XXL Nutrition

DBB Dames Contest: **Miss Beachproof 2011** door Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
beach-workout1.jpg


1. Voorwaarden en reglement












a. Algemeen:
  1. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en 4 strafpunten tot een permban.
  2. De deadlines (zie hieronder) moeten gehaald worden.
b. Foto's:
  1. Je moet recente full body foto's versturen, dit wil zeggen NA deze aankondiging genomen. Dit mag bv. ook 2 before en 2 after foto's zijn vanaf de startdatum tot de deadline!
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een papier te zien zijn met daarop "Miss Beachproof" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
  4. Stuur één foto met daarop een collage met eigen full body poses, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats ten laatste binnen hebben op 31 juli, 18:00 ('s avonds). ( Je MAG in deze collage ook foto's posten van before and after. Dus bv 2 before and 2 after. De poses zijn naar keuze!)
c. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden met de titel Miss Beachproof ''jouw gebruiksnaam'' log. De log moet ten laatste 1 juni gestart worden.
  2. Je normale log kan je best tijdelijk sluiten (onder 'Topic opties') en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
  3. Een startfoto plaatsen is niet verplicht, maar wel wenselijk.
2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben
3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op maandag 1 augustus 2011 in de fotosectie. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies 10 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 11, of indien deliberatie nodig is, 12 augustus.

4. Welke prijzen zijn er te winnen?

:1e: 1e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 200 euro * + Gratis Elite membership
:2e: 2e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 125 euro *
:3e: 3e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 100 euro *
*Te besteden in de shop v/d sponsor.

5. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tot zondag 31 juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van de eigen poses in full body, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan.Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: leon@bodyenfitshop.nl. Zet in de titel "deelname contest" a.u.b. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter:


6. Inschrijven

Stuur een PM of e-mail naar leon@ bodyenfitshop.nl met in de titel "inschrijving contest". Je kan tot ten laatste 1 juni inschrijven.

Deelneemsters:


Sue
Poison
Flowergirl
BengelBengel
Abfab
Pat82
Tigercitty
Miss H
Dwarvenwarrior
Sanne sXe
Aradev
Naomi1987
Xila
TriFitGirl






Ik hoop dat dames veel plezier beleven en dat het een leuke wedstrijd wordt! Je hebt niks te verliezen dus schrijf je snel in! :) :)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Ik doe mee! :D

Hehe j/k, succes aan alle dames!
 
Waarom zijn de prijzen lager dan voor de mannen? :rolleyes:
 
En als ik mee doe, maakt dat mij een beachgirl? :mad: ;)
 
Denk omdat alleen B&F dit sponsort..

Ik denk dat we een zeer leuk pakket hebben samengesteld voor de dames. Ik zat nog een een fotoshoot te denken, maar dat was helaas geen succes vorige keer. Of ze moeten ineens hier op de stoep staan. :D

Het is de eerste keer dat ik zoiets organiseer, dus doe mijn best om het zo goed mogelijk te laten verlopen! :)

-Leon
 
En als ik mee doe, maakt dat mij een beachgirl? :mad: ;)

Hoeveel dames denk je dat er meedoen als ik het Miss Olympia 2011 had genoemd? :cool: :D

-Leon
 
Ik denk niet dat ik veel kans maak als er dames als Poison meedoen :p maar wel goed voor de motivatie, naar een doel toewerken. I'm in!
 
foto's!!!!!!
 
Ik ga voor dwarvenwarrior:p
 
Ik denk niet dat ik veel kans maak als er dames als Poison meedoen :p maar wel goed voor de motivatie, naar een doel toewerken. I'm in!
Onzin ;) Jij bent een stuk sterker dan ik! :lifter: En je bent al een poosje aan het diëten. Ik volg je aandachtig, fl(p)owergrrl! :)
 
Onzin ;) Jij bent een stuk sterker dan ik! :lifter: En je bent al een poosje aan het diëten. Ik volg je aandachtig, fl(p)owergrrl! :)

Mja, misschien, maar het is geen wedstrijd om kracht he. ;) En diëten gaat bij mij tot nu toe nou niet echt geweldig... maar goed, dat hoort niet in dit topic thuis. Volg jou ook aandachtig! :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk Flower en Poison!!!
Ja, ik gaat ook mee!
 
Woehoe, Sue! :D
 
:hello: Hee Sue!
Leuk dat jij ook meedoet! :woot:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven