AndroidHealthClinic

Nieuws DBB Contest mannen start op 1 augustus

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja, ik vind ook dat het meoilijk is voor een forumcontest om te beginnen in te delen in categorieen, natural/ niet natural, volgens gewichtklasse, enz. als je daaraan begint is het een onbegonnen werk.
Laat gewoon de grootsten in de top 5 strijden voor de prijzen, en voor de anderen is het dus vooral een zaak van eer, neem nu vorig jaar Grosje, die is toch op zijn manier en op zijn leeftijd mooi in de eerste helft nog geeindigd, ik denkt dat grosje de meeste eer van alle deelnemers gehad heeft vorig jaar. En ook, voor wie nog niet zo ver staat, je kan ook veel opbouwende kritiek krijgen.
Het is nu al regelment dat wie gewonnen heeft jaar nadien niet meer mag meedoen, maar hoeveel mensen krijgen er eigenlijk prijs? mssn iets verder doortrekken en de prijswinnaars jaar nadien niet laten meedoen, zo ga je wisselende top 5 krijgen

Waarom ?

Als je voorkeur hebt voor naturel . Geef je de "goede" naturels vb scores 9-10 . en de goede (duidelijke) juicers 7-8 ;) .

Ieder is vrij scores te geven hé ;)
Geen 3's geven , worden later toch aangepast
 

hej kuki jij hebt toch een wedstrijd gedaan vorig jaar? Voorgaande jaren had T de regel dat als je de laatste 2 a 3 jaar (weet niet precies hoelang) een wedstrijd gedaan had dat je dan niet mee mocht doen.
 
Ja idd als mensen meedoen die wedstrijden doen is het voor andere mensen onmogelijk om te winnen
 
Idd als je Jerry koolhoven of Jefrey latour enz. of Roely :p mee laat doen kunnen wij net zo goed niet meedoen haha.
 
elke keer hetzelfde gejank, "omg anabolen". je moet oordelen op fysiek en niet op gebruik, jammer dan voor die naturals
 
elke keer hetzelfde gejank, "omg anabolen". je moet oordelen op fysiek en niet op gebruik, jammer dan voor die naturals

meeste naturals die meedoen hoor je daar ook niet over. De mensen die dat een probleem vinden doen toch vaak al niet mee. Iedereen weet ook echt wel dat er mensen meedoen die aardig wat kuurtjes gepakt hebben. Ik vind het wel jammer maar tis niet anders. Valt toch niet te checken zoals T al zegt.
 
meeste naturals die meedoen hoor je daar ook niet over. De mensen die dat een probleem vinden doen toch vaak al niet mee. Iedereen weet ook echt wel dat er mensen meedoen die aardig wat kuurtjes gepakt hebben. Ik vind het wel jammer maar tis niet anders. Valt toch niet te checken zoals T al zegt.

ja maar als je onderscheidt maakt ga je meten met 2 maten, en waarom dan niet gelijk de rest ook into consideration nemen?
namelijk het te besteden budget aan voedsel maakt ook wel een impact(albeit weinig), natuurlijk de allerbelangrijkste; genen, trainingsjaren, leeftijd en dan nog persoonlijke voorkeuren voor de stemmer(bouw/vetverdeling etc)

Dus ik, en hopelijk ook de anderen, geef gewoon de beste cijfers aan de grootste droogste beesten en gewoon een 1 aan sniperX figuren. Dat zo'n persoon dan net een half jaar traint en voor die tijd een redelijk resultaat heeft wil niet zeggen dat hij dus allemaal achten kan verwachten. Nee, het lijkt dan gewoon nergens op en die personen horen niet eens mee te doen.

