AndroidHealthClinic

DBB Corona bunker trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stel je voor als dit ook niet mag lol, morgen is naar de park gaan waar er eentje beschikbaar is. Eens benieuwd
 
Military plank vind ik een fijne oefening om thuis te doen.
Op burpees kun je ook lekker stuk gaan.
Mijn favo is dumbbell tricep extension, goed voor de kipfiletjes
 
Laatst bewerkt:
Kaassaus heeft voorspellende gaves.

On-topic:
Ik heb thuis slechts twee dumbells (beide 10kg) en heb niet bijzonder veel kracht. Als de gym dicht gaat, moet ik me zelf wel in beweging houden. Anders heb ik zo in een paar weekjes tijd behoorlijk meer vet dan in het pre-corona tijdperk.

Bodyweight oefeningen die ik kan doen:
Bodyweight squat
Bodyweight lunges
Bodyweight push ups
En ik denk dat ik ook wel Bodyweight dips kan

Met de dumbells kan ik:
(Incline) Dumbell Bench Press (normaal doe ik met 18kg dumbells)
Overhead Press (normaal 22kg)
Bent over row (normaal 22kg)

Zodra de gym dicht is kan ik dus een beperkt aantal oefeningen thuis doen en ik heb nog geen idee of ik full body ga trainen of een split ga hanteren (ik train nu push pull legs). Mijn lichaam heeft de beweging wel echt nodig, dus zal ik het aanvullen met buiten hardlopen

Blijkbaar zijn de dumbells niet eens hetzelfde gewicht. Misschien morgenochtend maar ff langs de decathlon :D
 
Hardlopen met een gewichtsvest? Doen of laten?
 
 
Net via thuisfitnessxl besteld. Dumbbells en elastieken xl voor zo'n 94€
Decathlon heeft net alle winkels gesloten, net als ik aankwam voo een dumbbell set dusja moeten aanpassen. Normaal morgen in huis
 
Dumbbell workout gevonden op BB.com site forum door mensen die daar gekend zijn, beginner wel dusja mss voor iemand die al wat gevorderd is noet maar bv voor mij ideaal

Workout A
Split Squat 3x8 (each leg)
Bench 3x8 (If you don’t have a bench do floor press)
DB Rows 3x8 (One arm on bench, back parallel to floor)
Reverse Flies 3x10
Calf raises 2x15/French Press 2x10 Superset

Workout B
Walking Lunge 3x8 (each leg)
Overhead Press 3x8
Romanian Deadlift or Straight Leg Deadlift 3x8 (Use single leg version when you max out your weight)
Lat Pulldowns or Pull/Chin ups (Once you reach 3x8 begin adding weight)
Ab work 2x15/Curls 2x10 Superset

Voor als je geen plek hebt voor pull ups / of zoals ik dat alles in giproc is dusja niet evident voor een pull up bar, elastiek pull downs (daarom dat ik ze besteld heb) hopelijk helpt dit wat voor de mensen thuis die net begonnen zoals ik

 
Back
Naar boven