AndroidHealthClinic

DBB Facebook, actief promoten!

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.970
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hey all,

Momenteel ben ik bezig met trainingslogs actief te promoten via de DBB facebook pagina.

Nu, ik heb nog wel een lijst maar ik ben op zoek naar een volgende actie.

En daarbij kan ik alle ideeën gebruiken!

Ik kreeg van Natty87 het idee door om een soort van contest te promoten via DBB (er komt zoiezo de DBB contest aan, die zal ook gepromoot worden, inclusief de logs van de kandidaten) deze optie zal worden meegenomen en bekeken!

Haaii gaf aan om relevante discussie topics (geen rel topics) te promoten. Ook hier zal ik naar kijken (suggesties altijd welkom!!)

Zijn er verder nog mensen die ideeën hebben? Alles kan bekeken worden, dus doe eens gek!!

Gr Sayer
 
Lol, op zich niets mis mee :D maar is niet echt sport gerelateerd? :D

True

Maar normale mensen vinden onze sport ook niet leuk :p We zijn immers geen voetballers of wielrenners :)

Coïtus verkoopt. En humor ook. Barbells & plates niet :p
 
Laatst bewerkt:
Wacht maar tot mijn log gepromoot wordt!
 
Naar aanleiding van een nieuwe oproep op de pagina zelf bump ik dit topic even:

Onze fans maken onze pagina groot!

Vandaar ook even een warme oproep om je mening te geven:

Wat wil op deze pagina zien?
Heb je een idee? Dan is dit DE moment om je te laten horen!

Feedback kan via privebericht, door te reageren op deze post of door hier je mening te geven:
 
Vind die motivatie en andere plaatjes altijd wel leuk :D
 
Meer fotos van mannen met baarden
 
Het lijkt mij handig dat als de site offline is, het aangekondigd wordt op facebook zodat we weten wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost...
 
Het lijkt mij handig dat als de site offline is, het aangekondigd wordt op facebook zodat we weten wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost...
SHIT,
dit wou ik net gaan melden..
 
Het lijkt mij handig dat als de site offline is, het aangekondigd wordt op facebook zodat we weten wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost...
Akkoord!

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Suggesties die op Facebook werden gezet:


-Meer snelle korte tips met betrekking op voeding, oefeningen, en sups etc?

-Inderdaad, aankondigingen. Heb hier op fb bijv nog helemaal niets over t aanstaande flexcup weekend langs zien komen, waar toch zo'n beetje heel krachtsportend Nederland (en België) aanwezig is. Al die geinig bedoelde plaatjes zullen mij worst wezen eerlijk gezegd.

-Elke morgen of avond een programma voor die desbetreffende dag?

-aankondigingen voor wedstrijden voor krachtsport en bodybuilding zou ik wel blij mee zijn!

-Discussie van de dag van jullie website plaatsen op FB ? Elke dag een ander rubriek dat aan bod komt.

-Ik zeg idd oefening voorbeelden.... ideeën om mensen nieuwe dingen mee te geven.

-goede voorlichting over voeding en bijvoeding, op veel site,s zie je door de bomen het bos niet meer, de 1 weet het nog beter als de ander en ze zijn allemaal de beste en ja leuke oefeningen daar hebben we wat aan.
 
Informatie over strongman wedstrijden die op tv komen kan je ook op fb zetten. Die info kan je zo uit het desbetreffende topic halen.
 
Informatie over strongman wedstrijden die op tv komen kan je ook op fb zetten. Die info kan je zo uit het desbetreffende topic halen.
Strak plan! Mag ik even de link? Dan abonneer ik mij erop :)
 
het lijkt mij handig dat als de site offline is, het aangekondigd wordt op facebook zodat we weten wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost...

