MuscleMeat

Dbb Battle Arena (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.167
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Ik ben het er wel mee eens, maar wat willen we dan met dit topic?

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.167
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Battelen kan pijn doen. Dus .... if you can't take the heat, stay out of the kitchen

betelgeuse

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Waardering
100
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
You mirin een echt esthstisch fysiek @th0maz

:BB_:

Laatst bewerkt door een moderator:

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
41.869
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Hoi.

• Like
Waarderingen: Onit

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
17.250
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
mondkapjes verplicht hiero??

Snuff-Sann

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Waardering
200
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Volgens mij is Sanca hem vergeten.

th0maz

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
2.792
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Roepen om een reltopic > kritiek krijgen in dat reltopic > log sluiten want kritiek in reltopic

:o
Ik had ook niet meer de intentie om iets te gaan posten, omdat ik er al vanuit ging dat niemand ergens inhoudelijk op inging. Maar ik zag dat er iemand wel de ballen heeft, dus daar gaan we even op antwoorden.

Is er ook behoefte aan een jank/huil topic?
Volgens mij zijn jullie de enige die janken.

@th0maz je hebt echt een gruwelijk fysiek, maar ik ben het helemaal met @hoxyz eens. En nee, we hebben het niet in een whatsappgroepje over jou en je posts gehad.
Ik heb in ieder geval respect dat je daarvoor uit bent gekomen. I.p.v. je gaan verschuilen achter likes, zoals @RockOfAges etc die nog steeds butthurt is van die blubber lifting discussie. Dat overduidelijk een troll was. Maar alleen jullie mogen trollen toch? Want als ik het doe ben ik zogenaamd ''boos'' lmao. Sommigen van jullie zijn serieus erger dan vrouwen. Ik dacht wij mannen recht door zee waren? I.p.v. verschuilen achter likes, dm's of whatever jullie gebruiken om jullie frustraties te gossipen. Schijnbaar zijn wij roiders niet de enige met kleine ballen.

Kan overigens ook niet ontkennen dat ik soms wat scherpe opmerkingen maak als ik bepaalde compounds gebruik. Maar ben ik ooit persoonlijk geweest? Buiten de blubber lifting disccussie dat overduidelijk een troll was. Ik zie hier zo vaak mensen elkaar uitmaken voor alles en nog wat, maar als ik wat zeg met een bepaalde ''toon'' dan komen alle moraalriddertjes ineens opdraven. DAT MAG NIET!!!!11!1111!!

Ik kan je verzekeren dat er niemand hier overblijft dat als ik echt een arrogante narcistische ''alpha'' wordt die jullie beweren dat ik ben. Ik heb mijzelf nog nooit vergeleken met anderen of gezegd dat ik beter ben. Sterker nog: ik heb zelf aangeven dat anderen beter waren dan ik.

Kan me overigens ook geen ruk schelen of jullie 't over mij hebben. Dat was alleen een reactie op hoxyz, omdat hij aangaf dat mensen achter mijn rug om met hem eens waren schijnbaar. Maar jij bent schijnbaar de enige die ervoor durft uit te komen ,dus props daarvoor.

VERTEL DAN WIE IS HET NOG MEER MET JE EENS??!!
Ik zie dat ventje nog steeds gefrustreerd is. Schattig. :rolleyes:

Ik heb volgens mij ook nooit aangegeven dat er niet meerdere mensen waren die het met je eens waren. Dat is alleen moeilijk te zien, als jullie alleen dat soort dingen achter mijn rug om bespreken. Vandaar mijn opmerking. Nou moet je niet gaan insinueren hè.

SvP0501

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Waardering
1.584
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Wat zullen je baas , je collega’s en je geliefde het moeilijk met je hebben .. Damn

Bovenaan