Fitness Seller

Dbb Battle Arena

Bezoekers in topic

Vypaw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Waardering
755
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Ik ken mezelf. Dan gaat het kuurtje met 500 mg test-e goed. Knal ik er een paar maanden later het dubbele erin. Met alle gezondheidsrisico’s van dien.
Het voordeel wat ik dan wel heb is dat ik ff naar Turkije kan vliegen voor een uitgebreid gezondheidsonderzoek zonder dat gezeik van de huisarts met doorverwijzen en zo.
Precies, bij 1 kuurtje houden gaat niet, weet ik van mezelf. Zoals ik al eerder aangaf zou ik t niet kunnen verkroppen om mezelf opeens weer kleiner te zien.
Of je moet mentaal sterk genoeg zijn ofcourse

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
14.677
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Is best interessant voor een leek als ik. Want dit zijn vaak onbelichte zaken maar maken het juist uitdagend, wat er ook bij hoort naast voeding, rust en trainen. Merkt de thuissituatie het ook in welke fase je zit (qua gedrag, humeur, drive).

PS Je rijdt motor, kan me voorstellen als je fully loaded bent nog weleens de grens op wil gaan zoeken, of valt dit mee? Adrenaline, test en alle zintuigen op scherp kan een gevaarlijk cocktail aan chemische stofjes zijn.
Als ik heel laag in test ga (ik sla dan ook regelmatig een week over met zetten, zeker als ik stevige crohn opstoten heb, soms vergeet ik het ook gewoon) merkt mijn vrouw het wel. Sexdrive wat minder, rustiger, om het cru te zeggen een stuk “tammer” wat voor haar soms wel voor een tijdje leuk is, maar minder opwindend.
Ik word ook redelijk saai en basic in bed op heel lage test. (Omdat ik er gewoon 0,0 zin in heb, erectie problemen echt zelden gehad)

tren merk ik zelf niet zo veel van, maar mn vrouw vind mij een quote “egocentrische narcistische eikel” als ik een tijdje hoog zit. Ik geloof haar wel al merk ik het zelf niet op, ze heeft ook niet echt een reden om er over te liegen want zie er dan wel goed uit. Ook de reden dat ik het niet meer snel hoog gedoseerd zal nemen.

Ik heb wel een motor gekocht van mijn schoonvader, maar die staat komende zomer pas hier thuis, dit gaat de eerste zware chopper zijn. Als ik er niet normaal mee kan rijden word ie weer verkocht. Een sport/racemotor is voor mij wat te leuk. Daar kan ik niet verantwoord mee rijden, maar dat kan ik ook niet als ik off ben.

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
23.658
Welke cruiser heb je gekocht?
Vind een hd dyna wel gaaf, zijn ten minste niet zo fucking lomp en zwaar.

• Like
Waarderingen: Onit

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
4.883
Lengte
1m93
Massa
80kg

Dyna Sons of Anarchy is wel vet ja. Wat voor motor rijd jij eigenlijk?

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
23.658
Dyna Sons of Anarchy is wel vet ja. Wat voor motor rijd jij eigenlijk?

Momenteel gsxr en cbr.

Af en toe op een adventure, maar die is te hoog.

• Like
Waarderingen: Onit

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
14.677
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Kawasaki VN 1600. Op rechte stukken een leuk ding, bochten gaan moeilijk. Te lomp en zwaar. Voor een 1600 ook veel minder snel dan je zou verwachten’

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
23.658
Kawasaki VN 1600. Op rechte stukken een leuk ding, bochten gaan moeilijk. Te lomp en zwaar. Voor een 1600 ook veel minder snel dan je zou verwachten’

Koop dan een lichte sm oid. Heb je geen hoge topsnelheid maar ben je wel wendbaar, kan je makkelijk over bulten etc, wheelies, onverharde wegen...

Naar boven