AndroidHealthClinic

DBB Corona bunker voeding

Bezoekers in dit topic

Dat jij nou hebt geleerd om van boomschors en konijnenkeutels te overleven betekend niet dat we dat allemaal kunnen.

Ik heb ook al jaren een nood voorraad (niet alleen eten) om het net wat langer en makkelijker vol te houden dan een gemiddeld gezin, ik zal namelijk in tijden van nood ook gewoon overheidssteun nodig hebben.
Bert heeft geen eten nodig. Hij shot wel een vial test of tren.
 
Jezus, is iedereen nou het trollen of zijn mensen echt gek geworden.
Nouja gek geworden, in italie zijn de supermarkten leeg. En in duitsland waar mijn tante woont ook op heel veel plekken heb ik gehoord.
 
Door dit topic heb ik me genoodzaakt gevoeld een zak basmatirijst van 4,5kg te kopen :roflol:

Het had niet veel gescheeld of ik had voor honderden euro's aan allerlei houdbaar eten gespendeerd

giphy.gif
 
Ik vond het een goed excuus om wat meer suikervrije chocomel te kopen, heb je vocht en eiwitten tegelijk. Is redelijk lang houdbaar, Hoeft niet gekoeld bewaard, hoeft niet opgewarmd en als er niks gebeurd komt het voor en na toch wel op.
 
Daar gaat mijn vrije ochtend, kelder opgeruimd, geïnventariseerd en schoongemaakt. Boodschappen gedaan, kelder ingepakt. Drank etc, kan naar de schuur. Is wel ánders boodschappen doen. :( Lastig om in te schatten wat er straks schaars wordt.
Tips welkom :)
 
Daar gaat mijn vrije ochtend, kelder opgeruimd, geïnventariseerd en schoongemaakt. Boodschappen gedaan, kelder ingepakt. Drank etc, kan naar de schuur. Is wel ánders boodschappen doen. :( Lastig om in te schatten wat er straks schaars wordt.
Tips welkom :)
Gaat er niet perse om wat schaars gaat worden. Gaat erom dat je genoeg eten in huis hebt dat lang houdbaar is. Vruchten enzo houden sws niet lang maar zullen wel schaars zijn denk ik.
 
Daar gaat mijn vrije ochtend, kelder opgeruimd, geïnventariseerd en schoongemaakt. Boodschappen gedaan, kelder ingepakt. Drank etc, kan naar de schuur. Is wel ánders boodschappen doen. :( Lastig om in te schatten wat er straks schaars wordt.
Tips welkom :)
Jezus, doe ff normaal
 
Nou even flink ingekocht.
Hiermee moet ik toch zeker wel 2/3 dagen in isolatie kunnen leven.Bekijk bijlage 481599

En dan sta je over een week in een rij met besmette landgenoten te wachten tot je een winkel in mag met lege schappen. Daar gaan je gains.
 
Back
Naar boven