XXL Nutrition

DBB Chat, DBB Chat app

Bezoekers in dit topic

kevinve

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
2.578
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
De laatste tijd is er veel gerommel en semi spam in veel topics. Gister ook het girlscene topic (zeer vermakelijk begin, zwakte af naar einde, 7/10). Ook nachtcafe wordt altijd goed bezocht. Bestaat er geen mogelijkheid om via het forum een chat te krijgen waar berichten instant binnenkomen en iedereen meteen op elkaar kan reageren? Zou veel spam schelen en de interactie tussen de DBB'ers vergroten en versterken.
 
Live chat is al zo vaak geprobeerd. 1-2 weken druk en dan verliest iedereen weer interesse en keert iedereen terug naar het forum. Zelfs op de grootste fora blijkt het niet te werken. Bloedt gewoon dood als je ook een forum ter beschikking hebt.
 
Live chat is al zo vaak geprobeerd. 1-2 weken druk en dan verliest iedereen weer interesse en keert iedereen terug naar het forum. Zelfs op de grootste fora blijkt het niet te werken. Bloedt gewoon dood als je ook een forum ter beschikking hebt.

Ok, wist ik niet. Kost dit extra geld dat het weer is verwijderd?
 
Ok, wist ik niet. Kost dit extra geld dat het weer is verwijderd?

Nee was gratis wat we gebruikten, maar betaalde software geeft wel meer controle en zou beter zijn. Alleen kost het redelijk veel en zoals ik zei als het na 2 weken dood is dan is het gewoon zinloos.
 
Nee was gratis wat we gebruikten, maar betaalde software geeft wel meer controle en zou beter zijn. Alleen kost het redelijk veel en zoals ik zei als het na 2 weken dood is dan is het gewoon zinloos.

Jammer, maar bedankt voor je reactie. Had wel gedacht dat zoiets aan zou slaan.
 
Op mijn tweede forum zelfde ontwerp.forum zoals deze, hebben een.chat intern op.front pagina meschien.een.idee: www.focusclub.nl
Sorry voor het scheef typ gedrag, fuu toetsenbord op phone
 
Het enige wat ik heb zien werken m.b.t. chat en fora is een IRC-kanaal, alleen denk ik niet dat de gemiddelde DBB'er daar iets voor voelt.
 
Het enige wat ik heb zien werken m.b.t. chat en fora is een IRC-kanaal, alleen denk ik niet dat de gemiddelde DBB'er daar iets voor voelt.

Bestaat dat nog steeds?
 
Back
Naar boven