AndroidHealthClinic

DBB Facebook, actief promoten!

  • Topic starter Sayer
  • Startdatum
  • Reacties 46
  • Weergaven 17K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.970
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hey all,

Momenteel ben ik bezig met trainingslogs actief te promoten via de DBB facebook pagina.

Nu, ik heb nog wel een lijst maar ik ben op zoek naar een volgende actie.

En daarbij kan ik alle ideeën gebruiken!

Ik kreeg van Natty87 het idee door om een soort van contest te promoten via DBB (er komt zoiezo de DBB contest aan, die zal ook gepromoot worden, inclusief de logs van de kandidaten) deze optie zal worden meegenomen en bekeken!

Haaii gaf aan om relevante discussie topics (geen rel topics) te promoten. Ook hier zal ik naar kijken (suggesties altijd welkom!!)

Zijn er verder nog mensen die ideeën hebben? Alles kan bekeken worden, dus doe eens gek!!

Gr Sayer
 
Je mag mijn filmpjes wel posten. Meer views = meer e-fame jwz
 
Ik kreeg van iemand ook het voorstel om een soort van wedstrijd te organiseren via Facebook, de winnaar hiervan zou bv. een Elite membership voor 1 maand kunnen winnen.


P.s: De voorbeelden en ideeën in dit topic zijn acties die zouden kunnen komen, het is niet omdat ik dit nu zeg dat dit ook zal worden goedgekeurd door de admins. Dit topic is om actief ideeën te plaatsen zodat ik in overleg met Big-T kan zien wat er mogelijk is.
 
zolang de originele dbb wedstrijd maar niet via dat kansloze puber medium gaat......
 
Wel gaaf man een elite membership voor één maand!!!!!
 
Ik heb hem niet geliked omdat ik het van die stereotype stompzinnige berichten vind die erop geplaatst worden, en dat ook nog eens dagelijks. Vind ik best jammer, want ik vond het idee van een FB van DBB heel leuk.

Maar als ik zie dat je bijna 1.700 volgers hebt, en gemiddeld maar een kleine 20 likers per bericht hebt, dan is dat verdomd weinig voor zoveel volgers. Probeer eens meer in te spelen op wat je likers willen zien, dan komt de rest vanzelf (als in: dan gaan ze berichten voor je delen, en merk je ineens dat het toeneemt). Andersom (mensen binnenhalen en dan maar kijken hoe/wat) heeft zo weinig nut
 
Ik heb hem niet geliked omdat ik het van die stereotype stompzinnige berichten vind die erop geplaatst worden, en dat ook nog eens dagelijks. Vind ik best jammer, want ik vond het idee van een FB van DBB heel leuk.

Maar als ik zie dat je bijna 1.700 volgers hebt, en gemiddeld maar een kleine 20 likers per bericht hebt, dan is dat verdomd weinig voor zoveel volgers. Probeer eens meer in te spelen op wat je likers willen zien, dan komt de rest vanzelf (als in: dan gaan ze berichten voor je delen, en merk je ineens dat het toeneemt). Andersom (mensen binnenhalen en dan maar kijken hoe/wat) heeft zo weinig nut

This
 
Ik heb hem niet geliked omdat ik het van die stereotype stompzinnige berichten vind die erop geplaatst worden, en dat ook nog eens dagelijks. Vind ik best jammer, want ik vond het idee van een FB van DBB heel leuk.

Maar als ik zie dat je bijna 1.700 volgers hebt, en gemiddeld maar een kleine 20 likers per bericht hebt, dan is dat verdomd weinig voor zoveel volgers. Probeer eens meer in te spelen op wat je likers willen zien, dan komt de rest vanzelf (als in: dan gaan ze berichten voor je delen, en merk je ineens dat het toeneemt). Andersom (mensen binnenhalen en dan maar kijken hoe/wat) heeft zo weinig nut

Dat probeert Sayer toch al een tijdje maar hij krijgt amper feedback
 
Dat probeert Sayer toch al een tijdje maar hij krijgt amper feedback
Je merkt vanzelf wel waar je meer/minder likes op krijgt. Hoeveel meer feedback dan dat wil je hebben? Uiteindelijk is dat de mening van al je volgers, en niet van een enkeling die met je mee probeer te denken...
 
