MuscleMeat

Dbb Battle Arena (1 bezoeker)

Bezoekers in topic

Brab0

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waardering
8.916
Off gaan is extreem kut, cruisen is niet zo erg, voelt lichamelijk beter, krachtverlies enzo weet ik dat maar tijdelijk is. Dat ik fysiek er wat minder uitzie tijdens de cruise vind ik wel vervelend, maar lig er nu ook weer niet van wakker

dus eigenlijk: eenmaal geprikt, altijd on blijven.

De Gezonde Roker

2 November 2004
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
18.332
Off gaan is extreem kut, cruisen is niet zo erg, voelt lichamelijk beter, krachtverlies enzo weet je ik maar tijdelijk is. Dat ik fysiek er wat minder uitzie tijdens de cruise vind ik wel vervelend, maar lig er nu ook weer niet van wakker
Is best interessant voor een leek als ik. Want dit zijn vaak onbelichte zaken maar maken het juist uitdagend, wat er ook bij hoort naast voeding, rust en trainen. Merkt de thuissituatie het ook in welke fase je zit (qua gedrag, humeur, drive).

PS Je rijdt motor, kan me voorstellen als je fully loaded bent nog weleens de grens op wil gaan zoeken, of valt dit mee? Adrenaline, test en alle zintuigen op scherp kan een gevaarlijk cocktail aan chemische stofjes zijn.

• Like
Waarderingen: BB_

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
26.318
Lengte
1m86
Is best interessant voor een leek als ik. Want dit zijn vaak onbelichte zaken maar maken het juist uitdagend, wat er ook bij hoort naast voeding, rust en trainen. Merkt de thuissituatie het ook in welke fase je zit (qua gedrag, humeur, drive).
Mijn gedrag, humeur en drive zijn gewoon hetzelfde tijdens cruise en blast dus het geldt niet voor iedereen zo.

Vypaw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Waardering
755
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
dus eigenlijk: eenmaal geprikt, altijd on blijven.
Dit is denk ik ook wel een reden voor jou dat je twijfelt of niet? Ik vind t best wel n issue namelijk.

Brab0

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waardering
8.916
Mijn gedrag, humeur en drive zijn gewoon hetzelfde tijdens cruise en blast dus het geldt niet voor iedereen zo.

Ook nooit last van gehad? Dat je schommelingen merkte in je humeur/gedrag?

Vypaw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Waardering
755
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
klopt. Ik heb helemaal geen zin in allerlei gezeik met gewicht/gains die gepaard gaan met on/off.
Ik stress m als natty al als ik mn arm in de spiegel zie met de verkeerde belichting o.i.d 🤣

De Gezonde Roker

2 November 2004
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
18.332
Ik heb het nooit gedurfd. Volgens mij kon ik me er in gaan verliezen en niet snel mee stoppen. Bepaalde mensen zeiden ook dat ik dan echt groot kon worden en sterk, en weer anderen dachten dat ik al gebruikte, maar wat dat aangaat ben ik "blij" met diabetes. Na gepraat te hebben met mijn internist van toen, die goed contact had met onder andere die kerel die toentertijd betrokken was (of is) bij de anabolenpoli, was het voor mij eenvoudig om niet aan te gaan. Nu zou ik het sowieso niet meer doen, tien jaar terug kwam de gedachte weleens af en toe voorbij. Ook omdat een klein duwtje de 200 bench gehaald kon worden.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
26.318
Lengte
1m86
Ook nooit last van gehad? Dat je schommelingen merkte in je humeur/gedrag?
Toen ik nog helemaal off ging wel, maar dan is je testosteronwaarde gewoon 0. Daar wordt geen enkele man gelukkig van. Enige wat ik merk is een korter lontje als ik op de tren zit, maar daar heb ik vooral dan zelf last van. Dat uit ik niet naar anderen.

Vypaw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Waardering
755
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Kut is dat hè
Bizar, ik zou dus ook echt niet kunnen leven met een kleinere fysiek dan ik eerder zou hebben gehad. Lijkt me iig erg lastig. Vooral als je omgeving dan nog naar je toekomt van oh afgevallen?

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
14.677
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%

PS Je rijdt motor, kan me voorstellen als je fully loaded bent nog weleens de grens op wil gaan zoeken, of valt dit mee? Adrenaline, test en alle zintuigen op scherp kan een gevaarlijk cocktail aan chemische stofjes zijn.
Ik reageer er straks even op :)

Brab0

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waardering
8.916
Bizar, ik zou dus ook echt niet kunnen leven met een kleinere fysiek dan ik eerder zou hebben gehad. Lijkt me iig erg lastig. Vooral als je omgeving dan nog naar je toekomt van oh afgevallen?

Ik ken mezelf. Dan gaat het kuurtje met 500 mg test-e goed. Knal ik er een paar maanden later het dubbele erin. Met alle gezondheidsrisico’s van dien.
Het voordeel wat ik dan wel heb is dat ik ff naar Turkije kan vliegen voor een uitgebreid gezondheidsonderzoek zonder dat gezeik van de huisarts met doorverwijzen en zo.

De Aanhouder Wint

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 nov 2019
Waardering
1.151
Lengte
1m68
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
Ik ken mezelf. Dan gaat het kuurtje met 500 mg test-e goed. Knal ik er een paar maanden later het dubbele erin. Met alle gezondheidsrisico’s van dien.
Het voordeel wat ik dan wel heb is dat ik ff naar Turkije kan vliegen voor een uitgebreide gear stash zonder dat gezeik van de UGL's met onder gedoseerd spul en zo.
Fixed

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.878
Lengte
1m87
Massa
96kg
Vetpercentage