dan schuil je daar toch achter? Wat jij bent niet de enige die er zo over denkt. Laat maar horen dan. Ik ben benieuwd.

Als iemand zoals jij dat vindt, dan kan ik daar wel vrede mee hebben.

Verspilde moeite..
Oh de eerste redder heeft zich gemeld. Wie moet hem deze keer tegenhouden, want anders..

th0maz

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
2.791
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Ik zie dat er niemand mans genoeg is om zijn bek open te trekken. Het wordt tijd dat ze bitch als gender gaan toevoegen op dit forum. Het is natuurlijk makkelijker om te schuilen achter likes, dm's, groepappjes etc.

Ik kom wellicht wel een keer terug als jullie genoeg ballen hebben. ✌

@Sanca Saxon @wovano verwijder/doe maar een slotje op mijn log.

betelgeuse

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Waardering
100
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Ik zie dat er niemand mans genoeg is om zijn bek open te trekken. Het wordt tijd dat ze bitch als gender gaan toevoegen op dit forum. Het is natuurlijk makkelijker om te schuilen achter likes, dm's, groepappjes etc.

Ik kom wellicht wel een keer terug als jullie genoeg ballen hebben. ✌

@Sanca Saxon @wovano verwijder/doe maar een slotje op mijn log.
oprotten

Bovenaan