AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws DBB Contest 2014

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Even melden dat de DBB foto contest dit jaar wel degelijk door zal gaan. Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik deze niet op tijd kunnen aankondigen (ben zelfs amper actief geweest op het forum de laatste 3 maanden).


Maar je mag dus zeker al starten met jullie voorbereidingen. Meer info volgt later, grotendeels zal het allemaal lijken op de contest van vorig jaar, alleen deze keer begint de eigenlijke contest dan wat weken later (laat augustus) hopelijk zorgt dit dan niet voor teveel problemen voor potentiële deelnemers.
 
Ik zit in de bulk gvd.
 
Wat is laat augustus?
Begin september ga ik met vakantie namelijk en wie weet wil ik wel een poging wagen om iets neer te zetten komende maanden..
 
Ja big T hoe is het nou.
 
welkom terug!
 
Wat is laat augustus?
Begin september ga ik met vakantie namelijk en wie weet wil ik wel een poging wagen om iets neer te zetten komende maanden..
De laatste week van augustus eventueel dus 25e beginnen. We moeten nu namelijk ook nog nominaties doen en het is al eerste week juni.

Ik ga zsm een officiële thread starten maar wie zichzelf wil plaatsen mag alvast een pm sturen.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...dstrijd-2014-gesponsord-door-onbekend-368580/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven