AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2011 mannen - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefjerkywildwes (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

laat het stemmen maar beginnen!
 
Wauw dit is echt lastig, staan echt hoop mooie fysieken, klein en groot.
 
Je mag dus iedereen een cijfer geven?
 
Jammer dat er zoveel abnormaal hoge cijfers worden gegeven. Respect voor iedereen die er de aflopen maanden zo hard aan hebben gewerkt :)
 
Laatst bewerkt:
Voor mij heeft alleen mijn nummer 1 een 10 gekregen.
 
ik vind wel dat de foto's van beowulf een vertekend beeld geven met die contrast aanpassingen. zijn wel netjes gedaan dat wel
 
dikke line-up dit jaar - veel goede deelnemers! gefeliciteerd met de resultaten allemaal
 
Jij had ook moeten meedoen, he!
heb vorig jaar ook meegedaan heh :p
daarnaast heb ik het wel overwogen, alleen staat het m'n andere doelen even in de weg
 
Mooie line-up. Top 3 is zeker spannend tussen Lenny, Eza en Rob.
Ik kijk dan ook erg uit naar de resultaten.
Ook de middemootjes zijn spannend met 7,2 - 7,7 cijfers!
 
waar kan je de vrouwen vinden? heb de manne net cijvers gegeven zaten erg goeie fysieken bij! top werk!
 
vrouwen komen straks
 
Hey T wat krijgt 4e en 5e plek :sad:
 
Vind dat er dit jaar niet veel grote gasten tussen staan, en jammer van Rob dat die maar 2 nieuwe fotos bij heeft staan
 
Vind dat er dit jaar niet veel grote gasten tussen staan, en jammer van Rob dat die maar 2 nieuwe fotos bij heeft staan

Dat viel mij ook op, komt ook omdat seeker uitviel en nog een aantal geen fotos hebben ingeleverd.

Edit: volgend jaar ga ik voor de winst.
 
Back
Naar boven