MuscleMeat

DBB Corona Bunker - ik scheer mijn knikker kaal clubje. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 485148Bekijk bijlage 485149

Zidane ziet er op zijn 50ste zonder haar zelfs beter uit dan zijn prime. Wij mannen hebben alleen maar ervaring nodig, zo oneerlijk :roflol:
Ja moet toegeven dat dit wellicht een uitzondering is. Het is wel zo dat hij op de eerste foto niet helemaal lekker lijkt en hij op tweede een beetje bruiner is. Dat helpt ook wel mee natuurlijk.
 
Bekijk bijlage 485142

Bekijk bijlage 485143Bekijk bijlage 485144

Bekijk bijlage 485145Bekijk bijlage 485146


Maakt vaak weinig uit, je wordt van een 6 geen 8 en andersom. Hier wat random kale kerels.
Ja oké, maar als je foto wilt vergelijken moeten ze wel een beetje voldoen aan dezelfde eisen natuurlijk; belichting, angle etc.

Overigens: van een half kalend kapsel gaat er niemand er beter van uit zien, zeker niet als het al niks was om mee te beginnen. Als je haar hebt, moet je wel een kapsel nemen dat ook bij je vorm hoofd staat natuurlijk. Als je half kalend bent, dan kun je inderdaad beter riskeren om het gewoon helemaal eraf te halen.

En wat LM zegt klopt ook: een tan kan ook veel uitmaken.

ALSO WAAR THE FUCK heeft van Barneveld die haar tattoo laten zetten. Lijkt net op een playmobil kapsel.
 
Nou ik denk dat hij toch beter af was met dat half kalend kapsel. Holy shit wat is deze. Lijkt net erop geplakt.
1585388611247.png
 
 
Lijkt me leuk zo op vid maar irl is het denk ik anders. Die haar fibers lijken irl echt vreemd. Weet niet als je dat kent. Ga zo een systeem wel nemen moest de dag ooit komen. Hopelijk blijft het goed zitten tijdens het baffen als ze aan mijn lokken trekken.
 
Lijkt me leuk zo op vid maar irl is het denk ik anders. Die haar fibers lijken irl echt vreemd. Weet niet als je dat kent. Ga zo een systeem wel nemen moest de dag ooit komen. Hopelijk blijft het goed zitten tijdens het baffen als ze aan mijn lokken trekken.
combover....
 
Lijkt me leuk zo op vid maar irl is het denk ik anders. Die haar fibers lijken irl echt vreemd. Weet niet als je dat kent. Ga zo een systeem wel nemen moest de dag ooit komen. Hopelijk blijft het goed zitten tijdens het baffen als ze aan mijn lokken trekken.
Zou goed kunnen. Heb me zelf er niet zover in verdiept. Ik denk dat je wel aardig goed moet kijken om het door te hebben. Het was meer om te laten zien dat een half kalend ''kapsel'' bij geen persoon goed staat vs meer haar(mits de kapsel ook staat bij de vorm hoofd)

Maar laten we ook eerlijk zijn; wil je liever een fucking pruik die bijna niet van het echt te onderscheiden is, of dat plak plaatje van Barneveld.

1585389312442.png


Dat is nog triester dan een pruik.
 
Lijkt me leuk zo op vid maar irl is het denk ik anders. Die haar fibers lijken irl echt vreemd. Weet niet als je dat kent. Ga zo een systeem wel nemen moest de dag ooit komen. Hopelijk blijft het goed zitten tijdens het baffen als ze aan mijn lokken trekken.
Hoe baf jij ?
 
Mijn mocro petje is gearriveerd.
Ik vind wel sweg.
Nu nog van die ronde sunglasses en dan lekker shinen in me g waggy.

xd

Straks even in nachtwinkel kijken of ze nog van de boot gevallen tondeuses verkopen. Ik vind mijn klippers niet (Enkel tondeuse zonder klipper) :(.
 
Laatst bewerkt:
Mijn mocro petje is gearriveerd.
Ik vind wel sweg.
Nu nog van die ronde sunglasses en dan lekker shinen in me g waggy.

Bekijk bijlage 485189


Straks even in nachtwinkel kijken of ze nog van de boot gevallen tondeuses verkopen. Ik vind mijn klippers niet (Enkel tondeuse zonder klipper) :(.
Je bent deze vergeten kill.

1585398616439.png
 
Back
Naar boven