Fitness Seller

DBB BBQ 2005 pics!

Bezoekers in dit topic

boven zei:
Geinig om nu ook de gezichten(?) achter de nicknames van DutchFitness.com te zien. :burger:
meeting was eigenlijk een dekmantel om kuurtjes op te halen dus bij de volgende meeting zijn we allemaal 15kg zwaarder :)
 
Hahahahaha,goed bezig,Marz!
 
ok ff de fotos van dbc uit het bbq aanmeld topic gejat
DBC01 zei:
Dealen roken vreten lachen zuipen blèren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En zóveel was er over....omdat anderen niet op tijd afmeldden...en dan heb je de hoeveelheid eten nog niet eens gezien!
 
zet es wat nicknames eronder
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsjezus hier staat het kralingse bos om bekend :D
 
Blijft jammer dat zo'n lekkere gozer homofiel is. Zonde hoor :(
 
toch jammer dat ik er niet bij was, moest helaas met de hele familie naar de ardennen survival spelen.
De foto's zien er iig gezellig uit.
 
marz01 zei:
ik zie alleen een zwangere vrouw met dikke tieten in een bruin shirt;)
ja ik ook!

is dat nou gyno eigenlijk?: :D
 
boven zei:
Geinig om nu ook de gezichten(?) achter de nicknames van DutchFitness.com te zien. :burger:
uh? dan bedoel je mij zeker ahahaah
 
Dani zei:
Blijft jammer dat zo'n lekkere gozer homofiel is. Zonde hoor :(

Valt wel mee hoor..voorzover ik weet is hij BI......... :p
 
Met al die balkjes lijkt het wel een bijeenkomst van de maffia.

-Vandaag in Opsporing gezocht-
De politie van Rotterdam is op zoek naar een groep Russische en Joegoslavische criminelen. Deze groep is verantwoordelijk voor een reeks gewelddadige overvallen op slagerijen en slijterijen. Hier is de groep te zien op archiefmateriaal.

Oh, ik scrol nu pas naar beneden…. :roflol: ik zie dat er enkele handelingen worden verricht die menig gangster wel uit de bajes kent: HOMOSEX! :roflol: :roflol: stelletjes gekken.
De opbouw is ook geweldig. BBQ met brede mannen. Brede mannen met stukje vlees. Brede mannen met elkaar op de foto. Brede man doet sexy met frikadel (dan moeten de alarmbellen eigenlijk al af gaan) en dan BAM dikke hardcore homocoïtus, je schrikt je kapot.:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
MrJ had het blijkbaar ook naar z'n zin. Mooie zonnebril hoor Duke Neukem! :roflol: :D
 
Lauw zei:
Met al die balkjes lijkt het wel een bijeenkomst van de maffia.

-Vandaag in Opsporing gezocht-
De politie van Rotterdam is op zoek naar een groep Russische en Joegoslavische criminelen. Deze groep is verantwoordelijk voor een reeks gewelddadige overvallen op slagerijen en slijterijen. Hier is de groep te zien op archiefmateriaal.

Oh, ik scrol nu pas naar beneden…. :roflol: ik zie dat er enkele handelingen worden verricht die menig gangster wel uit de bajes kent: HOMOSEX! :roflol: :roflol: stelletjes gekken.
De opbouw is ook geweldig. BBQ met brede mannen. Brede mannen met stukje vlees. Brede mannen met elkaar op de foto. Brede man doet sexy met frikadel (dan moeten de alarmbellen eigenlijk al af gaan) en dan BAM dikke hardcore homocoïtus, je schrikt je kapot.:D
LEKKA LEKKA
 
Is die linker Mr j?
 
Back
Naar boven