AndroidHealthClinic

DBB Corona bunker trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede algemene tips en vanaf 6:50 heel veel oefening suggesties van Juggernaut Training Systems:

 
Hierbij een routine van Roel Henno volledig met dumbbells, upper/lower wijze veronderstel ik, alles in geel zijn oefeningen waar er zeker nadruk mag opgelegd worden
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200318-142734_Drive.jpg
    Screenshot_20200318-142734_Drive.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 193
Horizontale row beweging voor thuis. No excuses! Met een beetje creativiteit kun je deze ook nog wel verzwaren. Kan in het begin wel een beetje ongemakkelijk aanvoelen aan je vingers i.v.m. grip.

 
Horizontale row beweging voor thuis. No excuses! Met een beetje creativiteit kun je deze ook nog wel verzwaren. Kan in het begin wel een beetje ongemakkelijk aanvoelen aan je vingers i.v.m. grip.

Oefening was hier bekend doet me denken aan het wat ik jaren geleden eens iets over heb gelezen op de internets over een methode uit Frankrijk die met o.a. dit soort oefeningen bb-waardige resultaten beloofde.

Je moest het wel allemaal heel langzaam en gecontroleerd uitvoeren.
 
Je moest het wel allemaal heel langzaam en gecontroleerd uitvoeren.
Ligt eraan. Langzaam en gecontroleerd is een manier om het zwaarder te maken indien nodig.
 
Veruit de beste home workout die ik tot nu toe heb gevonden:
 
Omdat ik af en toe ook lief kan zijn drop ik hier mijn home schematje.

EQUIPMENT
dumbels
benchpres + barbel
Matje


day 1 rug

Pullups 4x8 (buitenparkje)
Inverted row 3x8 (buitenparkje)
Negative pullups 3x8 (buitenparkje)
Pendlay row 4x8 (trek hem naar je tepel toe)
Bent over row 4x8 (trek hem naar je navel toe en zoek voor die goeie kontrug spier squeeze daaronder)
Chest suported row 4x8
Schrugs 4x8

Day 2 legs
Squat 4x8
Deadlift 4x8
Stifflegged deadlift 4x8
Hiptrust 4x8
Goodmornings 4x8
Lunges 4x8
Barbel calf raises 4x8

Day 3 upper
Benchpress 4x8
Seated dumbel curl 4x8
Barbel skullcrusher 4x8
Militarypress 4x8
Seated hammer curl 4x8
Seated tricep press 3x8
Side dumbel raises 4x8
Dumbell pullovers 3x8
Tricep kickback 3x8
Incline benchpress 4x8
Barbel bicep curl 3x8 (slowly muscle mind connection)

Abs
Hanging legraises 3x10 (buitenparkje)
Vanaf hier weinig rest
Pushtrough 1x40 (geen rest to the next one)
Alternating curl 1x40 (15sec rest)
4 time abs 1x40 (geen rest to the next one)
Crunches 1x40 (15 sec rest)
Laid up touch crunch 1x40 (geen rest)
Reverse crunch 1x40
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet veel kracht, heb wel gezien er een "street workout" park hier niet ver van is
Maar ik ga zwaar sukkelen met pull ups hoe kan ik deze opbouwen als ik bv hoe erg het ook klinkt 1 zuivere kan doen? Dan meermaals 1 pull up doen voor bv 5 to 6 sets of hoe? (Was bezig met PHUL voor af te vallen mja moet nu een alternatief vinden met dat alles toe is)
Met een band optrekken.
 
Met een band optrekken.
Dit,
of negatives
of sets van 1 en als je er een aantal kan dan kan je waarschijnlijk ook sets van 2 of je rust verkorten
of met inverted roes (eventueel onder de tafel zie een post hierboven) je kracht opbouwen
of een combi van bovenstaanden.

Succes!
 
Buiten aanklooien met Bert:
 
Gyms zijn dan wel gesloten, maar personal training is nog steeds toegestaan, zolang de 1,5 m maar in acht wordt genomen. Er zijn ook gyms waar de de gym kan huren voor een eigen training, zie bijvoorbeeld hier:
€ 15 voor 50 minuten.
Ik ga even verder kijken of er meer van dit soort mogelijkheden zijn.
 
Zeer interessante vid gevonden.
Facepulls zijn 1 van mijn favo oefeningen omdat ik vroeger schouder/posture problemen heb gehad.
Nu een alternatief waar je helemaal niets voor nodig hebt. Zelfs geen bands.
Enkel een handdoek en een gewicht (fles wijn ofzo)
Lang geleden dat ik nog eens echt impressed ben geweest.


2:43 begint het.
 
Nog meer inspiratie (voor de strong boyzzz):
 
Zeer interessante vid gevonden.
Facepulls zijn 1 van mijn favo oefeningen omdat ik vroeger schouder/posture problemen heb gehad.
Nu een alternatief waar je helemaal niets voor nodig hebt. Zelfs geen bands.
Enkel een handdoek en een gewicht (fles wijn ofzo)
Lang geleden dat ik nog eens echt impressed ben geweest.


2:43 begint het.
Als je toch bands wil op een goedkope manier, knip een fietsbinnenband doormidden. Sterk genoeg voor oa facepulls en als assistend band voor pullups.

Nog meer inspiratie (voor de strong boyzzz):
Vervelend nep ventje blijft dat die Betadestiny.

Maar goed, ik heb zelf ringen en de ringen routine van Antranik, ik blijf wel lekker bezig en ik blijf ook lekker door blasten :D
 
Als je toch bands wil op een goedkope manier, knip een fietsbinnenband doormidden. Sterk genoeg voor oa facepulls en als assistend band voor pullups.


Vervelend nep ventje blijft dat die Betadestiny.

Maar goed, ik heb zelf ringen en de ringen routine van Antranik, ik blijf wel lekker bezig en ik blijf ook lekker door blasten :D

Ik heb geen fiets :o
 
Als je toch bands wil op een goedkope manier, knip een fietsbinnenband doormidden. Sterk genoeg voor oa facepulls en als assistend band voor pullups.


Vervelend nep ventje blijft dat die Betadestiny.

Maar goed, ik heb zelf ringen en de ringen routine van Antranik, ik blijf wel lekker bezig en ik blijf ook lekker door blasten :D
Vind wel lollig dat ie natty claimt maar liters minoxidil weg druppelt. Prolly ook aan de fina
 
Weerstandsbanden verzamelpost
Lange:
Voor sommige oefeningen heb je wel iets nodig om de band aan te kunnen bevestigen:

e9cfc25ef15c9136e18c35c164a9ae69.jpg
Ondersteunende oefeningen voor massa:

Lange en korte:

Tubes met handvatten:


Tips!?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven