Fitness Seller

DBB Contest 2005 - gesponsord door XXL Nutrition - Breng nu je stem uit! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Weer een klojo die mij een 4 geeft zonder commentaar..
Mischien een tip voor de volgende contest: Lager dan een 5 verplicht een reden erbij zetten.
 
Frenkpie zei:
Maar je beoordeeld het fysiek van de persoon die meedoet niet alleen die ene foto die toevallig geselecteerd staat op de contest.


Ik beoordeel ook het fysiek, zoals ik die op de foto waarneem. Van jou bijv. is dit de enige recente foto toch?
 
indd belachelijk martins..... waarschijnlijk weet die persoon niet wat je er allemaal voor hebt moeten doen!!
 
Nu ook weer iemand die zonder commentaar Xtreme_Body, Tito Raymond, G-men en mij een 5 geeft? zet er dan in ieder geval wat commentaar bij.
 
MartiNs zei:
Weer een klojo die mij een 4 geeft zonder commentaar..
Mischien een tip voor de volgende contest: Lager dan een 5 verplicht een reden erbij zetten.

Ja ben ik het helemaal mee eens, sterker nog, verplicht een foto van je eigen fysiek linken als je een onvoldoende geeft.
 
that's the spirit spike. Nog 1 plek te gaan ;)
 
Wat ik vervelend vind bij het beoordelen van de fysieken is dat het niet duidelijk is welke er mee doen aan de contest. Ik ben druk aan het jureren als ik opeens op foto's stuit die niet zijn gepost door het DBB-team.
Ook heb ik gisteren naar mijn idee iedereen gehad en zie ik vandaag weer totaal nieuwe fysieken er tussen staan...

Mijn voorstel is om er een soort kiessysteem van te maken. Iedere gebruiker kiest zijn nummer 1,2 en 3. En dat dit dan overzichtelijk in een thread wordt gemaakt met fototjes.
En dat als iemand door een lid op de eerste plaats is gezet daar een vast aantal punten voor komt en diegene met de meeste punten is dan de winnaar...
 
??? Alle contest pics staan duidelijk in 1 [Link niet meer beschikbaar] ...
 
Big_T zei:
??? Alle contest pics staan duidelijk in 1 [Link niet meer beschikbaar] ...

Hier laat ie wel idd de juiste categorie zien...
 
spannende race tussen tito en henk :)
 
Die staan bij mij juist niet bovenaan toevallig, ik kijk minder naar hoe droog mensen zijn, maar naar de massa wat ze meebregen en dan iets minder droog.
Maar wel interessant om de verschillen in "smaak" te zien.
 
IKKE zei:
Die staan bij mij juist niet bovenaan toevallig, ik kijk minder naar hoe droog mensen zijn, maar naar de massa wat ze meebregen en dan iets minder droog.
Maar wel interessant om de verschillen in "smaak" te zien.

tuurlijk, maar beide hebben in dit geval ook flink wat massa met dat lage vet%
 
Van caveman een 3 gekregen, en ik vond dat ik, ondanks ik nog maar 8 maand train, toch al vooruitgang heb geboekt die meer waard is dan een 3. Nog een geluk dat caveman achteraf gebanned is... Soit, ik had men 4e laatste positie niet durven dromen :-), is toch desondanks een goede opsteker :P.
 
ik vind tito toch de beste eruit eerlijk gezegt
 
Ik vind Xtreme body veel beter... Alleen omdat tito droog is... De massa van Xtremebody is veel meer. Een 10 voor Henk.
 
ja oke zijn massa is groter maar tito is droger en heeft massa met dat vetpercentage en 6kg meer wint hij zeker
 
big kelvin zei:
ik vind tito toch de beste eruit eerlijk gezegt

Mee eens! Goede foto's van het gehele lichaam zodat een oordeel gemakkelijker te vellen is.
 
Back
Naar boven