Ik heb hem niet geliked omdat ik het van die stereotype stompzinnige berichten vind die erop geplaatst worden, en dat ook nog eens dagelijks. Vind ik best jammer, want ik vond het idee van een FB van DBB heel leuk.

Maar als ik zie dat je bijna 1.700 volgers hebt, en gemiddeld maar een kleine 20 likers per bericht hebt, dan is dat verdomd weinig voor zoveel volgers. Probeer eens meer in te spelen op wat je likers willen zien, dan komt de rest vanzelf (als in: dan gaan ze berichten voor je delen, en merk je ineens dat het toeneemt). Andersom (mensen binnenhalen en dan maar kijken hoe/wat) heeft zo weinig nut

Helemaal mee eens.
 
Je merkt vanzelf wel waar je meer/minder likes op krijgt. Hoeveel meer feedback dan dat wil je hebben? Uiteindelijk is dat de mening van al je volgers, en niet van een enkeling die met je mee probeer te denken...

Voornaamste reden dat mensen niet liken is omdat ze anoniem willen blijven.
Ik like ook lang niet alles, betekent niet dat ik het niet lees.
De populariteit en zichtbaarheid van FB-pagina's van bedrijven/instellingen/organisaties etc wordt trouwens naast het aantal likes voornamelijk afgelezen aan de weekly total reach en het totaal aantal viewers dat een post heeft gezien/gelezen. En ook hoeveel nieuwe page likers een bepaalde post heeft opgeleverd. Aantal likes/comments op een individuele post zegt dus absoluut niet alles.
 
Als ik dingen over DBB wil lezen kijk ik wel op DBB. Verder eens met Tymen. Newsfeed staat al aardig vol.
 
Voornaamste reden dat mensen niet liken is omdat ze anoniem willen blijven.
Ik like ook lang niet alles, betekent niet dat ik het niet lees.
De populariteit en zichtbaarheid van FB-pagina's van bedrijven/instellingen/organisaties etc wordt trouwens naast het aantal likes voornamelijk afgelezen aan de weekly total reach en het totaal aantal viewers dat een post heeft gezien/gelezen. En ook hoeveel nieuwe page likers een bepaalde post heeft opgeleverd. Aantal likes/comments op een individuele post zegt dus absoluut niet alles.
Je likes op berichten enzo kan je afschermen, de pagina's die je volgt blijven altijd vindbaar (en verschijnen volgens mij sowieso in het nieuwsoverzicht).

Iets wel lezen wil nog niet zeggen dat je het leuk vind.

Nee, zegt ook niet alles. Maar er is altijd een bepaalde fluctuatie, en het is gewoon zonde om daar niet opin te spelen. Als je dat niet doet, ontneem je jezelf kansen.
 
zolang de originele dbb wedstrijd maar niet via dat kansloze puber medium gaat......
Dat gaat zeker niet gebeuren, er zal wel aandacht zijn voor de contest via Facebook maar de contest zal via het forum verlopen.

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 22:33 ----------

Je merkt vanzelf wel waar je meer/minder likes op krijgt. Hoeveel meer feedback dan dat wil je hebben? Uiteindelijk is dat de mening van al je volgers, en niet van een enkeling die met je mee probeer te denken...

Oke, ik snap je redenering, maar is deze niet enorm kort door de bocht?

Hoeveel meer feedback? Je kan beginnen met enkele voorbeelden te noemen van dingen die volgens jou wel zouden aanslagen dan? Wat willen de volgers van de DBB fb pagina dan zien?

En wat bedoel je met stompzinnige berichten dagelijks? Sinds ik mee zit in het DBB Facebook team probeer ik enkel BB of sport gerelateerde posts te maken; veelal nog gelinked aan het forum (actief topics promoten, logs promoten, een bepaalde sectie van het forum bespreekbaar maken,...)

Andere zaken zijn motivational pics/spreuken/filmpjes.

Het kan mijn persoonlijke mening zijn maar hoezo is dit stompzinnig?

