MuscleMeat

DBB Contest??

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 15
  • Weergaven 796
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Gaat dit nog door? Ik hoor er niets over?
 
de elite gallery is trouwens ook nog onder constructie...
 
gaat gewoon door tog....? tenminste ik heb T er tijd terug nog wel over gehoord....
 
Ik heb er laatst een thread voor geopend;

TylW zei:
Ben er nog niet echt mee bezig, het is sowieso tijdens het zomerseizoen. Het zal iets anders verlopen dit jaar, maar ik laat het op tijd weten. Zou graag eerst de t shirts afhandelen (tenminste de bestellingen) om daarna verder te gaan met de contest.
 
ow ok. ben trouwens ook benieuwd of je in plaats van foto's een poseer filmpje mag maken. Lijkt me wel toch?
 
Ik vind eigenlijk ook dat er verplichte poses moeten komen, dus de volledige fysiek erop incl. benen.

En filmpjes zouden idd erg cool zijn :cool:
 
Johny zei:
Ik vind eigenlijk ook dat er verplichte poses moeten komen, dus de volledige fysiek erop incl. benen.

En filmpjes zouden idd erg cool zijn :cool:
uiteraard.

filmpjes zijn altijd cool, maar beetje lastiger ivm uploaden.
 
Zoutzak zei:
uiteraard.

filmpjes zijn altijd cool, maar beetje lastiger ivm uploaden.
Neu hoor. Iedereen heeft 25-50 mb webspace te gebruiken van z'n provider (Kabel en ADSL gebruikers). Meeste filmpjes zijn niet zo groot.
 
Als ik de overige t-shirts kan verkopen die aangevraagd zijn dan beginnen we direct aan de contest.... (is trouwens eerste week augustus ten vroegste dit jaar)


Moet beetje budget/tijd beheer houden...

Dus het ligt aan de personen die nog niet betaalt hebben voor hun bestelling.
 
[offtopic]
T is je inbox vol of heb je me bericht nog niet gelezen?
[/offtopic]
 
Ja ik zie het nu. Nee sorry avatars zijn beperkt tot bepaalde grootte. Als elite member kan je dit wel...
 
Misschien een idee om onderscheid te maken tussen naturals en niet naturals.
Hier op het forum weet men het meestal wel van elkaar dus dat is makkelijk te controleren.
 
TylW zei:
Als ik de overige t-shirts kan verkopen die aangevraagd zijn dan beginnen we direct aan de contest.... (is trouwens eerste week augustus ten vroegste dit jaar)


Moet beetje budget/tijd beheer houden...

Dus het ligt aan de personen die nog niet betaalt hebben voor hun bestelling.

overschrijvingskaarten zijn op de bus gedaan
 
Filmpjes zouden wel cool zijn!!! Maar kwee niet of iedereen er een lekkere verbinding voor heeft.

...Hop nog effe door cutten, ga met mijn (niet massa) ook maar meedoen :D
 
Back
Naar boven