+1
 
Misschien ook een idee om aan meer ervaren krachtsporters (bb'ers, pl'ers, strongmen etc) te vragen of zij onder de vlag van dbb hun ervaringen willen delen op fb, bijvoorbeeld over training, wedstrijdvoorbereiding, schema's, voeding, motivatie etc. Is ook weer meer exposure voor die atleet dan. Moet wel iemand met aantoonbare kennis en/of ervaring zijn, want iedereen kan wel van alles roepen (net als op dit forum ;)). Kan een artikel zijn, of een filmpje of gewoon een schematisch overzicht, wat dan ook. Kunnen dbb'ers zijn, kunnen ook niet-dbb'ers zijn. En dan kun je altijd een linkje naar een sectie op dit forum erbij zetten dat daar aan gerelateerd is natuurlijk.
 
Misschien ook een idee om aan meer ervaren krachtsporters (bb'ers, pl'ers, strongmen etc) te vragen of zij onder de vlag van dbb hun ervaringen willen delen op fb, bijvoorbeeld over training, wedstrijdvoorbereiding, schema's, voeding, motivatie etc. Is ook weer meer exposure voor die atleet dan. Moet wel iemand met aantoonbare kennis en/of ervaring zijn, want iedereen kan wel van alles roepen (net als op dit forum ;)). Kan een artikel zijn, of een filmpje of gewoon een schematisch overzicht, wat dan ook. Kunnen dbb'ers zijn, kunnen ook niet-dbb'ers zijn. En dan kun je altijd een linkje naar een sectie op dit forum erbij zetten dat daar aan gerelateerd is natuurlijk.

dit lijkt me wel een goed idee, lopen best veel mensen met verstand rond hier op dbb, alleen het is lastig om de koren van het kaf te scheiden. precies wat zo'n fb pagina wel kan doen.
 
dit lijkt me wel een goed idee, lopen best veel mensen met verstand rond hier op dbb, alleen het is lastig om de koren van het kaf te scheiden. precies wat zo'n fb pagina wel kan doen.

thanks bro
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Misschien ook een idee om aan meer ervaren krachtsporters (bb'ers, pl'ers, strongmen etc) te vragen of zij onder de vlag van dbb hun ervaringen willen delen op fb, bijvoorbeeld over training, wedstrijdvoorbereiding, schema's, voeding, motivatie etc. Is ook weer meer exposure voor die atleet dan. Moet wel iemand met aantoonbare kennis en/of ervaring zijn, want iedereen kan wel van alles roepen (net als op dit forum ;)). Kan een artikel zijn, of een filmpje of gewoon een schematisch overzicht, wat dan ook. Kunnen dbb'ers zijn, kunnen ook niet-dbb'ers zijn. En dan kun je altijd een linkje naar een sectie op dit forum erbij zetten dat daar aan gerelateerd is natuurlijk.

Ik had dit al eens zien voorbij komen. Er was hier vroeger een subforum met het artikel of interview van de maand en dit werd ook op facebook gepost.

Ik vind het een goed idee!
 
Ik had dit al eens zien voorbij komen. Er was hier vroeger een subforum met het artikel of interview van de maand en dit werd ook op facebook gepost.

Ik vind het een goed idee!

Ja maar dat vind ik dan toch weer anders. Dat was een vrij standaard vragenlijstje waar ook lui voor gevraagd werden die toevallig veel posts op dit forum hadden maar verder niet echt een aantoonbare toegevoegde waarde bezaten (soms ook wel natuurlijk). Zat ook weinig diepgang in verder, men kreeg niet echt de mogelijkheid om verder in te gaan op zaken. Best interessant en grappig af en toe, en soms kon je er misschien wat van leren, maar eerlijk gezegd vaak ook niet.
Je hebt hier wel eens die columns van Joop Kasteel gehad volgens mij, zoiets bedoelde ik eerder. Iemand met veel ervaring (het liefst wedstrijdervaring) en/of aantoonbare theoretische kennis op het gebied van training/voeding/wedstrijdprep/motivatie etc die gewoon een artikel of een column schrijft oid (en het liefst ook nog redelijk goed kan schrijven), waar beginners en intermediates écht iets van kunnen leren. Laat een mod het ff controleren op consistentie en spelling/grammatica en zorg dat de betreffende atleet wat extra exposure krijgt door bijv te linken naar een fb page, website, youtube channel of wat dan ook.
 
Back
Naar boven