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 22:37 ----------

Je likes op berichten enzo kan je afschermen, de pagina's die je volgt blijven altijd vindbaar (en verschijnen volgens mij sowieso in het nieuwsoverzicht).

Iets wel lezen wil nog niet zeggen dat je het leuk vind.

Nee, zegt ook niet alles. Maar er is altijd een bepaalde fluctuatie, en het is gewoon zonde om daar niet opin te spelen. Als je dat niet doet, ontneem je jezelf kansen.

Ik kan je ook voorbeelden geven van hoe de posts ontvangen zijn door onze lezers sinds ik begonnen ben met posten.

Likes zijn procentueel omhoog gegaan, bereik per post gemiddeld 4000-6000 mensen; die likes zeggen echt zeer weinig.

Ik zou het spijtig vinden mocht ik acties moeten gaan neerzetten zoals andere FB-pagina's dit soms doen (in de trend van: agree? like, done this? share) Daar wil ik dus echt niet mee gaan beginnen want dat vind ik stompzinnig.

Mensen hechten inderdaad veel belang aan hun anonimiteit (zover die er nog is).

Kijk, ik wil jou nu zeker niet aanvallen hoor, al ervaar ik jou post nu wel even als persoonlijke kritiek op iets waar ik tijd en moeite in steek (en ik dacht dit ook goed te doen).

Ik heb al verschillende malen posts en topics aangemaakt om te kijken wat er beter kan en hoe. Maar niemand geeft reactie?

En nu, op dit topic komt er reactie, maar zeggen dat het niet goed is, dat is 1 ding, maar kan je dan ook geen voorbeelden geven van hoe je het wel goed zou vinden? Daar dient dit topic voor, ik wil weten wat jullie willen zien gebeuren via DBB Facebook. Ik wil jullie mening horen om daar mee aan de slag te gaan!
 
Je likes op berichten enzo kan je afschermen, de pagina's die je volgt blijven altijd vindbaar (en verschijnen volgens mij sowieso in het nieuwsoverzicht).

Iets wel lezen wil nog niet zeggen dat je het leuk vind.

Nee, zegt ook niet alles. Maar er is altijd een bepaalde fluctuatie, en het is gewoon zonde om daar niet opin te spelen. Als je dat niet doet, ontneem je jezelf kansen.

Ik had het niet over je eigen vrienden, maar over mede page likers van DBB-FB, die allemaal kunnen zien wie de updates van DBB liken (en niet wie alleen de page liken) en er zomaar achter zouden kunnen komen wie er achter die geinige forumnaam schuilt. Stel je voor!

Maar degene die de FB-pagina beheert moet gewoon zorgen dat de boel een professionele uitstraling heeft, zowel qua inhoud als taalgebruik als layout. En dus niet het zoveelste duizend-in-één bb motivatie quoteje wat ik al honderd keer per dag op FB en hier tegenkom, maar beter (bijvoorbeeld) links plaatsen naar interessante artikelen/filmpjes van bekende figuren op het gebied van bb/pl/voeding oid.
 
Ik ontvang zeer veel positieve reacties op het promoten van de logs, en die blijken ook (aan de statistieken van FB te zien) populair bij de volgers.

Wat je daar zegt Tymboo klopt. Ik wil ook niet met de zoveelste quote afkomen. Maar daar telt dan ook weer: wat voor jou de zoveelste quote is, is voor een ander de 1ste quote. Die quotes zijn echt verdomd populair...

Dat van die artikels daar ben ik iets mee! Heb je het dan over artikels hier op het forum of van BB grootheden? (of beide dat kan ook :p)
 
Feedback is nog steeds welkom ;)
 
- het centraal chicks topic
- sanca zijn funny pics
- het wat is je voorbeeld lichaam bij de vrouwen

dan krijg je wel likes :D
 
- het centraal chicks topic
- sanca zijn funny pics
- het wat is je voorbeeld lichaam bij de vrouwen

dan krijg je wel likes :D

Lol, op zich niets mis mee :D maar is niet echt sport gerelateerd? :D
 
Back
Naar boven