AndroidHealthClinic

DBB Corona Gaming Digitale Kruisbesmetting (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Berichten
3.730
Waardering
1.469
Lengte
1m79
Dag allemaal. Nu we massaal meer thuis zitten en we verder weinig kunnen ondernemen door de massahysterie, roep ik alle gamers op om samen wat te gaan spelen om de verschrikkelijke tijd te doden, no pun intended.

Post hieronder welk platform je gebruikt, welke games je speelt en samen zou willen spelen en eventueel je Steam/Discord/Xbox Live/PSN/Origin/Uplay/Battlenet account. Dit mag ook in PM uiteraard, als je je privacy op prijs stelt.

Ik zal beginnen:

Platform: PC
Games: Battlefield V, CoDMW (Warzone), Red Dead Redemption 2, PUBG, Halo Masterchief Collection, Hell Let Loose, Rising Storm (2 Vietnam), Mount & Blade Warband
Steam: https://steamcommunity.com/id/Ashbringer45

Binnenkort komt Mount & Blade Bannerlord uit, dus die ga ik ook wel flink spelen.
 
Al heel lang niet gegamed maar als er genoeg mensen zijn voor een potje LOL (league of legends) wil ik best eens updaten.
 
M&B Bannerlord :bow: denk dat mijn gare laptop te zwak is daarvoor
 
Ik game op PS4. Fortnite, StarWars Battlefront II, Battlefield I en fifa 19 (lol).
 
Pc: Oldschool runescape :burns:

Ps4: Call of duty / fifa20
 
Pc ( league ) (OSRS)
 
PC
COD MW Warzone // Rust // Assetto Corsa // FH4
 
Titanfall 2
COD MW 2019
Apex Legends
Unreal Tournament 99?
Battlefield 3/4

Weet niet wat ik nog wil spelen. MW is frustrerende netcode/hitreg/weapon balance, niet leuk om serieus te spelen.

Kan wel goede squad mates in Apex gebruiken. Of uberhaupt spelers voor TF2 pilot vs pilot.
 
Laatst bewerkt:
Speel op ps4. Ben wel in voor apex of warzone (Kan crossplay)
 
Weet niet wat ik nog wil spelen. MW is frustrerende netcode/hitreg/weapon balance, niet leuk om serieus te spelen.
Valt reuze mee, ik speel MW al 6 jaar en enkel hardcore, regular core kan ik ook niet meer spelen door de dingen die jij opnoemt maar hardcore is prima te doen, als je beetje behendig bent met hipfire leg je ze zo neer.
 
Valt reuze mee, ik speel MW al 6 jaar en enkel hardcore, regular core kan ik ook niet meer spelen door de dingen die jij opnoemt maar hardcore is prima te doen, als je beetje behendig bent met hipfire leg je ze zo neer.
Werd altijd neergeschoten door malloten met 150 ping terwijl ik allang om de hoek was omdat spellen tegenwoordig alle hitreg client-side doen. Vind low-ttk games ook niet boeiend meer, dan zijn zulke problemen te evident en hoef je geen speciale aim skills te hebben. Meer movement mechanics zoals titanfall zijn ook leuk. Ga wel m'n eigen fps afmaken of misschien wat quake leren.
 
Werd altijd neergeschoten door malloten met 150 ping terwijl ik allang om de hoek was omdat spellen tegenwoordig alle hitreg client-side doen. Vind low-ttk games ook niet boeiend meer, dan zijn zulke problemen te evident en hoef je geen speciale aim skills te hebben. Meer movement mechanics zoals titanfall zijn ook leuk. Ga wel m'n eigen fps afmaken of misschien wat quake leren.
Herkenbaar, hardcore is precies om deze reden gewoon het leukst, je ziet niks, moet volledig vertrouwen op je sixth sense en het allerbelangrijkste op geluid want voetstappen zijn heel helder te horen. Ik heb zelf altijd UAV jammer aanstaan, mij zien ze niet en ik hun wel, vind het bijvoorbeeld heerlijk om in maps als Bloc door muren of plafonds te schieten, ben hierdoor heel vaak onterecht voor wall hacker uitgemaakt. Ik speel alleen zonder radar jammer wanneer ik een map speel waar je drie lagen hebt, begane grond, upstairs en underground, wanneer de vijand dan UAV gebruikt sprint ik wel eens heen en weer underground om de tegenpartij op een dwaalspoor te zetten.

COD MW Remastered blijft voor mij de beste Cod met Black Ops II op nummertje 2, de nieuwe Cods kunnen mij niet bekoren, het werd steeds slechter en slechter. Wilde er geen geld meer aan uitgeven.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven