XXL Nutrition

DBB BBQ 2005 pics! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Marky, Eduard was er niet bij. Gewoon het lijstje hanteren op de eerste pagina. De rest bekijkt het maar.


Dit klinkt best betweterig :D.
 
Markywannabee zei:
nee nee is al weg! sta op koken hier man

Ga es lekker uploaden met een ftp client of gebruik Gmail lol :D

Ik heb al een paar leden kunnen laten genieten van +500kb/s hopla, foto's meteen binnen! :D
Volgende keer stuur je ze naar mij en ik maak er wel 1 grote foto-stash van met link! :D
 
EricR zei:
Marky, Eduard was er niet bij. Gewoon het lijstje hanteren op de eerste pagina. De rest bekijkt het maar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
 
DBC01 zei:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]​


Hehehe :roflol: :roflol:

Leen je weer je megafoon uit DBC :D
 
DBC01 zei:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
klootzakken ook!

heb nu zoveel mails en pm gestuurd en beantwoord dat ik even dacht dat ik eric een pm aan het sturen wasn! als reactie op een pm van hem!

he ****

jongens heb evend e rapid share gewist!

komt een nieuwe! sorry :(
 
Marky je avatar is crappy as hell.
 
gvd! nu werkt de link om de file te deleten niet?

heb rapid even gemaild erover! GVD GVD!! ok ik ga me douche! pffffff
 
Relax ouwe denk om je hart man!!! Ouwe pijpkabouter van me!!! :D
 
Ken maar 1 echte pijpkabouter, maar dat is dan weer geen kabouter ;) De ongecensureerde versie van die foto kan maar beter niet openbaar worden.
 
Sssttttttttttttttttttttttt




En BTW ik heb 1000 posts na 1.5 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!! :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Sssttttttttttttttttttttttt




En BTW ik heb 1000 posts na 1.5 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!! :D

Gefeliciteerd bro :D Je krijgt karma van zodra ik weer karma kan geven :)
 
Flyyyyy on the wings of MrBig

Anyway, Markymans, stress nou es niet. STOPPEN!

Vanaf nu hoef je geen foto's meer te mailen, ik heb de jouwe en de mijne samengevoegd en mensen die ze nog niet hebben maar wel op de BBQ zijn geweest kunnen een link bij mij ophalen. Pm dus.
 
Emile zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsjezus hier staat het kralingse bos om bekend :D


Uhhh dat weet jij meer dan ik, je mag best je ervaringen met ons delen hoor!!! ;) :p :D
 
DBC01 zei:
Flyyyyy on the wings of MrBig

Anyway, Markymans, stress nou es niet. STOPPEN!

Vanaf nu hoef je geen foto's meer te mailen, ik heb de jouwe en de mijne samengevoegd en mensen die ze nog niet hebben maar wel op de BBQ zijn geweest kunnen een link bij mij ophalen. Pm dus.
okidoki relax man

ik was even in de stress geschoten toen ik perongeluk de link naar rapipshare hier in de post had staan! heeft er maar 2 coïtus gestaan dacht ik JESUS wat kreeg ik het ineens warm! **** man schrok me rot!

maar hij is nu weg gelukkig! pfffff vandaar de stress ineens!
 
EricR zei:
Ken maar 1 echte pijpkabouter, maar dat is dan weer geen kabouter ;) De ongecensureerde versie van die foto kan maar beter niet openbaar worden.

idd! had je mij eens moeten zien zeg pfffff

DavyO zei:
Tja heb ook al een paar PM-tjes gehad van mensen die niet zijn geweest , maar die krijgen lekker niks :D

BTW gebruikt toch een goede e-mail client ipv van die bagger outlook bro :D

ahaah nou ik gebruik outloook express en dat werkt fijn voor mij! wat ik pas crapy vind is outlook gewoon en alle outlook expres naaap programmas bah hekel aan . het is dat mijn schijf vol zit ;-)

DBC01 zei:
Pssies! Stenen tijdperk is over hoor!

