AndroidHealthClinic

DBB Bombardement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Maak je niet zo druk kerel, het gaat over BB, en het is voor een goed doel. :thumb:

Sorry, maar dit vind ik toch 'hypocriet'. (oh sorry, dat woord mag ik niet gebruiken. Laat ik het dan 'vreemd' noemen.)

Ik dacht dat dubbele threads verwijderd zouden worden. Voeg gewoon de threads samen en zet dan 1 thread in de (door de mods) juist bevonden sectie.

Tuurlijk is het voor een goed doel. Maar welke persoonlijke motivatie heeft iedereen hier om op Mascha te stemmen? Volgens mij is hier kudde-gedrag gaande. (no offence voor Mascha)
 
Loop toch niet altijd zo te miepen Partysander. Regels zijn inderdaad regels maar we gaan zoals eerder gezegd niet in alle gevallen de regels superstrikt hanteren.
 
Laatst bewerkt:
partysander zei:
Tuurlijk is het voor een goed doel. Maar welke persoonlijke motivatie heeft iedereen hier om op Mascha te stemmen? Volgens mij is hier kudde-gedrag gaande. (no offence voor Mascha)

Voor mij persoonlijk?? Ik heb een aantal keer met haar getraind en ga dat waarschijnlijk binnenkort weer doen. Ik vind haar ook veruit de beste uit dat lijstje.

Voor andere DBBers? Mascha zit regelmatig op dit forum en post hier ook regelmatig. Als het een andere DBBer was zou ik (en anderen) ook stemmen.
 
Hier een link om elk uur automatisch op haar te stemmen..

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hehe dat ding van Brutez is handig!
 
Loopt ze trouwens niet kans op diskwalificatie door die tooltjes? Dan schiet je het doel mijn inziens voorbij. :)
 
partysander zei:
Sorry, maar dit vind ik toch 'hypocriet'. (oh sorry, dat woord mag ik niet gebruiken. Laat ik het dan 'vreemd' noemen.)

Ik dacht dat dubbele threads verwijderd zouden worden. Voeg gewoon de threads samen en zet dan 1 thread in de (door de mods) juist bevonden sectie.

Tuurlijk is het voor een goed doel. Maar welke persoonlijke motivatie heeft iedereen hier om op Mascha te stemmen? Volgens mij is hier kudde-gedrag gaande. (no offence voor Mascha)
Voor dit soort ongein hebben we een aparte sectie, opbokken met die zooi hier :mad:

En over dat "hypocriet" had ik je ook al wat gezegd, weet je nog?
 
MrJ zei:
Loopt ze trouwens niet kans op diskwalificatie door die tooltjes? Dan schiet je het doel mijn inziens voorbij. :)

Nee, men mag om het uur stemmen, handmatig of automatisch maakt niet uit..
 
Wil niet lullig doen tegenover Macha maar heb op Ielja gestemt, ten eerste omdat ik haar beter ken en haar gewoon een mooi vrouw vind (drop the bullshit, my opinion) :)
 
mooi is anders.. maar heb op macha gestemd
 
MonsterStrength zei:
Wil niet lullig doen tegenover Macha maar heb op Ielja gestemt, ten eerste omdat ik haar beter ken en haar gewoon een mooi vrouw vind (drop the bullshit, my opinion) :)

*zucht*

Waarom moeten powerlifters toch altijd dwars liggen ???


:D
 
Don't feed the trolls! :p
 
Mascha is aan een inhaalrace begonnen.. Alleen nog een kwestie van tijd voor ze op 1 staat. Ik heb al 27 keer gestemt geeft dat tooltje aan.. :D
 
Helaas, Cornelia Brandt heeft gesiegd!
 
t'is doorgestoken kaart dat zeg ik je (overigens, staat Mascha nu wel bovenaan :))
 
Back
Naar boven