MuscleMeat

DBB BBQ 2010 - Rotterdam

Peiling Peiling Kom je en wanneer?

• Totaal stemmers
    122
Ik heb ook wel zin om te komen, ik kom vanuit zeeland, nog mensen die mee moeten rijden??

Grtz

Ik hoop op een lekker...
[Afbeelding niet meer beschikbaar] zonnetje:)

overheerlijk lekker
vlees-op-de-bbq-t8039.jpg

EN natuurlijk niet te vergeten...
gezellige :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]mensen:)

in de poll heb je aangevinkt dat je niet komt? ??? Snaputnie

in de poll heb je aangevinkt dat je niet komt? ??? Snaputnie

Klopt...maar daarna... nadat er een aantal vroegen of ik toch wilde komen en ik nog wel plannen heb om met iemand te gaan trainen... leek het me misschien wel leuk te combineren...maar nog niks 100% ;)

eigenlijk lijkt me dat wel iets hahahaha ik zal eens kijken of ik dan kan .....dus alleen een bbq en daarna breezersletjes bekijken in de hoolywood of de baja ?? is dat de bedoeling eeuuuuhhhh mag ik daar wel binnen eigenlijk??

eigenlijk lijkt me dat wel iets hahahaha ik zal eens kijken of ik dan kan .....dus alleen een bbq en daarna breezersletjes bekijken in de hoolywood of de baja ?? is dat de bedoeling eeuuuuhhhh mag ik daar wel binnen eigenlijk??

Er zijn nog geen echte concrete plannen, de bbq staat wel redelijk vast.

Ach in elke jongeren tent hoort een ouwe knarse knar thuis he;)

Ik hoop dat deze net zo legendarisch wordt als de eerste BBQ. Heb er zin in.

Volgend jaar nog 1?

Dit jaar kan ik absoluut niet, en ik had trouwens niet eens mee gegaan met mijk 74kilo:roflol:

Jammer dat het zo ver is :)

Terug
Naar boven