AndroidHealthClinic

DBB Corona Bunker - ik scheer mijn knikker kaal clubje.

Bezoekers in dit topic

Als jullie allemaal kaal/gemillimeterd gaan verwijs ik jullie graag door:

Wat vind je van opskeer met matje?
 
Als jullie allemaal kaal/gemillimeterd gaan verwijs ik jullie graag door:

Beetje afhankelijk of het staat of niet natuurlijk. Maar over 't algemeen is meer haar beter inderdaad.

Een van de weinige voorbeelden waar minder haar beter is dan meer haar.

1585135992662.png
 
Gelukkig afgelopen vrijdag nog geweest. Fade zit er weer in. Maar als over een paar weken het te lang is werkt zonder fade ook best. Ik heb al een tondeuse om mijn baard mee bij te houden.

Millimeter look:
FB_IMG_1518291161139.jpg
 
Als jullie allemaal kaal/gemillimeterd gaan verwijs ik jullie graag door:

Beetje afhankelijk of het staat of niet natuurlijk. Maar over 't algemeen is meer haar beter inderdaad.

Een van de weinige voorbeelden waar minder haar beter is dan meer haar.

Bekijk bijlage 484759


Dat is ook maar 1 kans op de 100 imo
 
Wat vind je van opskeer met matje?

Beetje afhankelijk of het staat of niet natuurlijk. Maar over 't algemeen is meer haar beter inderdaad.

Een van de weinige voorbeelden waar minder haar beter is dan meer haar.
Vrij eens. Hoewel in dit voorbeeld de persoon een mooi hoofd heeft maar een veroordeelde crimineel is met een gezicht alsof hij op een natte krant heeft gelegen, dus pas ik ook even.
 
Gelukkig afgelopen vrijdag nog geweest. Fade zit er weer in. Maar als over een paar weken het te lang is werkt zonder fade ook best. Ik heb al een tondeuse om mijn baard mee bij te houden.

Millimeter look:
Bekijk bijlage 484760
Te vaak Vikings gekeken zeker? Desalniettemin coole look.


Vrij eens. Hoewel in dit voorbeeld de persoon een mooi hoofd heeft maar een veroordeelde crimineel is met een gezicht alsof hij op een natte krant heeft gelegen, dus pas ik ook even.
Fox and grapes.
 
Gelukkig afgelopen vrijdag nog geweest. Fade zit er weer in. Maar als over een paar weken het te lang is werkt zonder fade ook best. Ik heb al een tondeuse om mijn baard mee bij te houden.

Millimeter look:
Bekijk bijlage 484760

Vet! Als ik nou ook baardgroei had, zou ik dit ook doen.
 
Gewoon zoveel tren zetten dat het je geen fuck meer uitmaakt dat je kaal bent, zo doe ik het.
 
Ik ben vorige week dinsdag nog even snel geweest, frequenter dan om de 6 weken ga ik niet, dus ik kan er wel ff tegenaan.
 
Lol volgens mij is er ook een run op tondeuses,
 
Gewoon zoveel tren zetten dat het je geen fuck meer uitmaakt dat je kaal bent, zo doe ik het.
Om vervolgens wel een lap rughaar te kweken ermee. Word je ook niet vrolijk van
 
Back
Naar boven