ahum! ik host mijn eigen email domein op mijn eigen server @home! dus niet zeuren he! ;-) heb de dns van mijn domeinnaam aangepast en geen abb op een pop accoutn want dat deo ik gewoon zelf! ;-)

DavyO zei:
Dat komt omdat je outlook gebruikt, die steeds vastloopt ;) :rolleyes:

:D

DBC01 zei:
Ga es lekker uploaden met een ftp client of gebruik Gmail lol :D

Ik heb al een paar leden kunnen laten genieten van +500kb/s hopla, foto's meteen binnen! :D
Volgende keer stuur je ze naar mij en ik maak er wel 1 grote foto-stash van met link! :D

je hebt ze nu toch? ja je hebt ze ! mooi toch! nog maar 5 mensen hebben hem gedownlolad dus hij is niet in de verkeerde handen terecht gekomen gelukkig! ( die link )

Mars zei:
Marky je avatar is crappy as hell.

ja sorry! zal er binnen kort wat aan doen! denk dat ik mezelf er maar eens in ga zetten! REAL muscle! ahaaha

Mr. B.I.G. zei:
Relax ouwe denk om je hart man!!! Ouwe pijpkabouter van me!!! :D

alles relax weer! heb me even laten ppen en bloedstollingen zijn weer weg
 
Markywannabee zei:
ahaah nou ik gebruik outloook express en dat werkt fijn voor mij! wat ik pas crapy vind is outlook gewoon en alle outlook expres naaap programmas bah hekel aan . het is dat mijn schijf vol zit ;-)

ahum! ik host mijn eigen email domein op mijn eigen server @home! dus niet zeuren he! ;-) heb de dns van mijn domeinnaam aangepast en geen abb op een pop accoutn want dat deo ik gewoon zelf! ;-)

:thumb:

Outlook Express, mogelijk nog brakker dan Outlook :) :D
Ik zelf gebruik onder windows als e-mail client : Mozilla Thunderbird :D:), of onder Linux, Novell (ximian) Evolution of Mozilla Thunderbird :D

Oke weer ff OT :

Niet zo stressen bro :D niet goed voor je hart. Leuke foto`s trouwens bro, ik heb ze ook gedownload.
 
DavyO zei:
:thumb:

Outlook Express, mogelijk nog brakker dan Outlook :) :D
Ik zelf gebruik onder windows als e-mail client : Mozilla Thunderbird :D:), of onder Linux, Novell (ximian) Evolution of Mozilla Thunderbird :D

Oke weer ff OT :

Niet zo stressen bro :D niet goed voor je hart. Leuke foto`s trouwens bro, ik heb ze ook gedownload.
ja linux! die heeft ook een gui maar ben toch windows gewent en mee op gegroeit heb geen zin in weer wat anders!

ik heb wel een mail checker lopen mailmoa zodat ik allen de headers kan zien! en de mail nog voor ik die via outlook expresssss binnen haal of kan deleten of kan replyen zondat dat ik outlook gebruik!

maar outlook vind ik nog erger dan outlook express! ik vind dat men bij Ms toch de kennis heeft om dingen gebruiks vriendelijk te maken dont bite me maar dat vind ik dan!
 
Markywannabee zei:
ja linux! die heeft ook een gui maar ben toch windows gewent en mee op gegroeit heb geen zin in weer wat anders!

ik heb wel een mail checker lopen mailmoa zodat ik allen de headers kan zien! en de mail nog voor ik die via outlook expresssss binnen haal of kan deleten of kan replyen zondat dat ik outlook gebruik!

maar outlook vind ik nog erger dan outlook express! ik vind dat men bij Ms toch de kennis heeft om dingen gebruiks vriendelijk te maken dont bite me maar dat vind ik dan!

Ik gebruik ook meestal windows hoor, zeker als ik aan het werk ben zoals nu :). Op me laptop staat Linux, het is ff wennen als je windows gewent bent maar werkt prima verder.
 
Back
Naar boven