Eigenlijk net topsport, al die lui kuren en wie niet kuurt, tja die doet niet mee aan de olympische spelen :D (monster stereotypering i know)
 
hej kuki jij hebt toch een wedstrijd gedaan vorig jaar? Voorgaande jaren had T de regel dat als je de laatste 2 a 3 jaar (weet niet precies hoelang) een wedstrijd gedaan had dat je dan niet mee mocht doen.

weet niet precies hoe dit regel in elkaar stak. Ik hoor het nog wel :P
 
ja maar als je onderscheidt maakt ga je meten met 2 maten, en waarom dan niet gelijk de rest ook into consideration nemen?
namelijk het te besteden budget aan voedsel maakt ook wel een impact(albeit weinig), natuurlijk de allerbelangrijkste; genen, trainingsjaren, leeftijd en dan nog persoonlijke voorkeuren voor de stemmer(bouw/vetverdeling etc)

Dus ik, en hopelijk ook de anderen, geef gewoon de beste cijfers aan de grootste droogste beesten en gewoon een 1 aan sniperX figuren. Dat zo'n persoon dan net een half jaar traint en voor die tijd een redelijk resultaat heeft wil niet zeggen dat hij dus allemaal achten kan verwachten. Nee, het lijkt dan gewoon nergens op en die personen horen niet eens mee te doen.

Eigenlijk net topsport, al die lui kuren en wie niet kuurt, tja die doet niet mee aan de olympische spelen :D (monster stereotypering i know)

+1....wil ik wel ff bij zeggen dat ik iemand die 6 kuren gehad heeft en er uitziet als of het naturel te halen is gewoon een 6/7 geef. En er zitten er hier iig genoeg op het boord die aan deze voorwaarden voldoen :D
 
meedoen

Shit, kan de komende 3 maanden niet optimaal trainen, en de afgelopen 3 maanden ook al niet.
I.v.m. een opleiding: 6 dagen daar( niet trainen) 4 dagen hier( wel trainen) 4 dagen daar( niet trainen) één dag hier( wel trainen) hier= lees thuis
Heel onregelmatig allemaal, en zwaar kloten voor mijn lichaam qua trainen, en qua niet aan kunnen wennen. D'r zitten ook nachtdiensten bij e.d.
Ik was net weer lekker op weg: gewicht 100kg vet 7,5 %
Nu gewicht 96kg vet 7% en niet ( weinig kunnen trainen)
Dit nog tot eind juni. Dus ik kan nog een maand hard trainen, dan kan ik meedoen. Dan maar iets minder zwaar, maar spijkerhard:)
De bedoeling was toch eind September een wedstrijd, je hebt grote kans dat ik voor die ga bulken: En dan zwaar en spijkerhard eindigen.
Aan alle anderen die meedoen: "ik wens jullie veel succes, plezier "
Ik zal zeker op jullie stemmen.

greetssssss
 
Je kan met deze simpele wedstrijd meer winnen dan met een NK. :P
 
Je kan met deze simpele wedstrijd meer winnen dan met een NK. :P
Haha je kent de prijzen nog niet of heb je het over vorig jaar? Wat winnen ze op het NK dan, of was het een grapje? :D
 
Haha je kent de prijzen nog niet of heb je het over vorig jaar? Wat winnen ze op het NK dan, of was het een grapje? :D

Ja ik heb het over die van vorig jaar, op de meeste NK's krijg je (voor zover ik weet) alleen een potje whey als je 1e wordt. En een beker natuurlijk.
 
kga volgende week kuren dus ik ga zeker mee doen.


of houden jullie ook tests enzo?
 
kga volgende week kuren dus ik ga zeker mee doen.


of houden jullie ook tests enzo?
Lees het topic anders eens voordat je dezelfde vraag voor de 5de keer stelt
 
Ik doe niet mee, heeft de rest ook een kans. :)
 
Ja ik heb het over die van vorig jaar, op de meeste NK's krijg je (voor zover ik weet) alleen een potje whey als je 1e wordt. En een beker natuurlijk.
Ik hoop dat je ongelijk hebt anders vind ik het een grote afgang voor de sponsors van het NK.
 
Oke oke cool idee! Ik ben nog niet op dat niveau maar veel succes!:)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je ongelijk hebt anders vind ik het een grote afgang voor de sponsors van het NK.

Volgens mij win je op een WK zelfs nog minder als je amateur bent.
Maar mensen mogen me corrigeren als ik fout zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven