AndroidHealthClinic

DBB Contest 2005 - gesponsord door XXL Nutrition - Breng nu je stem uit!

Bezoekers in dit topic

WOOOHOOOOO, stem op mij he gasten! :D :D :D :D
 
Laatst bewerkt:
We hebben al een klein rondje gemaakt ;)
 
Vet! Gelijk ff mijn stemmen uitgebracht. Zitten wel flink wat imposante fysieken tussen, zeg.
 
Ook gedaan!
 
Een ieder van een cijfer en commentaar voorzien.
 
Vind het moeilijk cijfers te geven, maar ik stem gewoon objectief op de beste fysiek.
Wel aan alle deelnemers chapeau voor het 'lef'.
 
Het niveau is in ieder geval vrij hoog, vind er ook goede fysieken tussen zitten van vrij jonge leden. Petje af voor iedereen die deelneemt.
 
Respect voor ieder die het lef heeft gehad z'n foto voor commentaar/beoordeling te posten (zouden iedereen 's moeten doen).
Omdat dit een forum is en indirect dus gevraagd wordt om een mening, geef ik deze dus ook. Ik zou graag willen weten waar sommige hun beoordeling vandaan halen. Ik wil niet direct gaan zitten zeiken ,zelf echt voor de fun meegedaan, maar de objectiviteit van diverse mensen gaat mijn pet te boven. De meest stompzinnige antwoorden komen eruit. Ik heb bijv. een korte broek aan (sommige staan ook maar voor de helft erop), wordt gezegd of ik ook wel 's aandacht besteed aan m'n benen(70cm)...En of ik nog wat meer massa kan gaan tonen in de toekomst (weeg verdomme 110,5). No offence to anybody, maar er zitten mensen bij die van heel het bodybuilden nog geen kaas gegeten hebben en never nooit een goed jurylid zouden worden. Om niet helemaal op mij af te gaan, er zitten super fysieken bij van jongens die nog maar kort trainen, top mannen (krijgen van mij een tien)! Ik zou iedereen willen oproepen om volgende keer z'n foto te posten, voor een misschien nog grotere strijd en wellicht meer eerlijkheid!

ps; alle beoordelingen onder de 6 mogen wel 's van commentaar worden voorzien (hoor graag na 15 jaar trainen wat zoal m'n zwakke plekken zijn). Mensen met 1-100 posts kunnen zo lekker een wedstrijdje verklooten...

Met vriendelijke grt Roy
 
Laatst bewerkt:
Roy zei:
Respect voor ieder die het lef heeft gehad z'n foto voor commentaar/beoordeling te posten (zouden iedereen 's moeten doen).
Omdat dit een forum is en indirect dus gevraagd wordt om een mening, geef ik deze dus ook. Ik zou graag willen weten waar sommige hun beoordeling vandaan halen. Ik wil niet direct gaan zitten zeiken ,zelf echt voor de fun meegedaan, maar de objectiviteit van diverse mensen gaat mijn pet te boven. De meest stompzinnige antwoorden komen eruit. Ik heb bijv. een korte broek aan (sommige staan ook maar voor de helft erop), wordt gezegd of ik ook wel 's aandacht besteed aan m'n benen(70cm)...En of ik nog wat meer massa kan gaan tonen in de toekomst (weeg verdomme 110,5). No offence to anybody, maar er zitten mensen bij die van heel het bodybuilden nog geen kaas gegeten hebben en never nooit een goed jurylid zouden worden. Om niet helemaal op mij af te gaan, er zitten super fysieken bij van jongens die nog maar kort trainen, top mannen (krijgen van mij een tien)! Ik zou iedereen willen oproepen om volgende keer z'n foto te posten, voor een misschien nog grotere strijd en wellicht meer eerlijkheid!

ps; alle beoordelingen onder de 6 mogen wel 's van commentaar worden voorzien (hoor graag na 15 jaar trainen wat zoal m'n zwakke plekken zijn). Mensen met 1-100 posts kunnen zo lekker een wedstrijdje verklooten...

Met vriendelijke grt Roy

Ben ik volledig met je eens, ik snapte het commentaar/cijfers op jouw foto ook echt totaal niet.
 
volgens mij is mijn foto niet doorgekomen...maargoed ziet er goed uit allemaal. ik ben weer op vakantie. laters
 
Sorry, wat een belachelijk lage cijfers?!

Jammer dat mensen zo'n contest meteen al weer zo verzieken. Ik heb me altijd buiten de foto gallery gehouden (op een enkele mod actie na) maar heb nu wel zin een paar van die josti's aan te spreken zeg.

Zit 1 randmongool bij die 3'en loopt uit te delen. Het is dat ik als moderator een voorbeeld functie heb op dit forum, want als ik user was had ik me wel even kunnen laten gaan.

Kan er verder niets anders van maken dat er hier dus een aantal zielige kindertjes zitten die thuis bij moeder de vrouw aandacht te kort komen en dat compeseren door hier meteen op dag 1 al bezig zijn de contest te verzieken.

Bah, stakkertjes. Get a life. :barf:
 
Ben het helemaal met Roy eens!Hij krijgt belachelijke lage cijfers terwijl hij 1 van de besten van het forum is!
 
Belachelijk van peterv. word neem ik aan tegen opgetreden..
 
ach negeer die klojo's,
btw pro's mochten toch niet meedoen ?
 
Back
Naar boven